AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Flere som har blitt inspirert til å bli en bedre utgave av dere selv etter å blitt dumpa? Jeg begynte å trene, ta hudpleie, endret klesstil og ser hundre ganger bedre ut nå, følte meg skikkelig stygg og deppa når daten dumpet meg men gjorde innsats for å fikse alt jeg var usikker på med meg selv. Nå snur menn ser etter meg på gaten og jeg har fått en ny selvtillit som hjelper meg på jobb til å være mer frempå også og det har ført til at jeg nå skal lede en gruppe på jobb og fått mye mere status. Det føles veldig bra! Men har lyst til å vise denne fremgangen til han som dumpa meg som en stor fuck you så han ser hva han går glipp av, hvordan kan jeg det når vi ikke er venner på sosiale medier eller ser hverandre? Adde han på sosiale medier blir vel bare rart dessuten er jeg ikke typen til å poste så mye kroppsbilder og selfier og skryt, syns det er kleint. Fortell gjerne deres egne historier om når dere fikk vist eksen eller daten hva han gikk glipp av 😁 Anonymkode: f3296...224 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Hva om han dumpet deg pga innsiden, ikke eksteriøret? Anonymkode: 376f9...6f3 8 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Bra at du har tatt det sammen og har det bedre med deg selv! Men din eks går strengt tatt ikke «glipp av» noe. Hadde han ikke dumpet deg, ville du jo ikke gjort alle disse endringene. Anonymkode: 57889...f08 5 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva om han dumpet deg pga innsiden, ikke eksteriøret? Anonymkode: 376f9...6f3 Han sa det var pga kroppen og stilen min. Han likte bare instagrambabes og syns jeg var for vanlig. Anonymkode: f3296...224
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han sa det var pga kroppen og stilen min. Han likte bare instagrambabes og syns jeg var for vanlig. Anonymkode: f3296...224 Hvorfor er det viktig for deg å vise endringen? Endret du deg for deg eller han? Anonymkode: b129a...e92 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han sa det var pga kroppen og stilen min. Han likte bare instagrambabes og syns jeg var for vanlig. Anonymkode: f3296...224 Yeah right… Anonymkode: b29d9...08b 3 2
Tone83 Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 Glem han, og fortsett den positive utviklingen for deg selv❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #9 Skrevet 21. mars 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Han sa det var pga kroppen og stilen min. Han likte bare instagrambabes og syns jeg var for vanlig. Anonymkode: f3296...224 Dette tror jeg ikke litt på en gang. Anonymkode: d60b1...79f 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #10 Skrevet 21. mars 2023 Good for you ts! 👍❤️ Jeg har også fått den samme drivkraften i meg flere ganger. Ble mobba på ungdomsskolen for å være stygg og på VGS ble jeg pen og populær og de guttene som mobba meg prøvde å sjekke meg opp når jeg møtte de på byen flere år senere haha. Da var det min tur til å le hånlig av de i tur og orden! Etter et forhold med en trakasserende og voldelig mann som brøt meg ned holdt jeg på å ta livet mitt fordi jeg følte meg så mislykket. Jeg brukte noen år kun på å fokusere på meg selv og bli glad i meg selv og har opplevd flere ganger at menn som har dumpa meg har prøvd å få en ny sjanse når jeg har utviklet meg og blitt penere. Sånne overfladiske menn får ikke ny sjanse hos meg men det er digg å kjenne at jeg vant til syvende og sist og ble den som fikk avvise de istedet 😆 Anonymkode: f0d6f...ca2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #11 Skrevet 21. mars 2023 Er i samme situasjon! Han dro ifra meg og savner han, er helt knust 💔 men så har jeg bare trent enda mer etter at vi ikke har kontakt og ser enda bedre ut i kropp og utseende, og har forbedret meg generelt og blitt en bedre versjon av meg selv. Har så lyst til at han skal se hvordan jeg ser ut nå men vet heller ikke hvordan, han har blokka meg overalt og møter han aldri ute og sånn, så vet liksom ikke hvordan ! Anonymkode: aad4f...533 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #12 Skrevet 21. mars 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Han sa det var pga kroppen og stilen min. Han likte bare instagrambabes og syns jeg var for vanlig. Anonymkode: f3296...224 Good riddance! Anonymkode: 260ea...70e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #13 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor er det viktig for deg å vise endringen? Endret du deg for deg eller han? Anonymkode: b129a...e92 For å få det bedre med meg selv etter han ditcha meg Har fått fit trent kropp, hair extensions, endret stil og har gått fra å føle meg stygg pga han til å føle meg deilig og tilfreds nå 😃 Anonymkode: f3296...224 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #14 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er i samme situasjon! Han dro ifra meg og savner han, er helt knust 💔 men så har jeg bare trent enda mer etter at vi ikke har kontakt og ser enda bedre ut i kropp og utseende, og har forbedret meg generelt og blitt en bedre versjon av meg selv. Har så lyst til at han skal se hvordan jeg ser ut nå men vet heller ikke hvordan, han har blokka meg overalt og møter han aldri ute og sånn, så vet liksom ikke hvordan ! Anonymkode: aad4f...533 Han fortjener ikke at du knuses av han. Det var det jeg tenkte at fy faen den frekke dusten der skal ikke få bety så mye at jeg går rundt å er lei meg og føles jeg er stygg! Ikke gi han så mye makt! Vær din egen herre og fortsett å tren og bli bedre 😃 Ja det er litt surt at vi ikke får vist dem altså... Vi får begynne jogge tur i området de bor haha neida (joda)😀 Anonymkode: f3296...224 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #15 Skrevet 21. mars 2023 Hvorfor kunne du ikke gjøre dette mens du var i forholdet? Synes det er morsomt at folk blir en "bedre" versjon av seg selv etter et brudd. De finner så en ny mann, så forfaller de igjen. Sånn fortsetter dette. Anonymkode: 51304...41a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #16 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Good for you ts! 👍❤️ Jeg har også fått den samme drivkraften i meg flere ganger. Ble mobba på ungdomsskolen for å være stygg og på VGS ble jeg pen og populær og de guttene som mobba meg prøvde å sjekke meg opp når jeg møtte de på byen flere år senere haha. Da var det min tur til å le hånlig av de i tur og orden! Etter et forhold med en trakasserende og voldelig mann som brøt meg ned holdt jeg på å ta livet mitt fordi jeg følte meg så mislykket. Jeg brukte noen år kun på å fokusere på meg selv og bli glad i meg selv og har opplevd flere ganger at menn som har dumpa meg har prøvd å få en ny sjanse når jeg har utviklet meg og blitt penere. Sånne overfladiske menn får ikke ny sjanse hos meg men det er digg å kjenne at jeg vant til syvende og sist og ble den som fikk avvise de istedet 😆 Anonymkode: f0d6f...ca2 Virket ikke som du har lært en dritt. Anonymkode: c6fba...a64 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #17 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har vært sammen med mannen min i over 18 år, og hele veien har jeg trent, spist sunt, kledd meg pent og tatt vare på meg selv. Jeg har aldri brukt noe særlig sminke. Puppene er litt slappere etter 2 barn, men ellers er målene mine de samme som da jeg var 20. Forstår ikke konseptet med å la seg selv forfalle i forhold, det er respektløst ovenfor både partner og seg selv. Uten forfall trenger man ikke jobbe seg opp igjen. Jeg tror absolutt at det at min mann og jeg holder oss attraktive for hverandre er en del av grunnen til at vi fortsatt er lykkelige sammen og har mye sex. Anonymkode: 3bd74...f20 1 3
Momma Skrevet 22. mars 2023 #18 Skrevet 22. mars 2023 Hvorfor denne trangen til "hevn"? Det er så lavmåls. I stedet for å legge all fokus på et nytt og bedre utseende, bør du også fokusere på et nytt og bedre indre, inkludert mer selvtillit. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #19 Skrevet 22. mars 2023 Sminket meg hver dag, trente og tok vare på utseende i forholdet også så ble ingen endring der, men jeg tok fatt i å jobbe med å bli mer selvstendig, selvsikker og ambisiøs, så han angret enormt og ville ha meg tilbake da han så meg stråle. Følte ingen glede dog, var egentlig bare lei meg for at han innså han ville gifte seg med meg når det var for sent. Og ønsket ingen hevn for var ubetinget glad i han Med litt kortere forhold derimot hadde jeg følt noe skadefryd om de hadde angret fordi jeg så bra ut osv Anonymkode: be582...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #20 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Han sa det var pga kroppen og stilen min. Han likte bare instagrambabes og syns jeg var for vanlig. Anonymkode: f3296...224 Og han ønsket du å være sammen med? Hadde virkelig ikke tenkt et sekund på en sånn overfladisk og umoden mann. Vær glad for at du ble kvitt han. Anonymkode: 0d53f...a92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå