Gå til innhold

Hva har du i veska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i godt voksen alder begynt bruke veske. Tidligere var det kun jakkelommer eller liten ryggsekk. Føler meg ikke helt komfortabel med veske ennå, men det går seg nok til 😁

Etter å ha glodd litt på "what's in my bag" Youtube videoer og fått inspirasjon derfra, spør jeg altså deg hva du har i veska di. Har du stor veske? Liten? Middels? Legg gjerne ved bilde av veska (Ja, jeg er nok litt ekstra opphengt i vesker akkurat nå) 😆

 

Anonymkode: 44f33...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg varierer veske etter hva jeg skal, men det vanligste er; 

Jobb; PC+lader, iPhone+lader, airpods, vannflaske, liten pose nøtter, tyggis/pastiller. Liten mappe med; pudder, handkrem, leppestift/gloss, paracett, tampong. Notatblokk og penn. Nøkkelknippe med garasjeåpner, bilnøkkel og husnøkkel. Adgangskort.  Bruker som regel LV neverfull, Givenchy antigona, eller Longchamp. 

Ut på middag; iPhone, kun husnøkkel, leppestift. 

(har alle betalingskort og førerkort på telefonen)

Anonymkode: acc30...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun liten veske. Om jeg har behov for stor veske bruker jeg heller ryggsekk. 

I den lille veska jeg bruker daglig har jeg bankkort, mobil, paracet, husnøkler, tampong, neglfil, leppestift. Skal jeg på fest har jeg også med meg et mattende pudder til touch-up. Jeg har en gps tracker i veska tilfelle den blir stjelt. 

Om jeg skal bruke større (middels) veske er det for å få plass til vannflaske og mat i tillegg. Men om jeg skal ha ekstra tøy eller håndkle osv så bruker jeg heller stekk enn en svær veske. 

 

Anonymkode: 431c8...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stor veske med plass til altfor mye🙈

Tlf,nøkler,smertestillende,lipgloss,leppomade,røyk,clearmax inhalator,papirlommetørklær,håndkrem,tanntråd,sukkerfri halsdrops,kort,mynter,hårstrikk,lite speil,strikkeboken min,strikketøy,penn,truseinnlegg,o.b./bind

Endret av flusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ha sminkepung, håndkrem, våtservietter, papirlommetørkler, en liten pung med småmynt (hender jeg kjøper egg privat, og de tar kun kontanter), husnøkler, bilnøkler, kortholder, pastiller, tyggegummi, hårstrikk og hårklype, antibac, hårbørste, mobil, notatblokk, penner, smertestillende, en liten vannflaske, og helt sikkert noe jeg har glemt.

Anonymkode: 01ba9...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til jobb har jeg stor veske og middels veske til fritidsbruk. Har lommebok, mobil, vannflaske, matpakke (til jobb), adgangskort og avdelingsnøkler (til jobb), husnøkler, liten hårbørste, hårstrikk, pudder og lipgloss/leppepomade, neglefil, truseinnlegg/bind, plaster, tyggis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.4c1867d38f5eb84d183a9d31e76cba82.pngJ

Jeg bruker denne typen veske på jobb. Lite spennende, men god kvalitet og rommer en notatblokk, 50 ish penner, mobil, litt sminke, håndsprit, ladere AirPods og nistepakke. Er fortsatt god plass. 

Bruker en litt finere veske om jeg skal noe spesielt en lørdag, men om det er fyll og tøys bruker jeg en billig som tåler alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jobb har jeg pc-sekk. 
Der har jeg alltid kortmappe, nøkkelkort til jobb, bilnøkler, håndkrem, penn, lypsyl, tyggis, halspastiller og handlenett. Og en liten ziplock-pose med smertestillende, migrenemedisin, sobril, og mageregulerende. 

Ellers varierer jeg veske etter hva jeg skal. På byen har jeg en liten enkel, og da er det lypsyl og kortmappe, eventuelt headsett om jeg skal ta kollektiv. Og husnøklene!
Til reiser (fly, dagstur etc) så er det større veske, med håndkrem, lypsyl, tyggis, headsett, bok, husnøkler og tidligere nevnte ziplock-pose. 
Skal jeg på en shoppingtur, så er det veske med kortmappe, lypsyl, bilnøkler og handlenett. 

På vinteren er det alltid en pakke med klenex i veskene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier oftest å bruke en liten veske, men jeg har også en mellomstor en som jeg bruker en del. Store bruker jeg bare når jeg skal dra med meg mye.

Alltid: diverse kort, lommetørkle, leppepomade, en ekstra kontaktlinse, husnøkler, SB12 munnspray, penn.

Ofte: bind, tampong, en liten bok eller Kindle, trådløse ørepropper, ørepropper til lyddemping (heter virkelig begge deler ørepropper?).

Noen ganger: leppestift, en liten blokk.

Og selvsagt er det mye annet tilfeldig eller for anledningen som kan havne i vesken.

Anonymkode: 174a2...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lommebok, mobil, lesebriller, lypsyl, antibac, penn, skriveblokk, smertestillende,.Det er det som er fast i vesken. Jeg har en litt stor veske.

Avogtil er den ganske full pga notatbok osv.

Anonymkode: 6780c...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en liten veske, og den brukes kun når jeg skal ut med venninner og ikke går i klær med særlige lommer (kjoler etc). Den bruker jeg å ha lommebok i,  mobiltlf, nøkler, lepomade, papirlommetørkler + en dosetablett migrenemedisin.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på vinteren bruker jeg ikke veske, for da har jeg jakke med store lommer. Om sommeren fylles veska på med solbriller, solkrem, deo, hårspray, hårbørst, ekstra sokker, vannflaske . 

Har en ekstremt velfyllt og tung jobbveske som jeg drar med meg uten å helt vite hva som er oppi der; litt ekstra klær, mange vannflasker, litt toalettsaker, ting jeg trenger på jobb og mistenker at det er murstein oppi etter tyngden å dømme. Den må snart ryddes. 

Anonymkode: 4750e...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt jeg trenger:lommebok.telefon,lommetørkler,lypsyl.

Anonymkode: 631ed...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lommebok, pakke med paracet, astma medisin, valium. våtservietter, pussefille, Lighter, kulepenn. vannflaske.

Anonymkode: 790f7...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...