AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Hei! Jeg går første året lektor og har engelsk årstudium. Til neste år har jeg valgt religion, og deretter skal vi da skrive en master i et av disse fagene. Og jeg viste jo at jeg skulle ta master i religion, men etter at en kolleger sa at det er ikke lurt å ta master i religion så ble jeg litt usikker. Vi fikk ikke tatt praten videre til hvorfor det er ikke lurt å skrive master i religion. Og her sitter jeg og er usikker. Er det noen som har før skrevet en master i engelsk eller religion som kan fortelle meg hvordan det er? og hva syns dere? hvilken av de vriene greiere å skrive om? Jeg liker både religion og engelsk, og hadde nok tatt engelsk men er redd for at språket mitt forhindrer meg i å uttrykke meg best.. Bare fortell meg dine tanker og opplevelser så er jeg super takknemlig! Tusen takk!! Anonymkode: 48873...97e
stan Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Påvirker hva du skriver master om hva du kan undervise? Engelsk er det som vil gi deg jobb. Hvis det ikke påvirker, velg det du har mest lyst til.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Språkfag er mye større enn religionsfaget, så det er lettere å få jobb med språklig fordypning. Anonymkode: 67372...15a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå