Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Der er bra må ha skikkelig verktøy på sånne skal kjøpe hylser i kveld da litt enklere og løsne de i bunn  :D 

10-644_xl_1.jpg

Ser veldig bra ut !

Anonymkode: 6cfa6...b5d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var innesnødd siden uværet her i nyttårshelgen og videre. Brøyteren som vi har private avtaler med, gjorde en veldig dårlig jobb.  I går fikk jeg den endelig ut av garasjen og ut på veien igjen. Var ekstra fornøyd for at den startet på første forsøk også. Det har vært ganske kaldt på det verste.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ser veldig bra ut !

Anonymkode: 6cfa6...b5d

Ja gjør det :D fikk rivd opp ett par fingre i dag med den andre nøkkelen så må ha noe bedre  redskap det jeg sparer på verksted besøk kan brukes på verktøy   :D 

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maskinfører said:

Der er bra må ha skikkelig verktøy på sånne skal kjøpe hylser i kveld da litt enklere og løsne de i bunn  :D 

10-644_xl_1.jpg

Hvor kjøper du disse? 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fylle på med spylervæske. Bilen trenger ikke annet. Bilen er så godt vedlikeholt. Dén er noen år, men har service en gang pr år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (13 minutter siden):

Hvor kjøper du disse? 

Biltema forkortet BT 😉 skal kjøpe etterpå stenger 21:00 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg sett på at 1 meter med snø bakpå lasteplanet sakte, men sikkert smelter i regnværet 😂 

i morgen skal jeg rydde litt inni bilen, fylle på med spylevæske siden nå kommer slapseværet, fylle litt diesel

Anonymkode: e9708...6ce

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I dag har jeg sett på at 1 meter med snø bakpå lasteplanet sakte, men sikkert smelter i regnværet 😂 

i morgen skal jeg rydde litt inni bilen, fylle på med spylevæske siden nå kommer slapseværet, fylle litt diesel

Jaggu flink du 😀 Pickup ? 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (36 minutter siden):

Jaggu flink du 😀 Pickup ? 😉

Ja jeg syns jeg har gjort en formidabel jobb med bilen i dag 😅 den snøen har bare nektet å flytte på seg og jeg har ikke orka å skuffe det av, så jeg har vel bare hatt flaks for at ikke snøklumper har havnet på biler bak meg 🙈 

Har en pickup ja, med hardtop så snøen har ikke vært oppi lasteplanet heller, men oppå 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg syns jeg har gjort en formidabel jobb med bilen i dag 😅 den snøen har bare nektet å flytte på seg og jeg har ikke orka å skuffe det av, så jeg har vel bare hatt flaks for at ikke snøklumper har havnet på biler bak meg 🙈 

Har en pickup ja, med hardtop så snøen har ikke vært oppi lasteplanet heller, men oppå 🤪

Ja du har det har en Pickup sjøl der skulle det også vært rydda opp 😉 ja planet mitt er fult av snø men nå smelter det ser det ut som 😉 🙈 Hardtop har jeg ikke men vurderer og montere sånn roll greie 😋 Mitsubishi L200 2009 gått 310 000 😀 du har vel Hilux Navara D-Max og eller Raptor ? 😉 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (41 minutter siden):

Ja du har det har en Pickup sjøl der skulle det også vært rydda opp 😉 ja planet mitt er fult av snø men nå smelter det ser det ut som 😉 🙈 Hardtop har jeg ikke men vurderer og montere sånn roll greie 😋 Mitsubishi L200 2009 gått 310 000 😀 du har vel Hilux Navara D-Max og eller Raptor ? 😉 

Raptor står på ønskelista mi faktisk, men enn så lenge får jeg nøye meg med min Wildtrak. God bil, tar meg fram der jeg vil fram 😁

Forrige Forden hadde åpent plan. Var egentlig ganske greit det og, for når det kom mye snø så fikk jeg god vekt bakpå bilen og den lå som en drøm på veien

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Raptor står på ønskelista mi faktisk, men enn så lenge får jeg nøye meg med min Wildtrak. God bil, tar meg fram der jeg vil fram 😁

Forrige Forden hadde åpent plan. Var egentlig ganske greit det og, for når det kom mye snø så fikk jeg god vekt bakpå bilen og den lå som en drøm på veien

Ford Ranger ja 😀 flotte biler det kjørte en Raptor forrige uke flott bil det kirken har god råd 😀 ja Wildtrack er fin den ja etter jeg fikk hengerfeste på min Mitsu ligger den bra på veien også  deilig og kjøre pickup 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiuren skrev (På 21.2.2024 den 19.27):

Hvor kjøper du disse? 

Hei Art nr 10-644 22mm 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket den ned med webshopen til Norsk Land Cruiser Klubb. Skal på Vintertreff på Golsfjellet Fjellstue i morgen formiddag.

Blir artig å se noe spektakulære biler leke seg i snøen…😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (5 minutter siden):

Pakket den ned med webshopen til Norsk Land Cruiser Klubb. Skal på Vintertreff på Golsfjellet Fjellstue i morgen formiddag.

Blir artig å se noe spektakulære biler leke seg i snøen…😀

God tur da 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Einus skrev (På 22.2.2024 den 22.10):

Takker for det.

Bare koselig er fint der oppe ;) Golsfjellet Fjellstue da eller ? ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne skrev (På 21.2.2024 den 19.15):

Den var innesnødd siden uværet her i nyttårshelgen og videre. Brøyteren som vi har private avtaler med, gjorde en veldig dårlig jobb.  I går fikk jeg den endelig ut av garasjen og ut på veien igjen. Var ekstra fornøyd for at den startet på første forsøk også. Det har vært ganske kaldt på det verste.  

Æsj sånn snøvær :( godt du fikk kjærra ut på veien igjen :D 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...