AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #261 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Der er bra må ha skikkelig verktøy på sånne skal kjøpe hylser i kveld da litt enklere og løsne de i bunn Ser veldig bra ut ! Anonymkode: 6cfa6...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 21. februar 2024 #262 Del Skrevet 21. februar 2024 Den var innesnødd siden uværet her i nyttårshelgen og videre. Brøyteren som vi har private avtaler med, gjorde en veldig dårlig jobb. I går fikk jeg den endelig ut av garasjen og ut på veien igjen. Var ekstra fornøyd for at den startet på første forsøk også. Det har vært ganske kaldt på det verste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #263 Del Skrevet 21. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser veldig bra ut ! Anonymkode: 6cfa6...b5d Ja gjør det fikk rivd opp ett par fingre i dag med den andre nøkkelen så må ha noe bedre redskap det jeg sparer på verksted besøk kan brukes på verktøy Endret 21. februar 2024 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 21. februar 2024 #264 Del Skrevet 21. februar 2024 21 minutter siden, Maskinfører said: Der er bra må ha skikkelig verktøy på sånne skal kjøpe hylser i kveld da litt enklere og løsne de i bunn Hvor kjøper du disse? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 21. februar 2024 #265 Del Skrevet 21. februar 2024 Skal fylle på med spylervæske. Bilen trenger ikke annet. Bilen er så godt vedlikeholt. Dén er noen år, men har service en gang pr år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #266 Del Skrevet 21. februar 2024 Tiuren skrev (13 minutter siden): Hvor kjøper du disse? Biltema forkortet BT 😉 skal kjøpe etterpå stenger 21:00 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #267 Del Skrevet 21. februar 2024 I dag har jeg sett på at 1 meter med snø bakpå lasteplanet sakte, men sikkert smelter i regnværet 😂 i morgen skal jeg rydde litt inni bilen, fylle på med spylevæske siden nå kommer slapseværet, fylle litt diesel Anonymkode: e9708...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #268 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dag har jeg sett på at 1 meter med snø bakpå lasteplanet sakte, men sikkert smelter i regnværet 😂 i morgen skal jeg rydde litt inni bilen, fylle på med spylevæske siden nå kommer slapseværet, fylle litt diesel Anonymkode: e9708...6ce Jaggu flink du 😀 Pickup ? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #269 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (36 minutter siden): Jaggu flink du 😀 Pickup ? 😉 Ja jeg syns jeg har gjort en formidabel jobb med bilen i dag 😅 den snøen har bare nektet å flytte på seg og jeg har ikke orka å skuffe det av, så jeg har vel bare hatt flaks for at ikke snøklumper har havnet på biler bak meg 🙈 Har en pickup ja, med hardtop så snøen har ikke vært oppi lasteplanet heller, men oppå 🤪 Anonymkode: e9708...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #270 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg syns jeg har gjort en formidabel jobb med bilen i dag 😅 den snøen har bare nektet å flytte på seg og jeg har ikke orka å skuffe det av, så jeg har vel bare hatt flaks for at ikke snøklumper har havnet på biler bak meg 🙈 Har en pickup ja, med hardtop så snøen har ikke vært oppi lasteplanet heller, men oppå 🤪 Anonymkode: e9708...6ce Ja du har det har en Pickup sjøl der skulle det også vært rydda opp 😉 ja planet mitt er fult av snø men nå smelter det ser det ut som 😉 🙈 Hardtop har jeg ikke men vurderer og montere sånn roll greie 😋 Mitsubishi L200 2009 gått 310 000 😀 du har vel Hilux Navara D-Max og eller Raptor ? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #271 Del Skrevet 21. februar 2024 Maskinfører skrev (41 minutter siden): Ja du har det har en Pickup sjøl der skulle det også vært rydda opp 😉 ja planet mitt er fult av snø men nå smelter det ser det ut som 😉 🙈 Hardtop har jeg ikke men vurderer og montere sånn roll greie 😋 Mitsubishi L200 2009 gått 310 000 😀 du har vel Hilux Navara D-Max og eller Raptor ? 😉 Raptor står på ønskelista mi faktisk, men enn så lenge får jeg nøye meg med min Wildtrak. God bil, tar meg fram der jeg vil fram 😁 Forrige Forden hadde åpent plan. Var egentlig ganske greit det og, for når det kom mye snø så fikk jeg god vekt bakpå bilen og den lå som en drøm på veien Anonymkode: e9708...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #272 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Raptor står på ønskelista mi faktisk, men enn så lenge får jeg nøye meg med min Wildtrak. God bil, tar meg fram der jeg vil fram 😁 Forrige Forden hadde åpent plan. Var egentlig ganske greit det og, for når det kom mye snø så fikk jeg god vekt bakpå bilen og den lå som en drøm på veien Anonymkode: e9708...6ce Ford Ranger ja 😀 flotte biler det kjørte en Raptor forrige uke flott bil det kirken har god råd 😀 ja Wildtrack er fin den ja etter jeg fikk hengerfeste på min Mitsu ligger den bra på veien også deilig og kjøre pickup 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #273 Del Skrevet 22. februar 2024 Sånn da ble det pipe til Lambdasonde 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #274 Del Skrevet 22. februar 2024 Tiuren skrev (På 21.2.2024 den 19.27): Hvor kjøper du disse? Hei Art nr 10-644 22mm 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 22. februar 2024 #275 Del Skrevet 22. februar 2024 Pakket den ned med webshopen til Norsk Land Cruiser Klubb. Skal på Vintertreff på Golsfjellet Fjellstue i morgen formiddag. Blir artig å se noe spektakulære biler leke seg i snøen…😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #276 Del Skrevet 22. februar 2024 Einus skrev (5 minutter siden): Pakket den ned med webshopen til Norsk Land Cruiser Klubb. Skal på Vintertreff på Golsfjellet Fjellstue i morgen formiddag. Blir artig å se noe spektakulære biler leke seg i snøen…😀 God tur da 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 22. februar 2024 #277 Del Skrevet 22. februar 2024 Takker for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #278 Del Skrevet 23. februar 2024 Einus skrev (På 22.2.2024 den 22.10): Takker for det. Bare koselig er fint der oppe Golsfjellet Fjellstue da eller ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 Forfatter #279 Del Skrevet 25. februar 2024 Øyne skrev (På 21.2.2024 den 19.15): Den var innesnødd siden uværet her i nyttårshelgen og videre. Brøyteren som vi har private avtaler med, gjorde en veldig dårlig jobb. I går fikk jeg den endelig ut av garasjen og ut på veien igjen. Var ekstra fornøyd for at den startet på første forsøk også. Det har vært ganske kaldt på det verste. Æsj sånn snøvær godt du fikk kjærra ut på veien igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 25. februar 2024 #280 Del Skrevet 25. februar 2024 Støvsugd og vasker innvendig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå