Pal Fungi Skrevet 11. februar #241 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (4 timer siden): Sånne får du på Jula og Biltema på jula har de batterilader med starthjelo https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/bilbatterier-og-tilbehor/batterilader/batterilader-608210/ Den jeg bestilte er mye kraftigere ser jeg. https://www.batterinett.no/shop/noco-gbx155-boost-6005p.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #242 Del Skrevet 11. februar Pal Fungi skrev (17 minutter siden): Den jeg bestilte er mye kraftigere ser jeg. https://www.batterinett.no/shop/noco-gbx155-boost-6005p.html Såpass ja bra den men grisedyr 😉 privat trenger du ikke så dyr 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 11. februar #243 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Såpass ja bra den men grisedyr 😉 privat trenger du ikke så dyr 😉 Greit med kvalitet når man først skal ha syns jeg 😜 Siden jeg har hybrid som skal vekkes til live igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #244 Del Skrevet 11. februar Pal Fungi skrev (48 minutter siden): Greit med kvalitet når man først skal ha syns jeg 😜 Siden jeg har hybrid som skal vekkes til live igjen. Ja kvalitet må en ha 😀 du har hybrid ja 😀 Toyota ? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 11. februar #245 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (38 minutter siden): Ja kvalitet må en ha 😀 du har hybrid ja 😀 Toyota ? 😀 Ja, Yaris Cross. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #246 Del Skrevet 11. februar Pal Fungi skrev (52 minutter siden): Ja, Yaris Cross. Ja bra biler det 😀 kjører RAV 4 2002 nå da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 11. februar #247 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja bra biler det 😀 kjører RAV 4 2002 nå da 😊 2022 her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #248 Del Skrevet 11. februar Pal Fungi skrev (12 minutter siden): 2022 her. Ny bil nesten da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 11. februar #249 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ny bil nesten da Ja, litt over ett år. Leasingbil da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar Forfatter #250 Del Skrevet 12. februar Med en del bilnøkler som pleier og gå heden så har jeg investert i en nøkkelfilemaskin sammen med en del nøkkelemner så da er det bare og vente til den dukker opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. februar #251 Del Skrevet 19. februar Vært på flyplassen å henta hjem ungdommen i den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar Forfatter #252 Del Skrevet 20. februar (endret) Skiftet lambdasonde idag og bilen ble bra 😀 Endret 20. februar av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar Forfatter #253 Del Skrevet 20. februar Pal Fungi skrev (På 11.2.2024 den 17.23): Ja, litt over ett år. Leasingbil da. Det er det ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 20. februar #254 Del Skrevet 20. februar Jeg har en "hobbybil", en eldre BMW E46. Den står i garasjen, og jeg har begynt på jobben med å bytte alle 6 coilene (tennspolene) på den. I dag fikk jeg skrudd av toppdekselet, fortsetter med å bytte coilene, èn etter èn i morgen. Kosejobb i garasjen. Da blir bilen klar til bruk i løpet av april 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 21. februar #255 Del Skrevet 21. februar Maskinfører skrev (19 timer siden): Skiftet lambdasonde idag og bilen ble bra 😀 Veldig bra ! Var det mye jobb eller ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar Forfatter #256 Del Skrevet 21. februar robert_44 skrev (4 minutter siden): Veldig bra ! Var det mye jobb eller ? Ja veldig bra Nei RAV 4 eller ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 21. februar #257 Del Skrevet 21. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja veldig bra Nei RAV 4 eller ? Jeg kjørte et feilkodesøk på min gamle E46. Da fikk jeg til svar at lambdasonde i "bank 1" var gåen....Den ligger foran katalysatoren....Jeg må visst jekke opp hele bilen (for å komme til) og bytte føleren....Ikke noe stress, men litt mer jobb 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar Forfatter #258 Del Skrevet 21. februar robert_44 skrev (6 minutter siden): Jeg kjørte et feilkodesøk på min gamle E46. Da fikk jeg til svar at lambdasonde i "bank 1" var gåen....Den ligger foran katalysatoren....Jeg må visst jekke opp hele bilen (for å komme til) og bytte føleren....Ikke noe stress, men litt mer jobb 😃 Har ikke så god greie på BMW men de kan sitte noe aldeles jævlig om de har brent seg fast på en bil måtte jeg varme med Autogen for å få løsnet dem er derfor viktig og smøre gjengene med kobberfett før en monterer dem disse får du ganske rimelig på Thansen Intermotor min kostet 899,- bruker også en sånn nøkkel fra Tema Har 2 oppe og 2 Nede på RAV 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 21. februar #259 Del Skrevet 21. februar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Har ikke så god greie på BMW men de kan sitte noe aldeles jævlig om de har brent seg fast på en bil måtte jeg varme med Autogen for å få løsnet dem er derfor viktig og smøre gjengene med kobberfett før en monterer dem disse får du ganske rimelig på Thansen Intermotor min kostet 899,- bruker også en sånn nøkkel fra Tema Har 2 oppe og 2 Nede på RAV 4 Det likner på mitt eget verktøy. Jeg fikk det til, men det var litt plunder og heft 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar Forfatter #260 Del Skrevet 21. februar robert_44 skrev (18 minutter siden): Det likner på mitt eget verktøy. Jeg fikk det til, men det var litt plunder og heft 😃 Der er bra må ha skikkelig verktøy på sånne skal kjøpe hylser i kveld da litt enklere og løsne de i bunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå