Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter #221 Del Skrevet 3. februar Fru Uperfekt skrev (6 timer siden): Akkurat nå har de spisepause, et koselig ungt par som reiser på budsjett. Alltid kjekt å kunne hjelpe, har 4 steder igjen jeg skal vise de før vi avslutter på Ulriken:-) Åja sånn ja du har gjester ja ja uten mat og drikke så duger folket ikke spisepause må man ha på tur Ulriken har jeg sett på Youtube fint der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter #222 Del Skrevet 3. februar Pal Fungi skrev (4 timer siden): Nei.. 😕 Jeg skulle ha Ringdalpølser, men må nok på Spar for å få tak i det. Ja håper du finner pølsene da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 4. februar #223 Del Skrevet 4. februar Maskinfører skrev (8 timer siden): Åja sånn ja du har gjester ja ja uten mat og drikke så duger folket ikke spisepause må man ha på tur Ulriken har jeg sett på Youtube fint der Ja, ikke uvanlig at jeg bruker litt av fritiden min på å vise turister byen jeg bor i. Du bør absolutt ta deg turen opp på Ulriken, finere i virkeligheten. Har årskort så når det er sesong for det tar jeg med sykkelen opp og sykler ned. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter #224 Del Skrevet 4. februar Fru Uperfekt skrev (13 minutter siden): Ja, ikke uvanlig at jeg bruker litt av fritiden min på å vise turister byen jeg bor i. Du bør absolutt ta deg turen opp på Ulriken, finere i virkeligheten. Har årskort så når det er sesong for det tar jeg med sykkelen opp og sykler ned. Det er en god tanke og en god gjerning og være Guide Akkurat nå så bor jeg i Tønsberg der jeg er født men skal jeg til Bergen en gang skal jeg ta turen var nære på en gang men så ble Pajeroen solgt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter #225 Del Skrevet 4. februar Fylt bensin 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter #226 Del Skrevet 4. februar (endret) Sånn da er prosjektet ferdig avbrutt av November og Desember og min kjære fars sykdom og bortgang nå har min kjære Mitsubishi L200 2009 mod hengerfeste 😋 Endret 4. februar av Maskinfører Glemte bilde av mesterverket 😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #227 Del Skrevet 4. februar Ja, hva har jeg gjort med bilen i dag? Jeg har gått forbi den da jeg skulle ut og trekke litt luft i finværet. Gikk faktisk forbi alle tre bilene mine på veien. Anonymkode: eee5d...af6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. februar Forfatter #228 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 15.45): Ja, hva har jeg gjort med bilen i dag? Jeg har gått forbi den da jeg skulle ut og trekke litt luft i finværet. Gikk faktisk forbi alle tre bilene mine på veien. Anonymkode: eee5d...af6 Fint vær nå håper Vinter,n er over for denne gang er litt sånn vårstemning ute min nå avdøde kjære far som bodde på sykehjem var redd for lungebetennelse i 2021 var han ute 27 Februar da var snøen borte 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter #229 Del Skrevet 7. februar (endret) 06.02.2024 Konstatert slærk i stabstaget på min kjære Toyota RAV 4 så nytt er bestillt fra Bildeler.no så da får det være Bursdagsgaven i år 😊 kommer nok med Porterbuddy onsdag kveld det da 😀 Endret 7. februar av Maskinfører Glemte Bilde 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 7. februar #230 Del Skrevet 7. februar I går fylte jeg diesel, og kjørte en lang tur. I dag 0, men i morgen er det nye muligheter. Jeg kjører omtrent hver dag, uansett vær og føreforhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. februar #231 Del Skrevet 7. februar Jeg skulle starte den i går kveld, men batteriet var dødt 😣 Har bestilt meg jumpstarter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #232 Del Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (14 timer siden): 06.02.2024 Konstatert slærk i stabstaget på min kjære Toyota RAV 4 så nytt er bestillt fra Bildeler.no så da får det være Bursdagsgaven i år 😊 kommer nok med Porterbuddy onsdag kveld det da 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 7. februar #233 Del Skrevet 7. februar Har montert innmaten i døra på lekebilen, vindusheisen fikk frem det verste i meg.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 7. februar #234 Del Skrevet 7. februar Kostet av snø snø og atter mer snø 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #235 Del Skrevet 7. februar Jeg har kostet snø av den, brukt den og satt den på lading .-) Anonymkode: d7319...53e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter #236 Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar Forfatter #237 Del Skrevet 10. februar Skiftet Stabstag idag så det ble bra 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar Forfatter #238 Del Skrevet 10. februar Prøvde og rense lambdasonde og slette feilkode men den kom igjen og igjen så ny er bestillt fra Thansen så kommer nok før neste helg 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 10. februar #239 Del Skrevet 10. februar Bytta tennplugger på lekebilen, ser ut til at det er på tide å bytte tennkabler og så det får jeg bestille senere i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #240 Del Skrevet 11. februar Pal Fungi skrev (På 7.2.2024 den 18.26): Jeg skulle starte den i går kveld, men batteriet var dødt 😣 Har bestilt meg jumpstarter. Sånne får du på Jula og Biltema på jula har de batterilader med starthjelo https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/bilbatterier-og-tilbehor/batterilader/batterilader-608210/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå