Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Fru Uperfekt skrev (6 timer siden):

Akkurat nå har de spisepause, et koselig ungt par som reiser på budsjett. Alltid kjekt å kunne hjelpe, har 4 steder igjen jeg skal vise de før vi avslutter på Ulriken:-)

Åja sånn ja du har gjester ja :) ja uten mat og drikke så duger folket ikke spisepause må man ha på tur  Ulriken har jeg sett på Youtube fint der  :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pal Fungi skrev (4 timer siden):

Nei.. 😕 Jeg skulle ha Ringdalpølser, men må nok på Spar for å få tak i det. 

Ja håper du finner pølsene da ;) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (8 timer siden):

Åja sånn ja du har gjester ja :) ja uten mat og drikke så duger folket ikke spisepause må man ha på tur  Ulriken har jeg sett på Youtube fint der  :D 

Ja, ikke uvanlig at jeg bruker litt av fritiden min på å vise turister byen jeg bor i.

Du bør absolutt ta deg turen opp på Ulriken, finere i virkeligheten. Har årskort så når det er sesong for det tar jeg med sykkelen opp og sykler ned.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (13 minutter siden):

Ja, ikke uvanlig at jeg bruker litt av fritiden min på å vise turister byen jeg bor i.

Du bør absolutt ta deg turen opp på Ulriken, finere i virkeligheten. Har årskort så når det er sesong for det tar jeg med sykkelen opp og sykler ned.

Det er en god tanke og en god gjerning og være Guide :D Akkurat nå så bor jeg i Tønsberg der jeg er født men skal jeg til Bergen en gang skal jeg ta turen :D var nære på en gang men så ble Pajeroen solgt :( 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da er prosjektet ferdig avbrutt av November og Desember og  min kjære fars sykdom og bortgang nå har min kjære Mitsubishi L200 2009 mod hengerfeste 😋

IMG_20240204_153733_973.jpg

IMG_20240204_154508_058.jpg

Endret av Maskinfører
Glemte bilde av mesterverket 😋
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva har jeg gjort med bilen i dag?

Jeg har gått forbi den da jeg skulle ut og trekke litt luft i finværet. Gikk faktisk forbi alle tre bilene mine på veien.

Anonymkode: eee5d...af6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 15.45):

Ja, hva har jeg gjort med bilen i dag?

Jeg har gått forbi den da jeg skulle ut og trekke litt luft i finværet. Gikk faktisk forbi alle tre bilene mine på veien.

Anonymkode: eee5d...af6

Fint vær nå håper Vinter,n er over for denne gang er litt sånn vårstemning ute    min nå  avdøde kjære  far som bodde på sykehjem var redd for lungebetennelse i 2021 var han ute 27 Februar da var snøen borte 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.02.2024 Konstatert slærk i stabstaget på min kjære Toyota RAV 4 så nytt er bestillt fra Bildeler.no så da får det være Bursdagsgaven i år 😊 kommer nok med Porterbuddy  onsdag kveld  det da 😀

IMG_20240206_123737_423.jpg.414842e6ee82736186cd6dec50bb4d7c (1).jpg

Endret av Maskinfører
Glemte Bilde 😋
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fylte jeg diesel, og kjørte en lang tur. 

I dag 0, men i morgen er det nye muligheter. Jeg kjører omtrent hver dag, uansett vær og føreforhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle starte den i går kveld, men batteriet var dødt 😣 Har bestilt meg jumpstarter. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (14 timer siden):

06.02.2024 Konstatert slærk i stabstaget på min kjære Toyota RAV 4 så nytt er bestillt fra Bildeler.no så da får det være Bursdagsgaven i år 😊 kommer nok med Porterbuddy  onsdag kveld  det da 😀

IMG_20240206_123737_423.jpg.414842e6ee82736186cd6dec50bb4d7c (1).jpg

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert innmaten i døra på lekebilen, vindusheisen fikk frem det verste i meg.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kostet snø av den, brukt den og satt den på lading .-)

Anonymkode: d7319...53e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skiftet Stabstag idag så det ble bra 😀 

IMG_20240210_125134_437.jpg

IMG_20240210_130406_639.jpg

IMG_20240210_124046_878.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde og rense lambdasonde og slette feilkode men den kom igjen og igjen så ny er bestillt fra Thansen så kommer nok før neste helg 😀 

IMG_20240210_112632_845.jpg

images (85).jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta tennplugger på lekebilen, ser ut til at det er på tide å bytte tennkabler og så det får jeg bestille senere i kveld.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (På 7.2.2024 den 18.26):

Jeg skulle starte den i går kveld, men batteriet var dødt 😣 Har bestilt meg jumpstarter. 

Sånne får du på Jula og Biltema på jula har de batterilader med starthjelo :D 

https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/bilbatterier-og-tilbehor/batterilader/batterilader-608210/

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...