Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (18 timer siden):

Kan nok skrive en hel bok  eventuelt et leksikon over alle måtene det er mulig å bli lurt på ved kjøp av bil  Du må alltid spørre deg selv "hvordan kan jeg nå bli lurt?" ved kjøp av bil  og egentlig ved kjøp av hva som helst Når Jesus sa at Satan er denne verdens fyrste så var det nok helt seriøst ment  

Det er lett å unngå. Kjøp aldri bil utenfor nybilgarantien, og kjøp alltid av merkeforhandlere som har høy score fra mange tidligere bilkunder. Case closed. Ikke noe stress. 

Anonymkode: 8a699...0e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde vært støvsugd inni, og fått behandla setene, men dagen hadde ikke nok timer.
Kjørte raskere enn en hvit tornado med den da jeg oppdaga at butikkene stenger kl fire i dag.
Vi tok det pent hjem igjen, med bagasjerommet fullt av mat. Nå hviler den utenfor.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er lett å unngå. Kjøp aldri bil utenfor nybilgarantien, og kjøp alltid av merkeforhandlere som har høy score fra mange tidligere bilkunder. Case closed. Ikke noe stress. 

Anonymkode: 8a699...0e2

Både opp ned også kjøpt mye dritt hos merkeforhandlere også (Bruktbil) de setter på de billigste delene bærekula til 250,- ikke den de selger til deg for 1 000,- 

AnonymBruker
Skrevet

Reatarta i Sverige for spotifyen kuker så jævlig etter at de flytta fra telenor til telia. Fikk endelig musikk og kart etterhvert 😄

Anonymkode: 68df7...d7d

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 19.39):

Reatarta i Sverige for spotifyen kuker så jævlig etter at de flytta fra telenor til telia. Fikk endelig musikk og kart etterhvert 😄

Anonymkode: 68df7...d7d

Det var bra da :) 

Skrevet

Skiftet venstre Side simmering bakre differensial Toyota RAV 4 2002 Modell :D 

IMG_20230606_143052_5.jpg

Skrevet

Solhjul og planethjul og mye annet Toyota RAV 4 2002 Mod 

IMG_20230606_145328_1.jpg

Skrevet (endret)

RAV 4  2002 Modell feilkode P0174 tatt ut begge øvre Lambdasonder og gitt de en dusj med bremserens deretter blåst de rene med Trykkluft så  får se om det holder ellers må ny bestilles fra Thansen 😃 perfekt vær for bilskruing 😃

Endret av Maskinfører
Skrevet

Åpnet tilhenger kontakten og koblet på ny ledning så nå har jeg bremselys på bilen igjen :D 

Skrevet

Jaggu i dag fikk jeg pristilbud  på 2 stk Lambdasonder fra Toyota Billia til RAV 4  Ikke mindre enn 13 265,- ink mva  glad disse kan kjøpes  Uoriginalt 1 998,-  :D 

Skrevet (endret)

Jaja da sluttet speedometernåla på km og virke på min RAV 4  2002  på vei hjem fra besøk hos min far på sykehjemmet 2 slag i dashbordet så fungerte den en kort stund så da blir det og demontere sparkeplata under rattet og kontrollere kontakter for evt irr deretter blir det og kontrollere girkassesensor mye rart som skjer med bilene mine der ute på sykehjemmet først var det blinklys Mitsubishi L200 nå var det speedometer på Toyotan 😠😠😠

Endret av Maskinfører
Skrevet

Sånn da virker km og tripteller igjen nede i fotbrønnen på førersiden er det en koblingsblokk det var fukt i 2 av dem og samt irr i den ene sprayet med Oxidrens og Q.tips og fjernet irr og  tørket våte kontakter med varmluftspistol Toyota RAV 4 2002 Modell 

rav4_connector_block.jpg.7679ab31cccc71c8c0ac2e31d6fb83ff.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Skiftet olje på Bakre Diff :D 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skiftet batteri i nøkkelen. 😅

Anonymkode: fcf05...17b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skiftet batteri i nøkkelen. 😅

Anonymkode: fcf05...17b

Så flink du er :D  

Skrevet

Jeg vasket bilen i dag, eller strengt tatt i går. 

• Hjerte 2
Skrevet
Frida skrev (4 timer siden):

Jeg vasket bilen i dag, eller strengt tatt i går. 

Jøss så flink med bøtte og svamp ? :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (5 timer siden):

Jøss så flink med bøtte og svamp ? :D 

Nei, må innrømme jeg var i vaskehall. Er lat i varmen 😁

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frida skrev (5 timer siden):

Nei, må innrømme jeg var i vaskehall. Er lat i varmen 😁

Vaskehall ja :D ser knapt noen ute i dag med bøtta og slangen :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (42 minutter siden):

Vaskehall ja :D ser knapt noen ute i dag med bøtta og slangen :D 

Det hender jeg gjør det,  men gårdsplassen ligger badet i sol og det er 28 grader, så står over! 😬

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...