Gå til innhold

Treningssenter TROMSØ

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nå vært sofasliter i flere år og har veldig lyst til å ta skikkeig fatt på helsa! Men jeg klarer bare ikke tanken på å trene på type senter som SATS senter der det er stappa med mennesker. Kunne faktisk helst tenkt meg å trene en plass der eldre er.. Der er det kanskje mindre mengder med folk, å også mindre av dem som ser ut som om de skal på en photoshoot. Jeg passer bare ikke inn der. Ikke vondt ment, for jeg sier at det er JEG som ikke passer inn. 

Noen som vet om noe slikt i Tromsø? 

Anonymkode: 398a5...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har nå vært sofasliter i flere år og har veldig lyst til å ta skikkeig fatt på helsa! Men jeg klarer bare ikke tanken på å trene på type senter som SATS senter der det er stappa med mennesker. Kunne faktisk helst tenkt meg å trene en plass der eldre er.. Der er det kanskje mindre mengder med folk, å også mindre av dem som ser ut som om de skal på en photoshoot. Jeg passer bare ikke inn der. Ikke vondt ment, for jeg sier at det er JEG som ikke passer inn. 

Noen som vet om noe slikt i Tromsø? 

Anonymkode: 398a5...d19

Det er mange eldre på SATS altså! Foreldrene mine i 70-årene trener flere dager i uka. Har ikke sett så mange eldre på Sats i sentrum, men på Sats Langnes er det i alle fall mange. Og alle mulige kroppstyper og treningsnivå uavhengig av alder.

Anonymkode: 26e3d...6c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nettopp begynt selv, ikke i Tromsø da... Men trener på Evo. De åpner 05:00. Jeg er der 05:01. Det er vel minst en Evo i Tromsø...

Anonymkode: fe82b...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er mange eldre på SATS altså! Foreldrene mine i 70-årene trener flere dager i uka. Har ikke sett så mange eldre på Sats i sentrum, men på Sats Langnes er det i alle fall mange. Og alle mulige kroppstyper og treningsnivå uavhengig av alder.

Har sett det samme på mitt lokale SATS, mange eldre særlig på dagtid. Har inntrykk av at det dreier seg 10% om trimming og 90% om sosialisering og prat for dem, det er jo litt hyggelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke gått der selv, men har vurdert det siden det virker som det er et litt annet klientell der enn andre steder i byen. LEVVEL heter det. De har basseng også hvis det kan være interessant.

Anonymkode: 18b61...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette! Både jeg og min mor (som er over 60) trener på SATS Langnes, og vi stortrives der. Det er virkelig et senter der absolutt alle passer inn.

Anonymkode: 160ef...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...