AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Del Skrevet 20. mars 2023 Hei, trenger litt hjelp fra dere som har barn. Jeg strikker en del for salg, blant annet kjoler/festdrakter i str 1 år - 8 år. Jeg har liggende en del garn med farge som dessverre har gått ut av produksjon. Det er ikke nok igjen til å strikke en hel kjole, men antakelig flere kjoler til dukke. Tenkte å strikke og se om jeg får solgt/gitt bort. Hvilken størrelse er mest «vanlig» på dukker? (Lenge siden jeg hadde små barn). Og gjerne tips til hvor finne oppskrifter til dukkeklær. Anonymkode: 8c46e...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Baby born og andre tilsvarende babydukker, de er ca 43cm lange. Anne Grethe Gaaserud har mange fine og enkle oppskrifter, bøkene kan f.eks lånes på biblioteket. Sandnes garn har også mye fint, der kan du også finne gratis oppskrifter som dette f.eks. https://www.sandnesgarn.no/1207-dukke Anonymkode: 024b1...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå