pepsidronning Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #61 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det beste alternativet er vel å bare benytte sjansen til å legge ned hele programmet? Synes det er minst ti år på overtid nå, og det finnes jo ikke morsomt lenger. Anonymkode: d520f...b71 Det er noen morsomme innslag innimellom, men jeg ser mest på det av sentimentale grunner. Har sett på det hele oppveksten, og får ikke helt "fredagsro" uten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #62 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Marit Voldsæter, forøverig synes jeg programmet har gått ut på dato. Eller ta seg en laaaaang pause. Anonymkode: d5d88...f01 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det beste alternativet er vel å bare benytte sjansen til å legge ned hele programmet? Synes det er minst ti år på overtid nå, og det finnes jo ikke morsomt lenger. Anonymkode: d520f...b71 Jeg ler like mye nå som for 10 år siden. Håper de fortsetter i mibst 10 år til. Liker dere det ikke trenger dere ikke se på. Anonymkode: 70ba8...c98 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #63 Del Skrevet 22. mars 2023 On 3/20/2023 at 6:28 PM, pepsidronning said: Håper selv litt på Isalill Kolpus! Synes hun har vært veldig morsom de gangene hun har vært gjest Jaaa, isalill! 🎉🎉🎉 Anonymkode: 6ea97...bb0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #64 Del Skrevet 22. mars 2023 Jaa, Isalill Kolpus!! 🙏🏽🙏🏽 ev Jonis! Men Isalill! 😍 Anonymkode: 1ecf5...a6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 22. mars 2023 #65 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Det slår meg at jeg vet hvem svært få av de som foreslås er, og med unntak av "traverne" virker de fleste å være noe smalere nisjeaktører. Pernille Sørensen har jo vært med på svært mye og i større kvalitetsproduksjoner, det samme gjelder Bård tufte i kanskje enda større grad, og Johan Golden har flere tvprogrammer under beltet (i tillegg til standupkarriæren) og har vært "sidekick" til en av de aller største i sin generasjon. Det samme gjelder en del av de andre "traverne". Mange av de mindre kjente som nevnes virker å ha drevet mest med videoblogg og podcast, og rett og slett bare være på et helt annet nivå enn dem de eventuelt skal erstatte. Mangler vi rett og slett en generasjon (kvalitets)humorister til å ta over? Endret 22. mars 2023 av herzeleid 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alphamale Skrevet 23. mars 2023 #66 Del Skrevet 23. mars 2023 (endret) Det som vil fungere er Mads Hansen, Morten Ramm, comeback fra Jon Almaas, Kristian Valen, Dagfinn Lyngby, Calle Hellevang, Henrik Fladseth. Kommer ikke på noen oppriktige morsomme kvinner bortsett fra Linn Skåber og Pernille Sørensen. Endret 23. mars 2023 av Alphamale Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 23. mars 2023 #67 Del Skrevet 23. mars 2023 Kristian Valen? 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 23. mars 2023 #68 Del Skrevet 23. mars 2023 Cecilie Steinmann, Kari slaatsveen, Hege schøyen, Else kåss, til nød Henriette stenstrup 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. mars 2023 #69 Del Skrevet 23. mars 2023 Alphamale skrev (19 timer siden): Det som vil fungere er Mads Hansen, Morten Ramm, comeback fra Jon Almaas, Kristian Valen, Dagfinn Lyngby, Calle Hellevang, Henrik Fladseth. Kommer ikke på noen oppriktige morsomme kvinner bortsett fra Linn Skåber og Pernille Sørensen. Men plassen er nok reservert for en kvinne, ellers blir det ramaskrik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 23. mars 2023 #70 Del Skrevet 23. mars 2023 Djækklåsst skrev (1 time siden): Men plassen er nok reservert for en kvinne, ellers blir det ramaskrik. DET tror jeg du har rett i👍 Blir litt mye menn om det blir null kvinner i den faste gjengen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 23. mars 2023 #71 Del Skrevet 23. mars 2023 Else Kåss eller Maria Stavang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 24. mars 2023 #72 Del Skrevet 24. mars 2023 Siden Kåss Til Kvelds ble tatt av skjermen tipper (eller håper🤞) jeg at hun overtar for Pernille Sørensen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. mars 2023 #73 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) Trude Drevland? Endret 24. mars 2023 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 25. mars 2023 #74 Del Skrevet 25. mars 2023 herzeleid skrev (På 22.3.2023 den 22.31): Det slår meg at jeg vet hvem svært få av de som foreslås er, og med unntak av "traverne" virker de fleste å være noe smalere nisjeaktører. Pernille Sørensen har jo vært med på svært mye og i større kvalitetsproduksjoner, det samme gjelder Bård tufte i kanskje enda større grad, og Johan Golden har flere tvprogrammer under beltet (i tillegg til standupkarriæren) og har vært "sidekick" til en av de aller største i sin generasjon. Det samme gjelder en del av de andre "traverne". Mange av de mindre kjente som nevnes virker å ha drevet mest med videoblogg og podcast, og rett og slett bare være på et helt annet nivå enn dem de eventuelt skal erstatte. Mangler vi rett og slett en generasjon (kvalitets)humorister til å ta over? Hadde aldri hørt om Johan Golden før, og vet egentlig ikke til dags dato hva han ellers har gjort annet enn NPN. (gjelder egentlig Bård Tufte også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 25. mars 2023 #75 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg gjetter Else Kåss F. Det programmt hun hadde ble akkurat tatt av skjermen, på tross av gode seertall, og hun sa at hun hadde nye prosjekter i NRK. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 25. mars 2023 #76 Del Skrevet 25. mars 2023 Fighter83 skrev (På 23.3.2023 den 23.20): Else Kåss eller Maria Stavang? Enig i disse to forslagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 25. mars 2023 #77 Del Skrevet 25. mars 2023 tunaen skrev (5 minutter siden): Hadde aldri hørt om Johan Golden før, og vet egentlig ikke til dags dato hva han ellers har gjort annet enn NPN. (gjelder egentlig Bård Tufte også) Om du ikke hadde hørt om Johan Golden og Bård Tufte Johansen før de ble programledere i Nytt på Nytt må du ta det på egen kappe. Bårs T.J. har vært særdeles aktiv siden midten av 90-tallet, også (kanske mest) på NRK. Johan Golden har holdt på siden 2001 i både tv og radio. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 25. mars 2023 #78 Del Skrevet 25. mars 2023 Eneste ønsket jeg har er at det ikke blir Sigrid Bonde. Hun er liksom bare feminist og ikke morsom komiker lenger. 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 25. mars 2023 #79 Del Skrevet 25. mars 2023 Alice123 skrev (5 minutter siden): Om du ikke hadde hørt om Johan Golden og Bård Tufte Johansen før de ble programledere i Nytt på Nytt må du ta det på egen kappe. Bårs T.J. har vært særdeles aktiv siden midten av 90-tallet, også (kanske mest) på NRK. Johan Golden har holdt på siden 2001 i både tv og radio. «Ta det på egen kappe», som om jeg har skyldt på noen😂 mange av de som er nevnt er jo mye yngre, så ikke rart at de ikke har samme merittlista da. Det jeg prøvde å poengtere var ihvertfall at noen kjenner Golden best fra før, andre Isalill Kolpus feks… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 25. mars 2023 #80 Del Skrevet 25. mars 2023 Tusvik eller Tønne sa er jeg ferdig med det programmet. Verre humor skal man lete lenge etter. Linn skåber kanskje eller Else kåss tipper jeg på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå