Gå til innhold

Å være for trang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blod skrev (På 20.3.2023 den 10.08):

Har du vært hos gynekolog og sjekket at alt er som det skal? 

Ja hvorfor skal d ikkke være d? Ts

Anonymkode: 3ffb0...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 20.47):

Kompliment

Anonymkode: e0acf...5d4

Måten han sa det på, hørtes ikke ut som noe kompliment, men som at hun var for trang, noe som kan skyldes at hun var nervøs og ikke klarte å slappe av ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 22.02):

Positivt. Veldig positivt.
Trang eller stram fitte som klemmer godt og stimulerer mye. Eventuelt om du bruker musklene for det de er verdt og klemmer på de riktige stedene. Han kjente mye og likte det.

Anonymkode: 68138...f77

Jeg tolker det som for trang, at han sliter med å komme inn, noe som kan skyldes at ts var nervøs og ikke klarte å slappe av ordentlig. Hun virker jo ganske usikker på seg selv. 

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 23.39):

Hvorfor ligger du rundt? Er du ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter sexuelt. Trange damer er ikke så med i sexen. Han var dum som sa det. Er ikke noe kompliment å være trang. Skal kvinner snakke slik om kuken? Å den kuken var stram....🙄😏😶 Voks opp. Dere er ikke barn.  

Anonymkode: 40745...b8d

Hva er det med deg? Det står ingen ting om at hun ligger rundt uten å bruke kondom! For your information så er ikke livmorhalskreft en kjønnssykdom på linje med klamydia, gonoré, syfilis og hiv.     Livmorhalskreft skyldes ukontrollerte celleendringer forårsaket av enkelte hpv-virus. De fleste hpv-virus er ufarlige og celleendringer kan gå tilbake av seg selv, men i noen tilfeller gjør de ikke det og hvis de ikke blir oppdaget på et tidlig stadium og en koniseres, kan det utvikle seg til kreft. 
 

Skjønner ikke hvorfor du er i dette forumet en gang.
 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (17 timer siden):

Hva er det med deg? Det står ingen ting om at hun ligger rundt uten å bruke kondom! For your information så er ikke livmorhalskreft en kjønnssykdom på linje med klamydia, gonoré, syfilis og hiv.     Livmorhalskreft skyldes ukontrollerte celleendringer forårsaket av enkelte hpv-virus. De fleste hpv-virus er ufarlige og celleendringer kan gå tilbake av seg selv, men i noen tilfeller gjør de ikke det og hvis de ikke blir oppdaget på et tidlig stadium og en koniseres, kan det utvikle seg til kreft. 
 

Skjønner ikke hvorfor du er i dette forumet en gang.
 

 

 

Det smitter seksuelt og for hver nye partner øker risikoen med 10%. Google og les selv. Det er lov å være forsiktig og tenke på seg selv.

Anonymkode: 40745...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 23.39):

Hvorfor ligger du rundt? Er du ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter sexuelt. Trange damer er ikke så med i sexen. Han var dum som sa det. Er ikke noe kompliment å være trang. Skal kvinner snakke slik om kuken? Å den kuken var stram....🙄😏😶 Voks opp. Dere er ikke barn.  

Anonymkode: 40745...b8d

Lukter jeg litt bøttevann missunnelse?😂

Anonymkode: cec30...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine data er ikke nok grunnlag til å si det ene eller det andre. 

Har to tilfeller som skiller seg ut. 

Hun ene, trang som faen, måtte alltid glid til. Jada, jeg var sikkert en jævel som bare skulle peise på og ikke kåtet henne opp..  eller at hun ikke tente på meg. 😉 ...

Hun andre ? Bare å si jeg var kåt, så var hun kliss. 

Forskjellen på de to, er at hun første ikke hadde "plass" til mer enn 'min'. 

Hun andre hadde plass til en 0.5l ølboks om ikke mer, så stor er ikke min. Gøy å herje med store leketøy... Likevel squirtet hun og kom med "lille min". Det var bare å si kodeordet, "nå kommer jeg"..  

Sex er i stor grad psykisk. 

Er stramt bedre enn mindre stramt? Jeg kommer like lett uansett. Det samme gjør mine erfaringer. 

To ekstreme motsetninger, mens de fleste ligger et sted i mellom. 

Skal innrømme jeg foretrekker å føle meg "stor"... Men.   Det er for mange variabler inne i bildet her. 

 

 

 

Anonymkode: 04bff...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...