Julie Skrevet 29. oktober 2002 #1 Del Skrevet 29. oktober 2002 Muligens feil forum dette (helst under hobby), men det er her det er mest aktivitet, og jeg trenger råd KJAPT! Bikkja spydde i dag tidlig, hadde ikke tid til å vaske opp, så jeg slang ei avis over (dumme meg!!) :evil: Når jeg kom hjem var både spyet og avisa borte..og magen til bikkja romla mistenkelig mye. Hun har tydeligvis spist opp hele sulamitten. :cry: Er rimelig bekymra her, spes. når jeg tenker på at det er stifter i avisa.... Ringte dyrlegen som sa jeg bare måtte følge med.. men jeg må på jobb kl 15 så jeg har ikke anledning til å følge med henne hele tida. Jobber i matbutikk, så jeg kan heller ikke ta henne med. Noen mer erfaring/råd? Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2002 #2 Del Skrevet 29. oktober 2002 Ikke bekymre deg for mye du. Hunder spiser de utroligste ting. Har selv opplevd at hunden har satt til livs både papir, døde dyr og masse annet. Kommer kanskje an på hvilken rase du har da eller om hunden er stor eller liten. Det er helt vanlig at de spiser oppkastet sitt (masse næring i sånt vet du). Har du vurdert bur til hunden forresten? Da er du sikret mot sånne uhell mens du er borte fra dyret. Papir er EN ting, det er mye verre hvis de finner ut at de skal tygge over en ledning eller noe sånt. Håper at det går bra og det gjør det ganske sikkert. Pass på at hunden har nok vann og avisen er muligens ute til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. oktober 2002 #3 Del Skrevet 29. oktober 2002 Men.. Burde hunden være alene såpass kort tid etterpå? Sånn for sikkerhets skyld? :o Du har ikke noen som kan være "hundevakt", da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. oktober 2002 #4 Del Skrevet 29. oktober 2002 Avispapir oppløser seg fort i væske, så det burde gå bra. Dessuten har hunder en tendens til å kaste opp igjen ting de ikke klarer å fordøye. Den vil sikkert bli ganske tørst av dette, siden avispapir suger til seg vann ganske godt. Det beste er å følge med så godt som mulig. Stiftene er så små at det ikke skulle bli noe problem, de er jo pakket inn i papir. En hund jeg hadde stjal og spiste opp en ispinne (gullpinne) med innpakning og alt. To dager etterpå kom pinnen ut viklet inn i papiret Men den reiste hele veien og kom ut bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 30. oktober 2002 #5 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg kan faktisk komme med egen erfaring om at avispapir er helt ufarlig. I mitt tilfelle var det ikke bikkja, men meg selv. Jeg spiser ofte papir. Riktignok ikke med stifter i, men likevel. Og det er sant at dyr kan spise mye rart, en hest jeg hadde en gang spiste for eksempel tobakk og såpevann uten varige men. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2002 #6 Del Skrevet 30. oktober 2002 Er litt spent på hvordan det gikk jeg... Får vi en tilbakemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 30. oktober 2002 #7 Del Skrevet 30. oktober 2002 Katta mi pleide å svelge hyssing da han var liten. Pleide å komme ut som lange tråder bak :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå