AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Spørs litt hva slags kjole du leter etter, men Floyd har nå en del. Anonymkode: 9bf17...41d 1
StrangeDoll Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Jeg handler kjoler på bubbleroom og zalando
Andro Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 Billige kjoler av grei kvalitet: Bonprix. Kjøper hverdagsklærne mine der. Litt opp i klasse: Liker veldig godt Mango og Zalando. Noe som sitter som et skudd uansett størrelse og fasong, men som koster litt: Koko Selskapskjoler av prinsessestandard JJHouse
Perelandra Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 Floyd, Koko, Indiska, Bonprix, Gudrun Sjödén, Zalando Det er mye å velge i for dem som liker kjoler
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 Jeg brukte å handle kjoler på Zalando eller Boozt. Men det virker som om de som lager klær for tiden har bestemt seg for å BARE lage klær som INGEN kler. Alt skal være enten med verdens største puffermer, eller mega kort, eller slutte rett over leggen. Og stoffet de bruker er bestemors polyester-gardiner. 🤬🤬 i tillegg rysjer i alle retninger. Og ingen form/snitt på klærne. 🤬🤬🤬 en søppelsekk ville gjort mer for kroppen. Anonymkode: 162d9...8a1 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Skrevet 19. mars 2023 Zalando, Boozt, Høyer, Ferner Anonymkode: fe04c...2eb
Lunarstone Skrevet 19. mars 2023 #10 Skrevet 19. mars 2023 Tips : sjekk ut kjolene til Jumperfabriken. De selger dem bl.a på Ellos. Dyre, men fantastisk fine, feminine og av skikkelig kvalitet. Hilsen kjoledame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå