Gå til innhold

Hva tenker dere om pegging?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 7.36):

Menn kan nyte anal/prostata-stimuli og samtidig være 100% hetero. Å mene noe annet er bare uttrykk for fordommer, mener nå jeg. Og cuckolding har da fint lite med dette å gjøre uansett.

Anonymkode: d5142...626

Skjønner ikke helt dette likhetstegnet mellom anal-lek og homo. Homofile har oralsex også, men ingen ville beskyldt en mann som liker å bli sugd for å være binysgjerrig. Min kvinnelige samboer får gjerne ta meg bak med strap-on, har ingen interesse av å ha sex med en mann.

Frkego skrev (På 19.3.2023 den 6.28):

For noen har ikke roller eller dynamikk noe med dette å gjøre. Mannen min er så mannemann som du kan få det. Han tenner heller ikke på å bli dominert. Likevel har han, som alle menn, et nytelsessenter i anus, og han er trygg nok på sin seksualitet til å la meg tilfredsstille ham 👏🏼👏🏼

Samme hos oss. Har ingenting med fetisjer eller roller å gjøre. Skal ærlig innrømme at det var en "acquired taste" for min del, men nå er jeg veldig komfortabel med det og nyter det.

Anonymkode: 4ba44...66a

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Coug(a)r skrev (På 19.3.2023 den 8.44):

Som overskriften sier, hva tenker dere om pegging? 
Pegging: at mannen blir pult i rumpa med strap-on/dildo

Eventuelt er det som har erfaring de vil dele? 

Jeg har fantasier om det. Men har ikke sagt det til kona enda. 

Men etter at hun tok over kontrollen i forholdet har jeg tenkt enda mer på det en tidligere.

Hun har flere ganger brukt fingeren sin i meg mens jeg har slikket henne til orgasme omtrent likt med at det har gått for meg kun ved at hun har brukt fingeren sin på meg. 

Så har ett håp om at hun en dag får lyst til å dytte meg ned i senga å ta meg også med en strap on. 

Men gir det litt tid og kommer med små hint. For det er til syvende og sidt hun som bestemmer også hva vi gjør av slikt. 🥰

Endret av Mountain Man
Korrigering
  • Liker 1
Skrevet

Dette er ikke noe jeg ønsker å prøve ut.
Er heller ikke aktuellt og ha analsex med henne, vi holder oss unna «bakdøren» begge to.

• Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...