AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Del Skrevet 18. mars 2023 Vi har så mangen andre en easee lader i garasjen, kjempe fornøyd å den virker som den skal, denne ble kjøpt i butikk av oss og installert av en elektriker, men stiller meg spørsmålet, hva som skjer fremover, dersom easee må trekke tilbake laderne blir det jo et kapittel for seg selv da det er maaaaange som har denne Anonymkode: 3373f...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Del Skrevet 18. mars 2023 Hvorfor gidder du å fundere på dette? Anonymkode: a2e68...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 18. mars 2023 #3 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg tror Easee kommer til å gå konkurs, men at de vil prøve å bøte på feilene som det svenske el-verket påpeker først. Spår at nysalget stopper helt opp og at det derfor ikke vil være mulig å drive videre. Har selv Easee-lader, bekymrer meg ikke det spor, men ville aldri valgt den i dag og derfor tror jeg det dårlige omdømmet selskapet nå har fått er begynnelsen på slutten for Easee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Del Skrevet 18. mars 2023 Hareena skrev (1 minutt siden): Jeg tror Easee kommer til å gå konkurs, men at de vil prøve å bøte på feilene som det svenske el-verket påpeker først. Spår at nysalget stopper helt opp og at det derfor ikke vil være mulig å drive videre. Har selv Easee-lader, bekymrer meg ikke det spor, men ville aldri valgt den i dag og derfor tror jeg det dårlige omdømmet selskapet nå har fått er begynnelsen på slutten for Easee. Er så enig med deg, kjøpte easee da de var "skikkelige" og alle andre hadde dem også og det var lite reklamasjon på dem, i dag hadde jeg nok valgt zaptec eller Amina Anonymkode: 3373f...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå