Gå til innhold

Pecado


Gjest Pecado

Anbefalte innlegg

Plutselig kjente jeg behovet for min helt egen lille dagbok. Igjen. Men det er alltid så deilig å begynne på nytt.

Dagbok. Spennende. Blanke ark og fargestifter. Skrive om meg og mitt og alt som ikke skjer i liver mitt. Selv om det skjer mye. Hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva fan er det med ekser og mødre til ekser? De er en egen rase tror jeg. Burde vært stengt inne på Grønland. Jeg gleder meg til jeg får eks-svigerdatter. Da skal jeg prøve ut alle knepene og lage et helvette ingen tidligere har sett. Stakkars kvinnfolk.

Og ekser. Joda. De hører på sin mor. Det gjorde de jo forsåvidt når de ikke var ekser og. Mor vet alltid best. Men gjør hun egentlig det? Jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: - gratulerer med ny bok.,

Blir første besøkende .. da den lå rett under "vår".

Men jeg må nok motsi deg i forhold til eks svigermødre - alle er ikke så ille.. har faktisk en som er veldig ok ..

- og jeg tror stakkars eksen vil få problemer med å komme med ny dame hjem til mor etter meg - for jeg har rimelig høy stjerne hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Tror ikke denne eksen skal ha noe problem med nye dame etter meg. Alle vil nok falle bedre i smak enn det jeg gjør. Men jeg savner ikke henne jeg heller så jeg overlever det nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.

Flørtingen fører vist til en tur til Tromsø. Oj. Ja vi får se. Kan bli spennende.

**************************

Dette er en perfekt kveld. Rødvin, Silje Nergaard, stearinlys.

Bare dumt man skal være syk i tillegg.

Endret av Pecado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år ja!

Tok seg litt opp her da. Tømmer rødvinsflasken fra i går og har gjort unna en oppgave til skolen jeg har utsatt lenge. Håper dette blir siste gang jeg gjør lekser på nyttårsaften.

Men hva gjør det når flørtedama skal ringe senere. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pecado

Flørtinga. Ja den går greit nok den. Men er bare på telefon og internett enda. Skal kanskje treffest snart. Så om man kan kalle det flørting..tja. Uansett er det bare et halvt år siden jeg kom ut av et seriøst forhold. Og på mange måter føler jeg meg ikke klar for å binde meg på ny. Jeg har behov for å være meg selv, danse litt rundt, treffe nye mennesker, flørte, tøse, hva enn som måtte falle meg inn. De siste 6 årene har jeg vært singel et par mnd. Jeg føler meg endelig akkurat så fri og åpen som jeg ønker å være. Jeg elsker å være singel på alle måter. Men det hadde så klart vært fint og hatt noen å kalle min, vært forelsket i. Kunne holdt i hånda. Delt pute med. Elsket med. Men når jeg veier disse tingene opp mot hverandre kjenner jeg at jeg kanskje enda ikke er kommet til det punktet hvor jeg vil gi slipp på friheten min. Det blir litt ja takk begge deler og ole brum. Men et slikt forhold går ikke, og er ikke noe jeg ønsker. Så jeg trekker meg nok. Atter en gang. Ikke første gang, og sikkert ikke siste gang heller.

Kom meg nær, men ikke for nærme.

Endret av Pecado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg ny pc i går. Hurra! Bærbar pc er kjekt. Da kan jeg bruke den både på skolen og ute i praksis nå.

Spysjuken er ikke så kjekt. Hater spy. Det er det værste. Har heldigvis ikke kasta opp siden i natt. Så krysser fingrene for at det er over nå. Men kvalm og vondt i magen enda.

Flørtinga tar vist av. Skal vist til trømså på tur snart jeg. Det er telefonsamtaler og det er msn. Og jeg får nesten panikk. Dette blir for mye og går for fort. Men hvordan bremser man sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Fått handlet inn litt mat nå. Ikke dumt. For å si det litt ekkelt, måtte nesten ha noe som ikke er såå ille å kaste opp igjen. Ugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slutte å tenke.

Kan man falle for noen man egentlig ikke synes er pen? Nei? Var det jeg trodde. Blir så oppgitt over meg selv. At jeg skal være så grunn at utseende skal telle så mye. Men da kan det ikke være de rette følelsene heller tenker jeg. For dersom man blir skikkelig forelska vil man vel synes den personen er finest i hle verden.

Jeg stresse for mye for tiden. Selv om jeg elsker å være singel, kjenner jeg et behov for å være ønsket. Tror jeg faktisk. Jeg vil at noen skal forelske seg i meg. Ville ha meg. For i det jeg selv føler noe som ligner på kjærlighet for noen springer jeg med halen mellom beina. Jeg øsnker ikke på noen måter å forelske meg, selv om jeg gjør det.

Kan man være så redd for kjærligheten at man ender opp singel for resten av liivet? Nå syter jeg. Etter 8 mnd som singel er det ikke lov å tenke sånn. Men jeg kjenner frykten i magen for å skulle forelske med. Og jeg trekker meg i alle situasjoner der det kan ligne på noe som kan bli noe.

Det er faktisk så ille at angsten min blir værre dersom jeg får følelser for noen. Dette har blirr komentert av gode venner.

Kanskje jeg er skapt for å være singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om jeg satt oppe i hele natt så får jeg ikke sove. Deilig å ha med pcen i senga og bare sløve om ikke annet.

I dag skal jeg være flink pike. Jeg skal gjøre skolearbeid, fylle ut søknad og vaske klær. Dagens plan. Og så skal jeg sløve.

Ei hel helg fri. Ikke ofte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var frihelga over. Ikke fåt gjort noe fornuftig i det hele tatt. Sovet, sløvet, fikset på hjemmeside og spist. Uvant med så mange dager der man gjør ingenting. Ikke lenge til jeg skal hente minstemann, men må ha meg en tur i dusjen først. Får vel prøve å se ut som folk.

Det er litt rart med slike forum. Du kan skrive en haug med innlegg. Slette deg. Bli bort lenge. Lage ny bruker. Og alikavel så vet folk hvem du er. Fasienerende. Egentlig kunne man vistnok bare beholdt det gamle nicket. Føles mange ganger rart at ukjente vet så mye om meg. Og disse ukjente kan være hvem som helst, kassedama på butikken her borte eller barnehagetanten. Ikke at livet mitt er så fasinerende. Men mange tanker man skriver her ville man kanskje ikke offentligjort andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...