Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Shiseido vippetang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er klin umulig å få tak i Norge, og er redd jeg får en dårlig kopi hvis jeg kjøper den fra ebay😐

Anonymkode: d4654...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Den er klin umulig å få tak i Norge, og er redd jeg får en dårlig kopi hvis jeg kjøper den fra ebay😐

Anonymkode: d4654...cad

Har hørt at den er utgått☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er utgått. Jeg har kjøpt Linda Hallberg sin, men ikke rukket å teste den enda, men hørt mye bra om den :) Shiseido tester på dyr, så ikke et merke jeg personlig ville kjøpt uansett. 

Anonymkode: 632c8...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er utgått. Jeg har kjøpt Linda Hallberg sin, men ikke rukket å teste den enda, men hørt mye bra om den :) Shiseido tester på dyr, så ikke et merke jeg personlig ville kjøpt uansett. 

Anonymkode: 632c8...869

Ts her

Shiseido sin vippetang passer perfekt til øyeformen min derfor er det den jeg bruker, og har ikke sponset de med å kjøpe andre ting fra det merket mtp testing på dyr.

Ligner Linda Hallberg sin på Shiseido vippetang?

Ts

Anonymkode: d4654...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her

Shiseido sin vippetang passer perfekt til øyeformen min derfor er det den jeg bruker, og har ikke sponset de med å kjøpe andre ting fra det merket mtp testing på dyr.

Ligner Linda Hallberg sin på Shiseido vippetang?

Ts

Anonymkode: d4654...cad

Det vet jeg ikke, dessverre, for har aldri sett Shiseido sin annet enn på YouTube-videoer, så er litt vanskelig å sammenlikne. Men jeg fikk tipset om LH sin av en youtuber som også elsket Shiseido sin, så da er det jo sannsynlig at de er ganske like :) 

Anonymkode: 632c8...869

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min på ebay fra japansk selger.
satte meg på liste for å få en av de limited edition i gull.
ikke utgått hva jeg vet, men kanskje de ikke selger så mye internasjonalt lenger?

https://www.ebay.co.uk/str/akikojapan

sender du melding til han her fikser han til deg det du ber om:)

Anonymkode: 4ad5f...d3c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

jeg kjøpte min på ebay fra japansk selger.
satte meg på liste for å få en av de limited edition i gull.
ikke utgått hva jeg vet, men kanskje de ikke selger så mye internasjonalt lenger?

https://www.ebay.co.uk/str/akikojapan

sender du melding til han her fikser han til deg det du ber om:)

Anonymkode: 4ad5f...d3c

Takk🙂

Ts

Anonymkode: d4654...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Den er utgått. Jeg har kjøpt Linda Hallberg sin, men ikke rukket å teste den enda, men hørt mye bra om den :) Shiseido tester på dyr, så ikke et merke jeg personlig ville kjøpt uansett. 

Anonymkode: 632c8...869

Jeg bruker Linda Hallberg sin og er kjempefornøyd med den🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 timer siden):

Kanskje Wish har ? 

wish er jo alt man kan kjøpe på ebay som er garantert kinakopier:p

på ebay kan man i alle fall finne ting som er ordentlig.

Anonymkode: 4ad5f...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

jeg kjøpte min på ebay fra japansk selger.
satte meg på liste for å få en av de limited edition i gull.
ikke utgått hva jeg vet, men kanskje de ikke selger så mye internasjonalt lenger?

https://www.ebay.co.uk/str/akikojapan

sender du melding til han her fikser han til deg det du ber om:)

Anonymkode: 4ad5f...d3c

Hva heter selgeren?

Ts

Anonymkode: d4654...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Den er utgått. Jeg har kjøpt Linda Hallberg sin, men ikke rukket å teste den enda, men hørt mye bra om den :) Shiseido tester på dyr, så ikke et merke jeg personlig ville kjøpt uansett. 

Anonymkode: 632c8...869

Håper ikke du kjøper noe annet som er testet på dyr heller da, hverken kosmetikk, vaskemidler eller medisiner. 

TS du  kan kjøpe herfra https://www.shiseido.com/us/en/eyelash-curler-0729238500969.html, jeg kjøpte min på Fredrik og Louisa i sin tid men ser ut som de er tom. 

Anonymkode: 70ed3...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper ikke du kjøper noe annet som er testet på dyr heller da, hverken kosmetikk, vaskemidler eller medisiner. 

TS du  kan kjøpe herfra https://www.shiseido.com/us/en/eyelash-curler-0729238500969.html, jeg kjøpte min på Fredrik og Louisa i sin tid men ser ut som de er tom. 

Anonymkode: 70ed3...ed7

Selvfølgelig ikke. Men det å nevne medisiner er bare dumt, for det er livsviktig om man trenger det, det er ikke kosmetikk. Dessuten finnes det minst like mange merker som ikke tester på dyr som gjør det både av kosmetikk og vaskemidler, så er null problem i verden å finne merker som ikke tester på dyr. 

Anonymkode: 632c8...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

wish er jo alt man kan kjøpe på ebay som er garantert kinakopier:p

på ebay kan man i alle fall finne ting som er ordentlig.

Anonymkode: 4ad5f...d3c

Såpass ja 🙂 Nja trengte reletester til bil de  ville ha 110,- Eurodel eneste som selger ville ha 1 200,- de er helt like til og med samme navn 🙂 ja det er mulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Håper ikke du kjøper noe annet som er testet på dyr heller da, hverken kosmetikk, vaskemidler eller medisiner. 

TS du  kan kjøpe herfra https://www.shiseido.com/us/en/eyelash-curler-0729238500969.html, jeg kjøpte min på Fredrik og Louisa i sin tid men ser ut som de er tom. 

Anonymkode: 70ed3...ed7

Ts her

Jeg visste ikke at Shiseido tester på dyr, siden jeg aldri har kjøpt produkter fra dette merket før.

Fikk anbefalt vippetang fra dette merket av flere som lovpriser  den.

Bruker Neutral vaskepulver, miljøvennlige vaskemiddel i leiligheten og bruker hudpleie fra REN, så der har jeg alt på mitt tørre mtp testing på dyr og miljø.

 

Anonymkode: d4654...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 18.54):

Ts her

Jeg visste ikke at Shiseido tester på dyr, siden jeg aldri har kjøpt produkter fra dette merket før.

Fikk anbefalt vippetang fra dette merket av flere som lovpriser  den.

Bruker Neutral vaskepulver, miljøvennlige vaskemiddel i leiligheten og bruker hudpleie fra REN, så der har jeg alt på mitt tørre mtp testing på dyr og miljø.

 

Anonymkode: d4654...cad

Du trenger ikke sitte å forsvare deg på kg, du skylder ikke dette mennesket noe, du vet hva du bruker og ikke bruker av produkter 😃

Anonymkode: 25863...a43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...