Gå til innhold

Vi er fullstendig mismatch seksuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært sammen i ti år, fått to barn, hus, bikkje, biler, har vi krasjet fullstendig på det seksuelle plan. Fra å være helt okei, har han blitt mer og mer røff og brutal i senga, pluss at han maser om analsex. Jeg vil ikke, og har sagt ifra, men han fortsetter. Det fungerer ikke lenger og har ikke fungert på et halvt år.

Vi har vært i samtaler med sexolog, men han nekter å endre seg. Åpent forhold er uaktuelt. Jeg har rett og slett utviklet en avsmak for sex med han og vurderer nå å gå.

Noen med erfaringer?

Anonymkode: 0ccf3...24e

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vil du ha det i senga? Har du fortalt han det? Jeg hadde sagt at i dag er det «min» kveld, og prøvd det. Viktig at du får igjen gnisten og det du tenner på. 

 

Er det noen middelvei her som gjør at han kan få litt av det han vil? Og det du vil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg bare gått. Han høres ufyselig ut.

Anonymkode: ec245...57c

  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja menn som blir eldre har en tendens til å ønske mer og mer bisarr sex. Som om de er redde for å ikke få oppleve alt før de dør :P Gå i fra han , han vil jo ikke endre seg, og da er det jo ikke noe annet  å gjøre enn og gå.

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik min eks ble eks også. Mas og press på analsex, og ingen hensyn. Skikkelig egoistisk. (Begynte også bra her, men...)

Mitt råd, iallefall ikke ha sex du ikke liker. Jeg ble ødelagt seksuelt av det i lang tid etterpå også. Traff så heldigvis en mann som nyter at jeg også nyter, og min seksualitet fikk blomstre opp igjen. Egoister er farlige for å bevare en god seksualitet. Skulle ønske jeg bare hadde satt foten ned, og nektet sex når han nektet å ta hensyn, og bare var ego. Jeg tviler på at min seksualitet hadde latt seg reparere igjen om jeg ikke traff på en mann som virkelig tar hensyn til at begge skal nyte. Nå har jeg et variert og godt sexliv. 

Anonymkode: 00416...c66

  • Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så uaktuelt med åpent forhold? Aldri skjønt problemet

Anonymkode: 0fa9f...176

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Akkurat slik min eks ble eks også. Mas og press på analsex, og ingen hensyn. Skikkelig egoistisk. (Begynte også bra her, men...)

Mitt råd, iallefall ikke ha sex du ikke liker. Jeg ble ødelagt seksuelt av det i lang tid etterpå også. Traff så heldigvis en mann som nyter at jeg også nyter, og min seksualitet fikk blomstre opp igjen. Egoister er farlige for å bevare en god seksualitet. Skulle ønske jeg bare hadde satt foten ned, og nektet sex når han nektet å ta hensyn, og bare var ego. Jeg tviler på at min seksualitet hadde latt seg reparere igjen om jeg ikke traff på en mann som virkelig tar hensyn til at begge skal nyte. Nå har jeg et variert og godt sexliv. 

Anonymkode: 00416...c66

Hvordan gjorde du det slutt? Sa du til han at du ikke orket mere press på sexfronten?

Hos oss lover han bot og bedring, men bare at han tar på meg gir meg grøsninger. Jeg greier det ikke. Det er så synd, for han er en super far og grei ellers, men i senga krasjer vi helt.

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er det som er så uaktuelt med åpent forhold? Aldri skjønt problemet

Anonymkode: 0fa9f...176

Han orker ikke tanken på meg med en annen. For min del er det greit han kjører på med analsex med hvem som helst.

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han orker ikke tanken på meg med en annen. For min del er det greit han kjører på med analsex med hvem som helst.

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

Da hadde jeg vurdert å la han være fri uten å være fri selv. Hvis du vil fortsette å bo med han og oppdra barna sammen med han.

Men det er ikke rettferdig. Og jeg tror det betyr begynnelsen på slutten for dere. Men det går jo mot slutten uansett?

Jeg hadde ikke klart å ha sex med en sånn mann hvertfall, så hadde ikke hatt noe å tape på å la han pule andre uten å pule andre selv.

Det enkleste hadde vært om han klarte å endre seg da, men han virker ikke som typen.

Anonymkode: a6d67...782

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da hadde jeg vurdert å la han være fri uten å være fri selv. Hvis du vil fortsette å bo med han og oppdra barna sammen med han.

Men det er ikke rettferdig. Og jeg tror det betyr begynnelsen på slutten for dere. Men det går jo mot slutten uansett?

Jeg hadde ikke klart å ha sex med en sånn mann hvertfall, så hadde ikke hatt noe å tape på å la han pule andre uten å pule andre selv.

Det enkleste hadde vært om han klarte å endre seg da, men han virker ikke som typen.

Anonymkode: a6d67...782

Han har hatt grønt lys et halvt års tid på det, men sier han ikke har benyttet seg av det. Tror rett og slett han ikke har hatt napp noe sted. 
Men hvorfor er det greit at han får leke med andre, men ikke jeg?

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

  • Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har hatt grønt lys et halvt års tid på det, men sier han ikke har benyttet seg av det. Tror rett og slett han ikke har hatt napp noe sted. 
Men hvorfor er det greit at han får leke med andre, men ikke jeg?

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

Enig med deg der ts. Begge må ha like muligheter, jeg skjønner hvorfor han ikke vil. Han vet vel som de fleste av oss andre at damer er det null problem og få seg sex, enkleste i verden. Men det er ikke like enkelt for en mann så den svir nok litt for han... he he he. 

Anonymkode: 48b91...a65

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne deg litt, lev litt. Ikke vær så lukket og kjedelig. 

Anonymkode: 0ce4f...802

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med deg der ts. Begge må ha like muligheter, jeg skjønner hvorfor han ikke vil. Han vet vel som de fleste av oss andre at damer er det null problem og få seg sex, enkleste i verden. Men det er ikke like enkelt for en mann så den svir nok litt for han... he he he. 

Anonymkode: 48b91...a65

«For damer». Ja for alle damer sto først i kø når det gjaldt utseende.

Anonymkode: 0ce4f...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter å ha vært sammen i ti år, fått to barn, hus, bikkje, biler, har vi krasjet fullstendig på det seksuelle plan. Fra å være helt okei, har han blitt mer og mer røff og brutal i senga, pluss at han maser om analsex. Jeg vil ikke, og har sagt ifra, men han fortsetter. Det fungerer ikke lenger og har ikke fungert på et halvt år.

Vi har vært i samtaler med sexolog, men han nekter å endre seg. Åpent forhold er uaktuelt. Jeg har rett og slett utviklet en avsmak for sex med han og vurderer nå å gå.

Noen med erfaringer?

Anonymkode: 0ccf3...24e

Han har ikke respekt for deg, du må gå . 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har hatt grønt lys et halvt års tid på det, men sier han ikke har benyttet seg av det. Tror rett og slett han ikke har hatt napp noe sted. 
Men hvorfor er det greit at han får leke med andre, men ikke jeg?

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

Jeg sier ikke at det er greitgreit, jeg sier at det er et alternativ.

Anonymkode: a6d67...782

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har hatt grønt lys et halvt års tid på det, men sier han ikke har benyttet seg av det. Tror rett og slett han ikke har hatt napp noe sted. 
Men hvorfor er det greit at han får leke med andre, men ikke jeg?

Ts

Anonymkode: 0ccf3...24e

Det må du spørre han om. Han mener vel han er guds gave til kvinner og at du må være takknemlig for at han vil ha sex med deg... Men han er jo ikke fornøyd med deg siden du sier nei til han.

Du må bare fortsette å stå opp for deg selv. Du burde kanskje også lufte for han at den oppførselen han bedriver, gjør at du ser på muligheten til å gå videre i livet uten han.

Anonymkode: 03934...ead

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har skjønt at dere er ferdige, og siden han først har kommet over i masestadiet, så prøver han liksågodt å se hvor grensene dine er. Det har ingen konsekvens for ham, forholdet er over uansett. 

Anonymkode: 9fccc...585

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤢🤮

Han vil faktisk ha analsex med ei som ikke vil. Tenk at han hadde opplevd nytelse av det. FYSJ!!!!!

Anonymkode: da94d...fd4

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤢🤮

Han vil faktisk ha analsex med ei som ikke vil. Tenk at han hadde opplevd nytelse av det. FYSJ!!!!!

Anonymkode: da94d...fd4

Ja, det er selve definisjonen på umoden , egoistisk mann. Ingenting å samle på , for noen . Men det rareste er , sånne menn har ofte sykt høye tanker om seg selv , truer ofte med at «alle  andre vil « , å vil gjerne ha åpent forhold . Den ene veien såklart . Det skulle jo tatt seg ut om kvinnen hadde flere valg .   Disse mennene er relasjonstyranner . Å uansett «ny « dame , vil hun og kaste han ut etter en stund . Det er gjerne disse mennene som bytter dame ofte , men er helt feilfrie sjøl 😂. De fremstiller seg gjerne som offer , å har BARE vanskelige ekser 😂 . Vanskelige ekser som f eks ikke ville bli behandlet som dritt / puledukker . 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greie med at folk syns det er greit å presse seg på andres kropp seksuelt? Skjønner de faen meg ikke at dette er nærmest voldtekt? Å være en god far hjelper jo ikke om du er en voldtektsmann. 

Endret av Btw
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...