Gå til innhold

Min sorg


Gjest Gjest_Gjestine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjestine_*

Det er så mye som rører seg i hodet mitt, og noe har kanskje godt av å komme ut. På tide!

Jeg hadde en god venn. Så langt tilbake som jeg kan huske, var han der. Vi vokste opp sammen, som erteris, selv om jenter og gutter jo ikke skulle være bestevenner. Det brydde vi oss aldri om. Han kalte meg jenta si, og passet alltid på meg. Vi gikk i samme klasse i 12 år, og var et skikkelig radarpar, både på skolen og utenom. Føles som om alt jeg gjorde og opplevde i oppveksten min var sammen med han! Han var vill, sprø og morsom, og dro meg med på det mest utrolige. Vi kjente hverandre til bunns! Selv etter at vi ble "voksne" var denne unike kontakten der, og vennskapet ble bare sterkere og sterkere. Selv om vi flyttet til hvert vårt sted. Vi snakket sammen og møttes så ofte vi kunne. Han var den eneste som visste ALT!

Så skjer det helt vanvittige at han drukner. (Såvidt jeg klarer å skrive det!) Omstendighetene vet ingen helt, og det gikk halvannen måned før han ble funnet. Husker ikke så mye fra begravelsen, bare at jeg kom seint og stod bakerst på galleriet for å slippe å prate med noen. Det var en forferdelig periode...

Dette nærmer seg 4 år siden, men det er fortsatt så tungt å leve med! Jeg er lykkelig gift, og har det strålende, men det er alltid noen som mangler i livet mitt. Han var en så stor del av det. Av meg! Jeg savner han hver eneste dag, og tenker på hva som skjedde med han. Jeg er så inderlig glad i han fortsatt! Så mye jeg vil prate med han om. Min aller beste venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest christineemily

Har du noen å prate med ham om da? Tror du kunne ha godt av det. Enten en som kjente han, eller en helt utenforstående, som har tid til å høre på deg når du måtte ønske det. Har du tenkt på å skrive dagbok? Som bare handler om følelsene dine rundt dette temaet, og som du kan skrive i når savnet er spesielt stort for eksempel. Da har du jo også noe å titte tilbake på, følelser og tanker du har lyst til å ta vare på. Jeg syns det er viktig at du forstår at du ikke må stenge alle disse følelsene inne i deg selv! Jeg gir deg en stor :klem: jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...