cerruti Skrevet 26. januar #241 Del Skrevet 26. januar Har nettopp sett roasten på VG+ og må si jeg er en smule sjokkert over hvor hardt man går til verks i å kritisere utseende til hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 28. januar #242 Del Skrevet 28. januar Han påstår noe å være singel. Markedsføring for dating programmet på vgtv eller på ekte? Tipper førstnevnte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 29. januar #243 Del Skrevet 29. januar cerruti skrev (På 26.1.2024 den 20.41): Har nettopp sett roasten på VG+ og må si jeg er en smule sjokkert over hvor hardt man går til verks i å kritisere utseende til hverandre. Ja, og da er det ikke så lett å ta tak i barn og ungdom som tar etter desse forbildene. I skolen ønsker man et språk elevene i mellom som er basert på respekt, men med desse roast uten regler-greiene, blir det faktisk en umulig oppgave… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. februar #244 Del Skrevet 2. februar Har aldri fulgt med på denne karen, det jeg har fått med meg er fullstendig uinteressant. Hele fyren er helt uinteressant i mine øyne. Virker overhode ikke sympatisk på noen måte heller. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 12. februar #245 Del Skrevet 12. februar Jeg synes at Oscar dessverre er en type som lever av å "roaste" folk, måten han "roaster" folk, oppfordrer nesten til mobbing. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. februar #246 Del Skrevet 13. februar Ja, det var i hvert fall masse mobbing i hele roasten hans. Flere mobbet utseendet til hverandre. Trodde virkelig ikke det var greit i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. februar #247 Del Skrevet 13. februar cerruti skrev (53 minutter siden): Ja, det var i hvert fall masse mobbing i hele roasten hans. Flere mobbet utseendet til hverandre. Trodde virkelig ikke det var greit i dag. Ja. Men også utrolig skuffende at Schibsted står for dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. februar #248 Del Skrevet 13. februar Paradoksalt nok skal Selma Moren fra VG/Schibsted på Dagsnyt18 i dag for å kritisere "Natt og Dag" for mobbing. En avis som leses av 4000 mennesker. Når VG gjør Westerlin m.fl. til rockestjerner for kidsa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 22. februar #249 Del Skrevet 22. februar Hvorfor får menn som fremstår med så lite empati muligheter på datingmarkedet? Jeg sier ikke at han er dyssosial, men han velger selv å fremstå på den måten. Ødela beinet til Ramm på et nrk program og. Problemet er at menn vil ha han som forbilde så lenge han drar damer. Da er mitt spørsmål hvorfor han drar damer. Strider ikke det mot all form for feminisme? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 22. februar #250 Del Skrevet 22. februar cerruti skrev (På 13.2.2024 den 17.29): Ja, det var i hvert fall masse mobbing i hele roasten hans. Flere mobbet utseendet til hverandre. Trodde virkelig ikke det var greit i dag. Det er ikke mobbing når alle er med på det. De er fullt klar over formatet, og en roast skal være litt tøff. Men for de som ikke er vandt til denne varianten av humor, så kan det sikkert se litt brutalt ut, men dette var de alle klar over selv 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 22. februar #251 Del Skrevet 22. februar Roasten var veldig mild. Trur ikke dere vet hva roast er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 25. februar #252 Del Skrevet 25. februar Majer skrev (På 22.2.2024 den 11.00): Hvorfor får menn som fremstår med så lite empati muligheter på datingmarkedet? Jeg sier ikke at han er dyssosial, men han velger selv å fremstå på den måten. Ødela beinet til Ramm på et nrk program og. Problemet er at menn vil ha han som forbilde så lenge han drar damer. Da er mitt spørsmål hvorfor han drar damer. Strider ikke det mot all form for feminisme? Drar han egentlig noe damer da? Jeg tror det bare er skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 25. februar #253 Del Skrevet 25. februar In absentia skrev (13 timer siden): Drar han egentlig noe damer da? Jeg tror det bare er skryt. Spetalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 2. mars #254 Del Skrevet 2. mars Majer skrev (På 25.2.2024 den 23.43): Spetalen? En helt uerfaren 18-åring og hun dumpet ham fort. Vi vet heller ikke om de var sammen på ekte eller om det var et medie-stunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 20. mars #255 Del Skrevet 20. mars In absentia skrev (På 25.2.2024 den 9.50): Drar han egentlig noe damer da? Jeg tror det bare er skryt. Han er jo overhode ikke kjekk. Men han drar sikkert damer på populæriteten. Helt ufattelig at en vakker jente som Sofie Spetalen kan ha falt for han, men det var jo uansett kortvarig. Kanskje bare proforma. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 22. mars #256 Del Skrevet 22. mars Yoolanda skrev (På 20.3.2024 den 2.12): Han er jo overhode ikke kjekk. Men han drar sikkert damer på populæriteten. Helt ufattelig at en vakker jente som Sofie Spetalen kan ha falt for han, men det var jo uansett kortvarig. Kanskje bare proforma. Smaken er som baken. Jeg syns han er mer kjekk enn jeg syns Sofie Spetalen er vakker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. april #257 Del Skrevet 1. april Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 9. juni #258 Del Skrevet 9. juni Utrolig dårlig forbilde, har ingenting positivt å bidra med i samfunnet. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 13. juni #259 Del Skrevet 13. juni Anonym75o skrev (På 9.6.2024 den 13.04): Utrolig dårlig forbilde, har ingenting positivt å bidra med i samfunnet. Ja, jeg ble faktisk trist da jeg så dette https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/wgEwLn/oskar-westerlin-henrik-viken-baris-brevik-snorrepus-og-henrik-oven-viser-helt-utdaterte-holdninger Trodde Westerlin bare testet spisesteder (på en litt ekkel måte, den voksne mannen kan jo ikke spise skikkelig). Skikkelig trist, kvalmt og skummelt at et så stort forbilde for mange unge velger å fremme sånne holdninger som dette. Er ikke Westerlin ansatt i VG også? I så fall bør avisen ta en grundig vurdering på hvem og hvilke holdninger de ønsker å bli assosiert med. Flott at det finnes motstemmer som Vetle her, til tross for at de nok må stå i en storm av usaklige argumenter fra fansen til Westerlin. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. juni #260 Del Skrevet 13. juni Kinder skrev (5 timer siden): Ja, jeg ble faktisk trist da jeg så dette https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/wgEwLn/oskar-westerlin-henrik-viken-baris-brevik-snorrepus-og-henrik-oven-viser-helt-utdaterte-holdninger Trodde Westerlin bare testet spisesteder (på en litt ekkel måte, den voksne mannen kan jo ikke spise skikkelig). Skikkelig trist, kvalmt og skummelt at et så stort forbilde for mange unge velger å fremme sånne holdninger som dette. Er ikke Westerlin ansatt i VG også? I så fall bør avisen ta en grundig vurdering på hvem og hvilke holdninger de ønsker å bli assosiert med. Flott at det finnes motstemmer som Vetle her, til tross for at de nok må stå i en storm av usaklige argumenter fra fansen til Westerlin. Jeg har reagert på disse gutta lenge. Helt udregelig oppførsel. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå