Gå til innhold

Oskar Westerlin

Havnefogden

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (23 timer siden):

Jeg har reagert på disse gutta lenge. Helt udregelig oppførsel. 

De gir meg samme vibe som de guttene i Bergen som var involvert i den stygge gruppevoldtektssaken. Det er liksom om å være drøyest, ha null hemninger, være brautete og slippe unna med å være et fælt menneske 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo interessant å se hvordan de svarer på kritikken ved å egentlig bevise det de er kritisert for. 

https://www.vg.no/rampelys/i/jQzRdq/kaller-gutta-nervoese-smaagutter-driter-vi-helt-aerlig-i

Typisk nok velger de å ikke å adressere kritikken fra en mann, men når en kvinner kritiserer dem så går de rett i angrep på henne som person: De kaller henne bitter, middelaldrende (hun er 33) og i overgangsalderen. 

Helt flaut at de ikke er mer kreative enn at de kopierer andre helt ned på detaljnivå. Heldigvis har Orkla trukket seg som sponsor. 

Endret av NordreSving
Skrivefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hva er greia med den ufyselige måten han spiser på i disse kanalene sine? Han filmer på nært hold mens han tar enorme biter, som fører til at halvparten av maten henger ut av kjeften hans, men han slafser, smatter og griser. Jeg synes det er så grusomt å se på 😳

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fyren er bare umoden, barnslig og ekkel.  Den spisingen er det flere influencere som driver med, Karianne V slafser foran kamera hele tiden🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo virkelig et perfekt eksempel på "small dick energy" 🤣🤣🤣🤣 (Google, for de som ikke vet hva uttrykket betyr) 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Granneman82 skrev (2 timer siden):

Han er jo virkelig et perfekt eksempel på "small dick energy" 🤣🤣🤣🤣 (Google, for de som ikke vet hva uttrykket betyr) 

Haha han sa selv at statuen lignet veldig på han selv, særlig fra livet og ned 😂 Ja okei Oskar, sure… 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (47 minutter siden):

Haha han sa selv at statuen lignet veldig på han selv, særlig fra livet og ned 😂 Ja okei Oskar, sure… 🤣

Man kan ha verdens største ***** og fortsatt ha small dick energy for å si det sånn 🤣🤣😁😁😎

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (8 timer siden):

ikke så mye å skryte av da, ja greit nok han har en lang tass, men verdens største pung følger med da...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (På 4.12.2024 den 11.05):

Tolket det som ironi jeg da men 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (9 timer siden):

Tolket det som ironi jeg da men 

Det var vel nettopp det det var, men som tydeligvis ikke alle skjønte! 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...