AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #21 Skrevet 23. mars 2023 On 3/18/2023 at 10:57 AM, AnonymBruker said: Skaff deg god inntekt selv, det er mye tryggere. Pluss at man lett treffer menn som også har god inntekt. Det er få med god inntekt som vil være sammen med lavtlønnede. Anonymkode: 99a02...ce1 For noe tull. Ingen som bryr seg om inntekten til ei dame om hun ser bra ut. Det er utseende som betyr noe. Først når det er bra nok evaluerer man andre ting. Det er heller ikke noe problem å finne en mann som tjener over en million. Det er en relativt vanlig inntekt for kvalitetsmenn, men da må du ha noe å by på som kvinne. Holder ikke å være en kjedelig eldre dame med pæreform. Anonymkode: 4de5e...5ce
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #22 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 23.31): Hei, vis noen vet om nettsider man kan lete etter seriøse menn som har veldig god inntekt bare skriv her:) vil ha barn og Anonymkode: 3e372...0f8 Sjekk toppene på skattelistene i aktuelle kommuner også tar du det derfra og søker de opp i sosiale medier og proff.no Eksen min er på en slik liste, har også barn med han. Men fy faen, han egner seg verken som partner eller barn, derav eks 😛 Lykke til. Anonymkode: f5383...d96
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #23 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For noe tull. Ingen som bryr seg om inntekten til ei dame om hun ser bra ut. Det er utseende som betyr noe. Først når det er bra nok evaluerer man andre ting. Det er heller ikke noe problem å finne en mann som tjener over en million. Det er en relativt vanlig inntekt for kvalitetsmenn, men da må du ha noe å by på som kvinne. Holder ikke å være en kjedelig eldre dame med pæreform. Anonymkode: 4de5e...5ce Det er det kvalmeste jeg har lest. Få kvinner vil ha en mann med slike holdninger som du viser her, uavhengig av inntekt. Intillegg vil jeg tilføye at de fleste «kvalitetsmenn» jeg har møtt har hatt under 1 million i årslønn. Har også møtt mange overfladiske tosker med høy lønn. Menn som ikke evner å møte parters behov, som føler seg overlegen og bidrar lite med barn og hjem. Menn som først og fremst ble sammen med partner for utseendet. Finnes kvalitetsmenn i alle lønnsgrupper for lønn definerer ikke kvalitet. Og mange menn blir faktisk betatt av kvinnen i sin helhet. Pæreform eller ei. Anonymkode: 6b462...409 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #24 Skrevet 23. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er det kvalmeste jeg har lest. Få kvinner vil ha en mann med slike holdninger som du viser her, uavhengig av inntekt. Intillegg vil jeg tilføye at de fleste «kvalitetsmenn» jeg har møtt har hatt under 1 million i årslønn. Har også møtt mange overfladiske tosker med høy lønn. Menn som ikke evner å møte parters behov, som føler seg overlegen og bidrar lite med barn og hjem. Menn som først og fremst ble sammen med partner for utseendet. Finnes kvalitetsmenn i alle lønnsgrupper for lønn definerer ikke kvalitet. Og mange menn blir faktisk betatt av kvinnen i sin helhet. Pæreform eller ei. Anonymkode: 6b462...409 Er det kvalmende at menn med penger har preferanser? Er det nytt for deg at menn er visuelle av seg? Er enig i at det finnes alle typer menn i alle slags lønnsnivå. Ja, du nevner kvinner i sin helhet, men det er utseendet som vekker interessen først. Du kan irritere deg så mye du vil, men du veit like godt som meg at kvinner er like overfladiske når de først skal vurdere en mann. Anonymkode: 41d23...7f0 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #25 Skrevet 23. mars 2023 Jeg er en av de som tjener relativt bra i forhold til andre . Eg par mill og har flere hus men synest absolutt ikke det er lett å finne en dame som er bra. Du må bringe noe til bordet . Er du en god samtale partner ? Smart ? Sexbomb? Et fyrverkeri ? De jeg treffer på tinder sitter ofte og venter på å bli reddet. Lite jobb, flere unger og null pågangsmot/ jeg orker ikke ei dame jeg må redde/ bære økonomisk. Anonymkode: 85ac5...558 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #26 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For noe tull. Ingen som bryr seg om inntekten til ei dame om hun ser bra ut. Det er utseende som betyr noe. Først når det er bra nok evaluerer man andre ting. Det er heller ikke noe problem å finne en mann som tjener over en million. Det er en relativt vanlig inntekt for kvalitetsmenn, men da må du ha noe å by på som kvinne. Holder ikke å være en kjedelig eldre dame med pæreform. Anonymkode: 4de5e...5ce Jo, det er ganske vanlig at menn ønsker damer med høy lønn. Det har jeg opplevd ihvertfall. En psykolog dumpa meg for at han "trodde jeg var bisnis dame med høy lønn" Anonymkode: 04e0d...baa
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #27 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en av de som tjener relativt bra i forhold til andre . Eg par mill og har flere hus men synest absolutt ikke det er lett å finne en dame som er bra. Du må bringe noe til bordet . Er du en god samtale partner ? Smart ? Sexbomb? Et fyrverkeri ? De jeg treffer på tinder sitter ofte og venter på å bli reddet. Lite jobb, flere unger og null pågangsmot/ jeg orker ikke ei dame jeg må redde/ bære økonomisk. Anonymkode: 85ac5...558 Akkurat dette jeg mener. De fleste menn med gode verdier og med god inntekt ser ikke etter en dame med lav lønn som ønsker å leve av han. De ønsker en likeverdig som de ser opp til. De mennene som ønsker et slikt type ubalansert forhold med en kvinne som ser etter en som skal betale alt, er de som vil ha makt over kvinnen, og liker tryggheten som de har i at hun har lav lønn og ikke greier seg alene. Dette er de farligste folka å involvere seg med. Dette er lite empatiske og narsistisk menn med mammaissues som ikke takler at kvinner er sterke og selvstendige. Det florerer med ideer på tiltok om at "maskuline" menn ønsker å ta vare på kvinnen. Vel det er mange måter å ivareta andre på, en ting er det økonomiske ja, men også det psykiske. Det er ikke psykisk sunt å være avhengig av noen og man gjør ingen kvinne en tjeneste ved å sette henne i en situasjon der hun blir avhengig av deg. Anonymkode: 04e0d...baa 1 1
Cisco Skrevet 23. mars 2023 #28 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 10.57): Skaff deg god inntekt selv, det er mye tryggere. Pluss at man lett treffer menn som også har god inntekt. Det er få med god inntekt som vil være sammen med lavtlønnede. Anonymkode: 99a02...ce1 Menn med god inntekt bryr seg lite om hva dama tjener. Han får ikke glede av de pengene uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #29 Skrevet 23. mars 2023 Cisco skrev (Akkurat nå): Menn med god inntekt bryr seg lite om hva dama tjener. Han får ikke glede av de pengene uansett. Det er heller ingen selvfølge at en kvinne får noe glede av pengene mannen tjener. MASSEVIS av kvinner lever med at mannen sitter på egen lønn og ikke deler, til tross for at menn verden over fortsatt tjener mer enn kvinner generelt. Anonymkode: 04e0d...baa
Cisco Skrevet 23. mars 2023 #30 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er heller ingen selvfølge at en kvinne får noe glede av pengene mannen tjener. MASSEVIS av kvinner lever med at mannen sitter på egen lønn og ikke deler, til tross for at menn verden over fortsatt tjener mer enn kvinner generelt. Anonymkode: 04e0d...baa Menn jobber mer enn kvinner. De jobber i snitt 7 timer mer enn kvinner pr. uke. De har ofte mer erfaring, selv om de har like lang utdannelse som ei kvinne. Dette kan selvsagt skyldes at dama er hjemme med barn.
Majer Skrevet 23. mars 2023 #31 Skrevet 23. mars 2023 Blir fort metoo om dere ikke tjener det samme. Helst burde dere tjene likt og eventuelt du mer enn han.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #32 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 11.50): Det er et minimum av hva en anstendig mann skal tjene i 2023. Det er en ok lønn, ikke en bra lønn. Anonymkode: 0da0f...b2e Idiot. Anonymkode: 64fc5...ccc 1
ruffen29 Skrevet 23. mars 2023 #33 Skrevet 23. mars 2023 Mange med høy inntekt ønsker en partner som de kan ta med i sosiale sammenhenger med andre som er på et "høyt nivå" som partneren kan føre samtaler og komme overens med. Derfor finner mange velstående partnere blant sine kretser og nettverk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå