Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har appel eller bose ørepropper til trening? Har tidligere hatt power beats, som Har en bøyle rundt øret slik at de sitter. Hvordan er appel/bose sine til løping? Sitter de godt?

Anonymkode: 13d2c...709

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener selvfølgelig Apple 🙈

Anonymkode: 13d2c...709

Skrevet

Jeg har jabra active 75t syns jeg sitter veldig godt i ørene :) Nå er jeg ikke noen løper selv, men kjenner fler som løper mye som har de og er veldig fornøyd de også :)

• Nyttig 1
Skrevet
On 3/18/2023 at 1:31 AM, Titania said:

Jeg har jabra active 75t syns jeg sitter veldig godt i ørene :) Nå er jeg ikke noen løper selv, men kjenner fler som løper mye som har de og er veldig fornøyd de også :)

Dette.

Jabra har svært bra lyd. Skikkelige (og enkle fysiske knapper) De sitter som et skudd i øra mine,som forøvrig ikke er kompatible med Ipods I.DET.HELE.TATT. Har både 65T og 75T vurderer også de nyeste. Bytter ut åga batteriet blir dårlig etter lang tids bruk. 

Liker også Samsung sine Buds,men hater touch kontrollene. De fungerer elendig med svette ører og hender. De har og dårligere kvalitet iom både mine Buds og Buds Pro er ødelagt. Jabra har alltid funket.

Eneste Jabra sliter med er talekvaliteten. Der er Samsung og mange andre mye bedre. Men jeg snakker ikke i telefonen når jeg trener. Det får vente den timen eller 2 jeg bruker på trening til dagen!

På reiser og mer vanlig bruk  benytter jeg skikkelige headsett.

Skrevet

Jeg liker JBL som alltid har god lyd med fyldig bass og som aldri faller ut. Brukes til løping, styrketrening, hagearbeid og ellers når jeg er i bevegelse også.

De har i tillegg 10 timer batterikapasitet og 20 timer i etuiet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Beoplay EX, som har skikkelig god lyd og sitter bra til løping og ellers. Er også de fineste etter min mening. 

Anonymkode: c5f9a...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...