Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så er det helgen igjen,og den blir like kjedelig som vanlig. Har ingenting å finne på,og ingen har tid til eller vil være med meg. Det blir bare å drikke litt og se på serier da.. Hva pleier dere som er alene å finne på? 

Anonymkode: e0607...2ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå tur. Lage god mat. Nyte fri og kaffe på senga i ro og fred. 
om du er ensom, inviter noen på litt vin og mat?

Anonymkode: a3e81...8da

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så er det helgen igjen,og den blir like kjedelig som vanlig. Har ingenting å finne på,og ingen har tid til eller vil være med meg. Det blir bare å drikke litt og se på serier da.. Hva pleier dere som er alene å finne på? 

Ligge på sofaen å se på fotball, film og serier😊

Anonymkode: a666e...fd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gå tur. Lage god mat. Nyte fri og kaffe på senga i ro og fred. 
om du er ensom, inviter noen på litt vin og mat?

Anonymkode: a3e81...8da

Det er ingen som har tid noen gang.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du er ensom så meld deg inn i en forening der du treffer andre. Turforening, brettspillklubb, filmklubb eller andre der du treffer andre med samme interesser som deg.

Anonymkode: fdc32...627

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet du hvem som har ansvaret for ditt liv? Deg selv.

Er du ikke fornøyd, så gjør noe med det. Syting hjelper lite.

Anonymkode: 0800b...84b

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Da alle venninnene mine var travelt opptatt i småbarnsfasen, ble jeg veldig god til å gjøre aktivteter alene. F.eks. kino, museum, andre forestillinger,restaurant. Ingen legger merke til de som kommer alene for alle har nok med seg selv.

Anonymkode: d6760...69d

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner du ikke på noe? Start med en sport eller begynn med en hobby hjemme eller ute. 

Anonymkode: 8644d...618

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hvem som har ansvaret for ditt liv? Deg selv.

Er du ikke fornøyd, så gjør noe med det. Syting hjelper lite.

Anonymkode: 0800b...84b

Syting? Hun spør jo om råd og hva andre finner på. Det er vel et skritt på veien. Hva er greia med å gå rett i strupen med surmaget kritikk? 

• Liker 18
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal det samme som deg, pluss trene den ene dagen og gå på ski den andre. 

Gleder meg!

Anonymkode: 39bc5...875

• Hjerte 2
Skrevet

Dersom en har lyst, hva kan en finne på? 

Det enkleste er å komme seg opp og være med i en klubb eller forening. Har du noen interesser du gjerne skulle gjort sammen med noen? 

Scrapping, søk etter arrangement i området rundt deg, delta 

Lese, bokbad, annet hvor man kan delta i aktiv prat rundt litteratur

Klartre, melde seg inn i klatreklubb, alltid behov for frivillige, vakt, styre osv

Fjellturer, bli med på fellesturer, dagsturer og hytteturer

Røde Kors, delta som aktivt medlem

Strikking, noen som kan være aktive på nett, dele erfaringer, delta i en strikkeklubb (dette vet jeg veldig lite om)

Men her er mange muligheter til å delta i organisasjoner og klubber. 

• Nyttig 1
Skrevet

Denne helga blir det mest husarbeid, tror jeg. Har også noe arbeid jeg skulle ha tatt etter.
Håper at min kjære tar en liten tur, og ellers må jeg si at jeg aldri lider av kjedsomhet så lenge jeg er fri til å gjøre som jeg vil.
Kjeder meg når jeg blir for lenge i møte, eller må forholde meg til noen som snakker alt for omstendelig, men aldri når jeg er alene.
Jeg burde også gjøre bilen vårklar, men det er et forrykende uvær, så jeg får se om jeg kommer meg ut.

Glad i å lese og liker film.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (2 minutter siden):

Dersom en har lyst, hva kan en finne på? 

Det enkleste er å komme seg opp og være med i en klubb eller forening. Har du noen interesser du gjerne skulle gjort sammen med noen? 

Scrapping, søk etter arrangement i området rundt deg, delta 

Lese, bokbad, annet hvor man kan delta i aktiv prat rundt litteratur

Klartre, melde seg inn i klatreklubb, alltid behov for frivillige, vakt, styre osv

Fjellturer, bli med på fellesturer, dagsturer og hytteturer

Røde Kors, delta som aktivt medlem

Strikking, noen som kan være aktive på nett, dele erfaringer, delta i en strikkeklubb (dette vet jeg veldig lite om)

Men her er mange muligheter til å delta i organisasjoner og klubber. 

Er egentlig ganske glad i å gå tur. Helst i skogen eller på fjellet. Mener ikke fjellklatring da, men å gå ute i frisk og god luft 🙂

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva pleier dere som er alene å finne på?

Sove, lage god mat, bake, titte innom KG, se på youtube/twitch, gjøre litt husarbeid, besøke venner, skru/vaske bil, gå tur, ta en tur på cafe, dataspill, sjekke datingsider, klippe plen/frese snø, male hus, ta en tur på sjøen, besøke familie, lese en bok, surfe nettet osv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kjedelig helg? Hva er dine interesser? Bare du kan gjøre noe. Jeg elsker å se filmer, lese bøker, lage god mat. Er alene hjemme i helgen for første gang i år. Synes det er helt ok. Om du har lyst på å gjøre noe annet, gå i tenkeboksen. Hva ønsker du å gjøre? Og gjør det. 

Skrevet

Ser serier og spiller spill er det jeg gjør når ingen har tid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er egentlig ganske glad i å gå tur. Helst i skogen eller på fjellet. Mener ikke fjellklatring da, men å gå ute i frisk og god luft 🙂

Planlegg en fin tur og ta med deg noe god niste kanskje? :jepp:

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er kanskje DNT i ditt nærområde et veldig godt alternativ. Sjekk ut https://www.dnt.no/foreninger/ 

Kan også være andre foreninger, søk på nett. 

Lykke til. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en sutrete innstilling. 
DU har ansvaret for ditt liv. 

Anonymkode: 811e8...1d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på dokumentarer, lager minst én matrett jeg ikke har laget før, baker brød/rundstykker så jeg har til kommende uke, syr, strikker og er besøksvenn for eldre. 

Anonymkode: aa3e7...8d6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...