Gå til innhold

Hvilket nyttårsforsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bli flinkere til å pleie vennskap, gå på besøk og invitere folk hjem til oss. Jeg har vært alt for dårlig til det. Nå skal jeg bli mer aktiv i forhold til familie og venner.

Hvilket forsett skal du ha i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å slutte å røyke i år, enda det ikke var noe nyttårsforsett (Kanskje derfor det gikk!?).

Skal jeg ha et forsett i år må det være å bli snillere med meg selv. Jeg stiller alt for store krav, av og til er "godt nok" godt nok.

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg SKAL trene mer og spise sunnere! miste noen kilo.. det trengs :)

Det er ikke noe jeg bare sier..jeg skal komme igang med treningen!Jeg vil være fornøyd med meg selv igjen :)

Skrevet

Ha det bedre neste år enn det jeg har hatt det i år, og det virker som om det er ganske godt i gang allerede, så da blir det vel kanskje ikke så uoverkommelig allikevel :)

Skrevet

Jeg skal ikke slanke meg, har prøvd det og mislukket hver gang. Men jeg skal ikke legge på meg ETT gram mer. Det får holde..............

Gjest seroxata
Skrevet

bruke mer tid på hesten (føler jeg får trent han for lite), prøve å stresse ned en bitteliten smule

Skrevet

Danse mer :-D

Gjest Spacegirl
Skrevet

Trene mer.

Finne ut hva jeg vil med livet, og begynne å gjøre noe vettugt med det.

Prøve å bli litt ryddigere.

Skrevet

Få meldt meg ut av bokklubben, så jeg slipper å få masse bøker jeg glemmer å avbestille hele tida :ler: (det er faktisk helt seriøst, jeg somler så fælt!)

Komme i gang med trening igjen.

Skrevet

2006 skal bli enda litt bedre all over enn 2005. 2005 ble bedre enn 2004, så det går i hvert fall rett vei sånn sett.

Skrevet

Har flere nyttårsfortsetter, noen har jeg gjort allerede, noen har jeg begynt på og endel gjenstår enda ... :

:) Melde meg ut av bokklubbene (er gjort)

:) Kjøpe langpanner slik at jeg kan lage sunne middager klar på søndagen og fryse ned for å lette matlagingen i ukedagene (tips fra svenske Tina på NrK) - 2 stk. langpanner er kjøpt. Idag skal jeg lage middag i dem.

:) Slette brukeren min på Kvinneguiden slik at jeg slipper å bruke masse tid her som jeg kunne brukt på noe fornuftig istedet. (Skal gjøre i løpet av kvelden)

:) Spise sunnere og trimme mer. Sykler til og fra jobb - men jeg skal begynne å sykle mer utenom dette. I tillegg skal jeg begynne å gå lengre turer med hunden min hver kveld.

:) Være litt flinkere med pengene mine. Kjøper akskjer for 1500 kroner hver måned, men jeg kan godt sette til side litt mer penger.

Tror 2006 skal bli et fint år.

Gjest Virvel
Skrevet

Akkurat i dag er nyttårsforsettet å aldri mer drikke tequila... :sjenert:

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ha det moro i år! Spise akkurat det jeg vil, trene akkurat når jeg vil, reise på ferie i sommer, dra på festival, gå på fester og finne meg kjæreste :sjarmor:

Skal ikke ta studiene gravalvorlig (kun bestå eksamen), ikke jobbe for mye, eller ha dårlig samvittighet over godterispising. Kjipe nyttårsforsetter gjør meg bare deprimert :erter:

2006 skal bli kanon :tommel:

Gjest Pet ii
Skrevet

Bli mer sosial og ta opp igjen kontakt med venner jeg har forsømt.

Melde meg inn i et kor.

Fortsette å trene og spise sundt.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg skal fortsette å være bortimot perfekt på alle områder.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg skal få inn de gode treningsvanene :) Målet er at vekta er omtrent den samme i slutten av 2006, men at formen er *mye* bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...