AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #21 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 7.28): Nettopp begynt å date. Hvor lang tid tok det for dere som er i forhold fra dere begynte å se etter en kjæreste til dere møtte personen? Anonymkode: f2a7f...598 Huff.. Tok vell 6 mnd fra jeg ble singel og begynte å date. Så gikk jeg på trynet gang på gang når jeg begynte å date, og har da flere useriøse kjærester bak meg. Massevis av menn med mommy issues og unnvikende tilknytningsmønster. Mange løp når det ble seriøst. I fjor sommer møtte jeg endelig en mann som var så lik meg at jeg trodde jeg hadde funnet min sjelevenn. Men også han var unnvikende og delte til slutt at han ikke egentlig var klar for en kjæreste. Han hadde tross alt moren sin som hjalp han med vasking av leilighet og så ikke helt plass til meg i livet sitt. Samtidig lagde han seg tinder for å bla litt og slappe av.. Akkurat nå slikker jeg mine sår og vet ikke helt når jeg orker mer dating. Jeg har prøvd! Ble bare helt stresset. Tror jeg er traumatisert av erfaringen, og har blitt unnvikende selv også. Anonymkode: 24059...c8f
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. mars 2023 #22 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil du si alderen din? Bare nysgjerrig. Anonymkode: b74dd...48c Voksen i allefall AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke rart så grisedeilig som du er. 😍 Anonymkode: 678e5...664 Oooh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå