Gjest miiip Skrevet 21. juli 2006 #1941 Del Skrevet 21. juli 2006 Verden er ennå stoooor og uutforsket for Lillegutt.... "Se der! Se der, Mamma! Se!!!" er noen av de mest brukte frasene nå om dagen... Herlig disse småtassene... Kos deg med jentekveld i kveld. Gutta får det nok supert! Hørtes veldig koselig ut med familiære jente- og guttekvelder. Godt å høre at magen ikke tar helt knekken på deg. Kan tenke meg at det er slitsomt å være gravid med en liten aktiv toåring rundt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. juli 2006 #1942 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei hei vennen Å jeg blir på så godt humør av å lese i dagboka di Må du ikke slite deg helt ut, vet du Ha en fantastisk fredagkveld, og ei strålende helg med goguttene dine megastor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #1943 Del Skrevet 21. juli 2006 Ååå som jeg koser meg her inne! Blir helt betatt av dagene deres! Blir også i godt humør av det og gleder meg til tiden som kommer! Så kjekt med en sånn kveld da! Det hørtes veldig lurt ut spør du meg ja! Så blir alle parter fornøyde-en riktig vinn-vinn situasjon! Vi har visst fått finvær nå ja! Deilig å se blå himmel... Ha ei riktig god helg og grattis med 33 uker imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 #1944 Del Skrevet 22. juli 2006 Heia supersnuppa! Så gøy for gutta med male bonding da! Sånt tror jeg ikke min kjære ville funnet på helt av seg selv gitt.. Hehe, han er nok litt for hjemmekjær til det.. Du merker varmen du også ja.. Den er nesten litt i meste laget til tider, men jeg skal ikke klage, jeg LIKER sommer og sol. Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. juli 2006 #1945 Del Skrevet 23. juli 2006 på en helt vanlig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1946 Del Skrevet 23. juli 2006 Håper du har hatt en FLOTT helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. juli 2006 #1947 Del Skrevet 23. juli 2006 på en helt vanlig søndag!! ← Hei på deg! Klem fra meg... (det rimte. Må passe på så jeg ikke går Rognebær i næringa ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1948 Del Skrevet 23. juli 2006 Sååå mange kooooselige hilsner... Dere er gode dere, jenter! ---------------------------------------------------------------------------------------- Epica: Kos med både Lillegutt, mannen og verandaen... IdaC: Gutta storkoste seg... og det gjorde vi damene også - med Lillegutt... Mamma'n min er også en engel! Kunne ikke fått bedre mamma enn henne! miiip: Ja - det var supert med gutte- og jentekvelder! Har godt av litt sånt.. også kommer familiene ennå nærmere hverandre... Det går stort sett greit med magen, ja... Men i det siste har det nesten vært FOR varmt... Liljen: Koselig å lese at du blir glad av å lese her inne... Helga har vær strålende så langt... Deilig med sommer, sol og kos med gutta mine... Skytte: Ja, vi har virkelig hatt noen flotte dager nå... Og familiekveldene var kjempekoselige... Selv om jeg bare kan snakke for jentesida da... Men det så og hørtes da ut som gutta hadde storkost seg... De var i hvert fal veldig sent/veldig tidlig i seng... Missbumblebee: Male bonding er nok sunt ja... Hjemmekjær mann? Vel, tror nok min også er ganske så glad i å være hjemme - men da er det jo ikke noe i veien for å invitere noen. Denne gangen var det jeg som måtte "rømme huset"... selv om det ikke var langt... hihi.. Skytte: tilbake til min favoritt-Skytte! LinKri: Helga har vært fin... :bukke: Håper det samme for din! Murmelmy: Ikke no' personlig Murmel, men jeg tror neppe du går Rognis i næringa ennå... Takk for klem. En stor tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. juli 2006 #1949 Del Skrevet 23. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1950 Del Skrevet 23. juli 2006 Lenge siden jeg har vært her nå - men helga har gått så fort... Får begynne med fredag kveld... som var veldig koselig. Jeg og Lillegutt var hos mamma, mens mannen hadde fullt hus her med alle gutta i familien vår... Var visst meget vellykket her i gården også. Med pizza, TV-spill, øl, jeger, cognac, potetgull og godt selskap. De hadde vært veldig tidlig i seng, for å si det på den måten... Lørdagen sov Lillegutt helt til ni.. og det er jo ikke å forakte. Etter en kjapp liten frokost og litt leking hos mamma, reiste vi hjem for å sjekke ståa her hos gutta.... Huset stod... og alt var vel med alle! Så lagde vi lunsj (eller frokost til gutta da), før resten av mannfolka reiste hjem til sitt. Da gikk vi en tur i det fine været... men turen ble ikke akkurat langt, for det var jo så vanvittig varmt. Nede ved vannet luftet det jo litt da, og det er jo deilig! *puhh* Om ettermiddagen orket vi rett og slett ikke å være mer i sola, så vi tok en tur til byen og søkte ly i en stor matbutikk. Der var det kjølig og deilig.. Vi fikk handlet inn litt jordbær og litt mat til resten av kvelden, før vi reiste hjem igjen... Jeg lagde deilig kyllingsalat med pasta til middag. Smakte kjempedeilig, om jeg så skal si det selv... Ble masse igjen - så det ble kyllingsalat til kvelds også... I dag sov vi til ti alle tre! Vi trodde nesten ikke våre egne øyne da vi kikka på klokka. Lillegutt sov ingenting på dagen i går, så han tok nok det igjen i natt og i morges tenker jeg... Ellers har vi vært på åpen bondegård i dag. Var utrolig gøy for Lillegutt, og han ville nesten ikke hjem igjen... Vi så på sauer, geiter, hest, gris, kaniner, duer, fasaner, høner og haner og små kattunger. Kattungene var bare 5 uker gamle og sååå nydelige... Lillegutt syntes det var sååå stas å kose med dem - og de var så små og nusselig at han kunne ha dem på armen han også... Herlig... Vi må nok ta en tur på gården en annen helg også. Er jo ypperlig for sånne småtasser som elsker dyr. Koste oss verre vi, og fikk kjøpt is og vafler også... Nå er mannen og Lillegutt ute på verandaen og koser seg i sola. Vi har fyllt bassenget til Lillegutt med vann, så nå flyr han rundt naken på verandaen og koser seg med å putte alt mulig rart oppi bassenget. I morgen er det barnehage igjen... Lillegutt skal gå i barnehagen en uke, før vi har en uke ferie igjen - og så er det på'n igjen som vanlig! Lurer på hvordan det går å levere i morgen... om det er helt greit, eller om han absolutt ikke vil være der... I så fall har jeg jo tid til å være der litt... Skal bli godt med noen dager som jeg kan ha helt for meg selv også... selv om jeg og Lillegutt har storkost oss her hjemme sammen. Sikkert godt for oss begge to med litt barnehagetid igjen... Ellers er jeg 33 fullgåtte uker i dag! Fra 33 uker til 33 uker og 6 dager av svangerskapet! NU! Er det tid for runde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1951 Del Skrevet 23. juli 2006 ← til deg også MissS! Stikker innom boka di etter på, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1952 Del Skrevet 23. juli 2006 Innspurten av Tour de France i dag. Mannen MÅ bare se resten av siste etappe og nekter å begynne på grillinga før det er over... Greit nok for meg... Koser meg litt på KG i mens jeg... Skal grille koteletter og koke ris i dag. Skulle egentlig ha bakte poteter, men så glemte vi hele greier, og plutselig var det litt for sent å sette de i ovnen. De skal jo fort ha en drøy times tid... Får ta bakepoteter og kryddersmør en av de nærmeste dagene i hvert fall... Jeg har så lyst på! Kom til å tenke på at det kun er 7 uker igjen til termin nå... snart bare 6 uker og noen dager... Hvor blir tida av? :klø: På tide og gå til innkjøp av vogge... Kom til å tenke på det da jeg besøkte boka til MissS... Kan jo være ventetid ved bestilling og diverse. Må få sjekket opp hvor stor den søskenvogna vi har sett på egentlig er også. Og om det er mulig å sette inne en softbag i den ene dele... Må få ringt sykehuset og bestilt omvisning også... Vil jo gjerne kikke litt før vi kommer dit på ramme alvor... Plutselig hadde jeg litt å henge fingerne i til uka også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1953 Del Skrevet 23. juli 2006 Grattis med 33 uker!! Ser ut som om du har hatt en super helg. Kos deg med grilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. juli 2006 #1954 Del Skrevet 24. juli 2006 for 33+1. Nå nærmer vi oss endelig!! Ja det er sikkert lurt å få ordnet med ting og tang til de små, for putselig så har august forduftet og der sitter vi med riene Jeg er litt treg med å sette i gang, har lyst å vente til sep, selv om det ikke er så lurt med tanke på at lille prinsen kan finne på å komme når som helst. Men så tenker jeg at det ikke er helt krise hvis ikke alt er i orden heller. Deilig å ha litt å gjøre denne uken. Da går tiden litt fortere. Håper det gikk greit å levere lillegutt i barnehagen i dag og at du får kost deg litt alene resten av formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. juli 2006 #1955 Del Skrevet 24. juli 2006 Grattis med 33 uker! Tiden framover går fort nå, så det er nok greit å få de viktigste tingene i hus. Nå først begynner jeg å bli smått ferdig med utstyret, men har enda litt klær og slikt som jeg må handle inn. Ting til sykehusbagen er heller ikke ferdig... Håper det blir en fin dag for deg og lillegutt i dag når han begynner på igjen! Jenta mi skal også begynne i barnehagen i dag etter 2 ukers ferie. Det blir nok en rolig start der, siden det er få barn og 3 barnehager slått sammen. mandagsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #1956 Del Skrevet 24. juli 2006 for 33 uker! Kun 7 uker igjen, wow!!! Nam bakt potet er så godt! Håper du får en SUPER dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. juli 2006 #1957 Del Skrevet 24. juli 2006 Herlighet som tida flyr!!! Snart baby på deg igjen nå jo!! Syns lissom det er sååå lenge til min baby kommer, men jeg ligger jo ikke mer enn 6 uker etter deg.. Wææææ! Det ble litt skummelt kjente jeg! Vel, håper grillingsen var bra, og at mannen var fornøyd med resultatet av Tour de France (det var min nemlig ) Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 24. juli 2006 #1958 Del Skrevet 24. juli 2006 Begynner det å gå opp for deg at det faktisk nærmer seg?? Starta litt på et sånn stressekick i går kveld jeg.. Fikk det for meg klokka 1 i natt at nå måtte jeg i alle fall begynne å tenke på hva jeg skal ha i baggen og sånn Tror alle følelser blir litt forsterket om natta Men det her har gått så FORT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2006 #1959 Del Skrevet 24. juli 2006 Ble ikke mindre sulten av å komme inn hit Yammmi så mye godt å lese om!! Bra dere koser dere og får brukt sommeren slik den skal brukes! Tenker det blir godt med litt alenetid ja.Man trenger det også,må få ladet opp og samlet krefter de siste ukene! Så får du kanskje mer overskudd til han også når han kommer hjem? Jeg kan bare ikke skjønne hva jeg skulle gjort hvis jeg hadde en liten en fra før nå Jeg orker jo knapt stå opp.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. juli 2006 #1960 Del Skrevet 24. juli 2006 GRATTIS MED 33 UKER!!! :hoppe: Blir alltid så varm i kroppen når jeg leser om dagene deres med lillegutt. Det virker som om dere koser dere så inderlig mye sammen. Sånn gleder jeg meg også til å ha det. Venter spent på å lese hvordan det gikk å levere minsten i barnehagen i dag. Etter over en uke på hytta med voff (hvor han var sammen med oss hele tiden) så sto han og ulte og gråt hjemme hele den første dagen han var hjemme alene igjen. Han har vært med oss resten da jeg får så dårlig samvittighet for naboene... Kjipt assa. MEN, nå må han begynne å være alene igjen. Tror han syntes det var litt rart å være alene på et rom som var helt forandret fra det han var vandt til (kontor har nå blitt barnerom) og at det kan ha hatt litt med saken å gjøre... Ha en super dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå