Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Været er deilig for tiden ja, men det hadde vært like fint om det var et par grader kjøligere. For meg er det ok som det er, men for lille frøken her hadde det vært bedre om det var litt kjøligere tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epica: Verden er ennå stoooor og uutforsket for Lillegutt.... "Se der! Se der, Mamma! Se!!!" er noen av de mest brukte frasene nå om dagen... :ler: Herlig disse småtassene... Gled deg!

Grooo: Ja, det kunne godt vært et par grader kjøligere enn det det har vært nå om dagen... Nesten litt for mye av det gode med særmere 30 grader i skyggen... :Nikke:

Fru Biscuit: :vinke: Håper du koser deg med Filippa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Hva er egentlig :humpe:??? Kan ikke huske det, jeg :klø. Er det bare vi som ikke har oss for tiden, eller? Det frister liksom ikke. Har jo endel kynnere og det er ikke behagelig i en sådan situasjon :riste:. Gudskjelov så er mannen og jeg "enige" om situasjonen. Vi kan fint vente til jeg er klar igjen etter fødsel. Kanskje det blir noen runder på kammerset når vi vil ha ham ut ;)

I går var været rett og slett fabelaktig. MEN, jeg satt jo inne med mamma endel. Hun sydde gardiner mens jeg så på. Grei arbeidsfordeling :sjarmor: . Fikk jo gått noen turer i det fine været med lillesøs + to yngre stesøsken av meg (5 og 9 år). I tillegg så var vi jo på båten i kveldinga/ettermiddagen i går.

Fikk du svar fra TK? Please let med know!

Ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Jeg blir så rørt hver gang jeg leser om lillegutt hos deg :hjerter_rundt: Da gleder jeg meg bare enda mer til vi får vår egen. Men selv om jeg er veldig klar til å hilse på ham nå, så skal han få lov å holde seg i mammas mage i noen uker til.

Ble det noe shopping på deg i går?

Håper du får en like fin dag med lillegutt i dag og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som legger igjen en hel haug med :klem: siden du er så snill og flink til å være innom meg!

Vi har forresten sol her idag :overrasket: Helt sjokkert jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

ÅÅ, det er så koselig å lese om lillegutt :hjerter: Da gleder jeg meg enda mer til å få min egen :)

Nå blir det vel en harrytur snart tenker jeg :sjarmor: Greit å bruke opp kvota si på drikkevarer. Får jo ikke drukket noe så klart, og dermed har jeg et fullt barskap da tiden er inne for å ta seg et glass :ler: Selv om det kanskje ser litt dumt ut med en høygravid på polet og hamstrer drikkevarer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensommerbruden: Koselig å se deg! :vinke:

Murmelmy: :humpe: ja... det er ikke særlig ofte her heller for tiden. Bekkenet setter en naturlig stopper for det er jeg redd :roll: Men jeg merker i hvert fall at jeg er mer lysten nå enn jeg var i starten av svangerskapet- og det er jo ikke å forakte... ;) Snakket med TK, ja... Jeg fikk etter å ha pratet med to damer der inne, beskjed om å sende SM til arbeidsgiveren min, som igjen måtte sende den inn til TK med beskjed om at jeg ikke er ansatt lenger fra den bestemte datoen. Da ville pengene for august komme rett til meg (har allerede fått lønn for juli fra arbeidsgiver). Damene på TK mente at det burde gå som smurt, men at jeg skulle kontakte dem igjen dersom jeg ikke hadde fått penger når september kommer. Høres greit ut spør du meg... Nå håper jeg det bare går som det skal, så jeg slipper å mase både her og der... ;) Og til slutt; den arbeidsfordelinga mellom deg og mamma'n din likte jeg virkelig... :sjarmor:

Epica: :hoppe: Det går fortere til november enn du tror... :Nikke:

IdaC: Ja! Prinsen din får jammen meg holde seg inne i badebyen sin noen uker til (vil ikke ha no' sniking i køen her... :ler2: )... Men gjett om det er mye å glede seg til og se fram til! Tro meg! Shopping ja... Ble litt - men vi reiste alle tre, og det ble bare matshopping... Selv om vi stakk innom mamma på jobben da vi var på tur, og hun hadde kjøpt gave til meg! :sjarmor: En skikkelig stilig og tøff The Sak-veske! :hoppe: Mamma min er en engel!

Skytte: Koselig med en hel haug med :klem: 'er! SOL i dag også! Så flott! Så på værmeldinga i går at det skulle bli bedre hos dere nå som det nærmer seg helga... Lovende! Lovende! :briller2: Nyt dagen og sola!

LinKri: Koselig at det er koselig å lese om Lillegutt... Det er sååå mye å glede seg til... :Nikke: En del bekymringer også selvsagt - men de små og store gledene overgår det glatt! :Nikke: Harrytur er toppers.... Er jo dumt å ikke fylle opp barskapet når man først er nedover... Uansett om man er gravid eller ikke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble matshopping med begge gutta mine i går... Veldig koselig det - selv om klokka ble syv før vi kom oss hjem og fikk lagd litt mat. Kjøpte oss toastjern... har hatt lyst på det så lenge begge to. Så gjett hva vi spiste til middag/kvelds i går? :ler:

Var innom mamma på jobben da vi var avgårde... Og hun hadde kjøpt gave til meg... :sjarmor: En utrolig stilig/tøff The Sak-veske! :hoppe: Åh... jeg er så heldig, jeg... Snille mamma'n min! :kys_2:

.......................................................................................

I dag sov Lillegutt og jeg til halv ni. Deilig... Han var ganske seint i seng i går (nesten 20.30) - så ikke så veldig rart at han var trøtt i morges.

Vi koste oss inne til klokka var rundt ti. Med frokost og sommermorgen og morgenstell...

Så bar det ut i sola på verandaen... Vel, sol og sol... Det er så varmt at vi drar ut markiser og parasoller så fort det lar seg gjøre... *puhhh* Holder meg og Lillegutt for det meste i skyggen, jeg... :sjenert:

Til lunsj lagde vi vafler... tenkte vi måtte prøve litt alternativt i dag - siden verken Lillegutt eller jeg er særlig lysten på noe som helst av mat i denne varmen... Men vafler smakte både han og meg...

Så kom naboen over og slo av en prat, Leillegutt lekte og koste seg og plutselig hadde tida gått kjempefort.

Nå ligger Lillegutt i vogna si ute og sover i skyggen. Vi var ute og gikk som vi pleier i stad, og da sovnet han selvsagt på vei tilbake... Deilig det. Han blir nok fryktelig sliten i denne varmen... :Nikke:

Åh... var så koselig å komme på KG i dag og lese at IMAX har fått en liten jente i natt! Grattis til deg, Imax! :babyjente:

Nå popper det virkelig ut her og der.. og verre skal det bli når det nærmer seg slutten på juli og begynnelsen av august og september! Supermoro! :hoppe:

Nå må jeg skaffe meg noe kaldt og drikke her... ;)

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin dag i sommervarmen!  :kose:

Takk for det, vennen! :klem:

--------------------------------------------------------------------------------

Mannen er kommet hjem. Nyklipt og lekker... :sjarmor:

Vi har spist pizza til middag i dag.. :roll: Ingen som har lyst på noe som helst... Da er det greit med en pizza å slenge i ovenen. Prøvde en sånn Big One Resturant i dag. Slettes ikke verst...

Nå er det Barne-TV tid... Lillegutt er svært så opptatt... Og koser seg med rosiner.

Ellers kom nabojenta innom i stad. Ho og Lillegutt lekte og koste seg sammen fram til vi skulle spiste... Artig å se hvordan barn fungerer sammen til tross for aldersforskjell. Lillegutt er 2 år. Nabojenta er 6 år.

Er så spennende hos Cymbidium om dagen... :hoppe: Så nå må jeg inn i boka hennes og sjekke om det har skjedd noe mer... :sjenert:

Hei & Hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg og vil føde!!! :grine::sur:

Kjøpt toastjern ja :sjarmor: Det er jo SÅÅÅÅ godt med toast da! Bruker vaffeljernet til det vi da.... :sjenert:

ha en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :vinke:

Arbeidsfordelingen mellom mor og meg var fin-fin ;). I går var det imidlertid en jevn arbeidsfordeling mellom mannen og meg. Jeg sydde sengekanttrekk for hånd (samme som stoffet på sitteplassen ved vinduet) mens mannen hang opp gardinstang. Nå begynner det å bli veeeeldig fint der inne :)

Høres ut som om du og familien har noen supre sommerdager. Det er innmari koselig med lange morgener og en fornøyd liten krabat som bare koser seg. Gleder meg til min kommer :sjenert:.

Satser på at dagen i dag også blir super :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: :klem:

LinKri: Skjønner veldig godt at du er klar for å føde nå... Det blir nok din tur en av dagene skal du se! :sjarmor: Du får prøve å tenke at nå er det veldig begrenset hvor lenge babyen skal bli der inne... :hoppe: Toastjern er toppers! Og så mange muligheter... Vi har ikke prøvd med vaffeljernet vi - i frykt for at det skal smake skinke og ost av vaflene... :ler: En stor føde- :klem: til deg!

Murmelmy: Høres ut som en jevn - og grei - arbeidsfordeling mellom deg og mannen også... ;) Og barnerommet høres veldig fint ut! :klappe: Dere er flinke, dere! Det er jo supermoro å innrede rom sånn da... :sjarmor: Håper du også får en deilig sommerdag i hovedstaden! :kyss:

-----------------------------------------------------------------------------------

Vi sov til halv ni i dag... :sjarmor:

Er deilig og vaaaarm i dag også... :briller2: Skal ikke klage - men det er vanvittig hett om dagen!

Har fått vasket en maskin med tøy så langt i dag, og i ettermiddag blir det støvsuging og vasking av bad. Men 30% på meg og 70% på mannen...

Mannen skal ha guttekveld med alle gutta i familien her i kveld. De skal lage og spise pizza, drikke øl og spille tv-spill på den nye store flatskjermen vår. Etter på skal de ut på en pub... Blir sikkert moro for alle gutta i familien og ha litt "male bonding" hehe... :Hehe:

Lillegutt og jeg skal sove hos Mamma og Pappa. Pappa skal jo være her da... Men vi damene og Lillegutt skal nok kose oss skikkelig i kveld vi også... :Nikke:

Mannen kommer tidlig hjem i dag... Det blir bra. Så blir det ikke så stress med husrengjøring og klargjøring til folket kommer.

(Selv om vi sikker på støvsuge i morgen igjen, etter at disse gutta har sittet her og knasket pizza og potetgull... :ler2: Heldigvis tar mannen den jobben... )

Nå skal vi ut og leke på verandaen....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det høres ut med gutte og jentekveld i kveld :) Sikkert ikke dumt å gjøre det nå før den lille kommer. Også får du kost deg masse med mammaen din. Snille mammaene våre. Håper jeg blir en like snill og god mor som min egen er.

Ikke slit deg helt ut med husrengjøring, og kos deg masse i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...