Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #1901 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja jeg bare gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 18. juli 2006 #1902 Del Skrevet 18. juli 2006 Så koselig start på dagen dere har! Flink lillegutt! Det er deilig når de vil sove hele natta i sin egen seng. Marielle kan enda komme til oss midt på natta, men heldigvis begynner det å bli skjeldnere nå. *vil også ha fint sommervær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1903 Del Skrevet 18. juli 2006 Epica: Bare å glede seg! Fru Blå: Supert når de sover i sin egen seng, ja. Lillegutt er stort sett veldig flink - men så kommer noen perioder der han er veldig for å ligge hos mamma og pappa... Det er koselig innimellom - men jeg må innrømme at jeg liker å ha senga for meg selv... Spesielt nå som magen begynner å ta litt plass... --------------------------------------------------------------------------------- Vi gikk en tur i vogna i 11-tiden. Kjempedeilig ute - i hvert fall da. Nå er det nesten FOR varmt i solsteika. Gikk en liten runde ned ved vannet, og Lillegutt sovnet på veien. Ble faktisk litt overrasket for han pleier ikke å sovne så tidlig på formiddagen... Men han var jo relativt tidlig på'n i morges, også er det jo veldig varmt, så han blir nok sliten av det også... Han sov i hvert fall drøye halvannen time i vogna i skyggen på verandaen, mens jeg koste meg i sola. Absolutt ikke å forakte... Var en tur over hos naboen og lekte litt på gressplenen dere i stad - kjempemoro for Lillegutt, som for ALL tenkelig oppmerksomhet... Så spiste vi saftis på trappa, før vi nå er inne en tur igjen. Hører på "De nye gitarkameratene" og Lillegutt leker med biler. Sikkert deilig å komme litt unna sola... I stad, da jeg skulle sette opp den gigaparasollen vi har på verandaen, så var det en svææær edderkopp inni den... *Grøss & Gru* Jeg HAAAATER edderkopper! Det er bare det verste jeg vet. Fikk tatt en sko og børstet den ned fra "taket" på parasollen - ville nødig ha den i hode i løpet av ettermiddagen.. Huff... Jeg syntes de er så ekle at jeg tenker tanken på at den kommer til å komme snikende på meg bakfra for å "ta igjen" for at jeg smelte til den... *blæh...* Må le litt av meg selv også.. Strømregningene kom i dag. Var faktisk ikke så ille. Ble vel rundt 1800,- for både strømforbruk og nettleie... Absolutt ikke det verste jeg har sett... Heldigvis. Har egentlig vært lite regninger i det siste - og det er deilig. Men snart kommer studielånene, som har forfall midt i august... Må man så må man... Heldigvis er vi kvitt billånet - så den utgiften slipper vi nå hver mnd. Det er i hvert fall supert... Jeg nevnte vel at broren min kommer på grillings i kveld? Vi skal grille marinert svinekobra, ha ris og salat og saus ved siden av... Det skal bli yammi! Jeg elsker grillings... Også har vi jordbær i kjøleskapet! Ut i sola igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. juli 2006 #1904 Del Skrevet 18. juli 2006 Grilling og jordbær... to av mine favorittting! Skal dere grille annanas, mais eller marshmellows også? (For det er også supergodt!) Merker jeg ble litt sulten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #1905 Del Skrevet 18. juli 2006 Er så kos å grille! Vi grillet mais her en dag, dødsgodt!! Urk ja, studielånet mitt må også betales neste mnd.. Yippey.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. juli 2006 #1906 Del Skrevet 18. juli 2006 Ahhhh...jeg bare slapper av og soler meg og koser meg litt i boka di idag også Leier meg litt sommer på en måte Herlig at dere har sånne gode dager sammen! Jeg beundrer dere som har en liten fra før og går med nr to nå.Det må finnes mange kilder til styrke og tålmodighet inni oss,som dukker opp etterhvert...Hvis ikke så tror jeg vi bare kan få 1 unge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. juli 2006 #1907 Del Skrevet 18. juli 2006 Kjempedeilig med grillings. må kose dere masse i det nyyyydelige været. Edderkopper ja!!! di er ekkle di.. Men kakkerlakker er myyyyyyyye ekklere syns jeg. Traff på 2 av di i gangen på hotellet når vi var på Kreta. Turte ikke gå inn jeg. Rett i baren og kasta inn på 2 tecila. hadde hatt en hvit dag (ingen alkohol overhodet) frem til da Ha en aldeles stråååålende tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1908 Del Skrevet 18. juli 2006 Sensommerbruden: Yammi! Grilling er toppers. Ble ikke noe grilling av mais, ananas ++ i dag... Men ja! Det er digg det! Epica: Studielån ja.. Men det må betales det også. Vi kan nok ikke klage her hjemme vi - i hvert fall ikke i forhold til mange andre med skyhøye studielån, men det er litt sure penger for det... Skytte: Koselig at du soler deg litt her hos meg... Deler gjerne litt på varmen jeg... I dag har det nesten vært FOR varmt - hvis det går an... Tålmodighet ja... det er en rar liten sak... Jeg hadde veldig liten tålmodighet før vi fikk barn - men den har faktisk vokst med guttungen - hvis det er noen trøst. Tror nok jeg trenger enda en smule tålmodighet med to barn i huset... men det kommer nok etter hvert.. Liljen: Grillings er toppers! Edderkopper er yacky... ... og kakkerlakker er nok like ille i mine øyne, ja... Blæh... Får nesten gåsehud av å tenke på sånne ekle kryp, jeg... Hjalp det med et par tequila? ---------------------------------------------------------------------------------- Grillings var toppers! Maten smakte fortreffelig. Surrehuet broren min hadde glemt grillavtalen vår i dag... Stakkars - han var såååå lei seg da jeg ringte og spurte hvor det ble av ham... Men det er litt typisk han også... Det endte med at vi inviterte mamma bortover (pappa jobber kveld og natt i dag) og tanta mi som bor like ved her. Det ble kjempekoselig - og alle ble mette og gode. Lillegutt syntes det er så stas med besøk, og har kost seg verre. Vi har spilte fotball og golf (plastkøller og plastballer for barn han fikk til 2-årsdagen sin) på verandaen og kost oss masse... Nå har Lillegutt sovet snart en times tid - og mannen og jeg koser oss foran TV'n. Tenkte vi skulle se Grey's Anatomy i kveld. Fikk ikke med oss de to første episodene forrige uke - men det går sikkert greit å få med seg tråden for det... Har hørt mye bra om serien - håper den svarer til forventingene... Så akkurat den reklamen om å bruke bilbelte. Den hvor sjelene forsvinner fra menneskekroppene i den krasja bilen - bare en som blir igjen fordi han bruker belte... Det er noe med den reklamen som er så sterkt. Syntes personlig det er en meget god reklame - den går i hvert fall rett i sjela mi.... Men så er nok jeg litt vel følsom for tida også da... I dag har jeg hatt en veldig god dag sånn kroppslig. Har vært lett og fin i kroppen, og har ikke hatt nevneverdige plager med bekkenet heller. I dag har det faktisk vært sånn at jeg ikke følte jeg var gravid i 8. mnd... Deilig med sånne dager... Nettene merker jeg svangerskapet mer... Opp og tisse - tungt å snu seg - stivner i bekkenet - tørr i munnen - varmt! You know! Nå skal jeg spise en håndfull marsmallows... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1909 Del Skrevet 18. juli 2006 Åh.... jeg glemte å fortelle at mannen kom hjem med en nydelig blomsterbukett til meg i dag... :kys_2: Nabo'n var her når han kom... så hun lurte på om vi hadde bryllupsdag i dag... Nei, svarte mannen. -Trenger ikke å ha bryllupsdag for å kjøpe med blomster hjem! *sukk* Som jeg elsker den mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #1910 Del Skrevet 19. juli 2006 Så romantisk han er! Uff du står mer opp om nettene du også? Er så trøtt idag........ Håper du får en fin dag i sola!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. juli 2006 #1911 Del Skrevet 19. juli 2006 Så herlig mannen er Det hender min glimter til innimellom, og det er så herlig Grillings høres så deilig ut. Gleder meg til neste sommer, for da har vi veranda og kan grille masse. Tusen takk for at du tenker på meg og besøker dagboken min selv om jeg er fraværende for tiden. Håper jeg kommer sterkere tilbake snart. Onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 19. juli 2006 #1912 Del Skrevet 19. juli 2006 Innom for å si hei! Søt mann du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juli 2006 #1913 Del Skrevet 19. juli 2006 Ah,romance....!! Så herlig! Er jo sånne småting som får oss damer rett i senk! Så koselig dere hadde det med grillings og besøk! Må le litt av broren din! Min bror har så god tid med alt at han får aldri gjort noe,for alt kan vente...! Så den reklamen en dag jeg også og den fikk meg til å grøsse...Jeg tåler ingen ting om dagen jeg heller.Men jeg blir sinna og vil bare skru av når jeg ser sånne triste eller fæle ting...! Hormoner kan man skrive mange bøker om Oh my GOD Det er søren meg sol ute her nå WOW...........Fasinerende Kanskje det blir en dag sommer her likevel,hehe! Bra det skal snekres på verandaen vår idag,kanskje vi får testa den før snøen kommer?! Godt å høre at du er i god form! Det er det beste!Håper det fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. juli 2006 #1914 Del Skrevet 19. juli 2006 Så skjønn mann du har! Min kommer bare med blomster når han har trampet hardt over streken eller på spesielle dager, men det er da bedre enn ingenting da. Den reklamen kjenner jeg godt i meg hver gang jeg ser også, min kjære kommenterte den i går, og sa at han syns den var god, og så fortalte han at han hadde tatt seg selv i å ta på sikkerhetsbeltet for å kjøre 200 meter i går. Jeg har mast og mast om at han skal bruke belte, og han begynner å bli flink, enda så irritert han blir når jeg sier ifra. Vil ha mannen min hel og frisk jeg! Ha en strålende finfin dag da snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. juli 2006 #1915 Del Skrevet 19. juli 2006 Så herlig mann du har Du er oppe om nettene du også ja... Kjenner til det der! Er jo oppe hver 2-3 time Varmt er det også, urolige ben og tungt å snu seg... Men snart er det over! så jeg får holde ut noen uker til... Så kos med grilling og besøk da! Gleder meg så til å flytte jeg nå.. for da skal jeg kjøpe gassgrill Nå ble det mye babbel her... ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #1916 Del Skrevet 19. juli 2006 Epica: Ja, han kan virkelig være romlemantisk mannen min Flere som er oppe om nettene, ja? :klø: Ikke stort å få gjort noe med det der, er jeg redd... IdaC: Ja, de er nå søte disse mannfolka - når de kommer med blomster og gaver... Grillings på verandaen blir toppers neste år da... Med en liten prins på fanget... Cymbidium: Koselig å se deg! Og ja Jeg vet jeg er heldig med mannen min! Skytte: Ja, disse brødrene. All tid i verden - men hva gjør de egentlig med den? :klø: Er som du sier - svært lite som blir gjort innimellom Er din lille- eller storebror? Min er lillebror... Den reklamen setter virkelig følelsene i sving, ja... men det er jo det som er meningen også regner jeg med. Sterk er den i hvert fall Så flott at det er sol og sommervær hos deg i dag! Sånt liker vi... Missbumblebee: Sant som du sier - bedre med blomster sjelden enn aldri... Reklamen ja... fint å se at den virker da... Jeg liker også at mannen min er like hel etter en biltur... Men vi er generelt veldig flinke til å bruke bilbelte vi altså. Det er liksom blitt en innarbeidet vane - koster jo svært liten tid for å si det sånn... LinKri: Ja, den nattevåkinga er ikke no' særlig... Men det hører med til svangerskapet det også, har jeg fått erfare. I natt var jeg oppe tre ganger tror jeg... Men som du sier - snart er det over! Det kan jo være over når som helst for deg! Gassgrill er konge! Hadde virkelig ikke klart oss uten vår! Maten blir jo sååå god når den grilles i stedenfor å rulle i panna... Til slutt: Koselig med babbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #1917 Del Skrevet 19. juli 2006 I dag sov Lillegutt og jeg til nesten halv ti! Superdeilig! Det ble nemlig sent i går... Så det gjorde godt med litt ekstra søvn på morgenen i dag... var utrolig bra i går! Jeg greide virkelig å slappe av og nyte... er nemlig ikke alltid like lett for tida det - med et bekken som til tider knaker litt vel mye i diverse stillinger... Lillegutt og jeg har kost oss hjemme på verandaen i dag - og i stad gikk vi en tur i vogna. Dvs... Lillegutt tusler ved siden av og finner alt mulig rart i veikanten.. søtnosen. Å gå på tur med han er nesten som å oppdage en del av verden en gang til... Etter hvert fikk han sitte i vogna, og da tok det ikke særlig lang tid før han var i drømmeland. Han sover ennå - i vogna under markisa på verandaen... Været er KNALL i dag. Skyfri himmel og 30 grader i skyggen. Jeg har rett og slett ikke orket og sitte noe i sola i dag - har holdt meg og Lillegutt under markise og parasoll (Les: Ingen digre edderkopper i taket på den i dag )... Ble solbrent på ryggen i går - så den bør være mest mulig i skyggen i dag tenkte jeg... Ellers har jeg ordnet med en blomst til en bekjent av oss som fyller 50 år i dag. Ringte og bestilte i morges, så henter mannen den etter jobb og kjører den hjem til jubilanten. Det blir nok bra. Vi gikk for en diger blå/lilla Hortensia! De er bare såå vakre. Det må nok være en av mine favorittblomster. Vi brukte forresten den til borddekorasjoner under bryllupet vårt + når Lillegutt ble døpt. Den er jo sååå dekorativ! Synd at jeg har så svært lite grønne fingre, ellers skulle jeg jammen meg hatt en på bordet til en hver tid (så langt det hadde latt seg gjøre i hvert fall). I kveld hadde jeg tenkt å ta meg en tur ut på litt shopping... Mat for det meste, men da blir det vel tid til litt annet også tenker jeg. Men vi får se hvor sent mannen er hjemme i dag. Han skal jo tross alt hente og levere denne blomsten, så klokka blir vel fort seks tenker jeg... Og det KAN bli i seneste laget. Vi får se når den tida kommer. Eller som Pappa ville sagt; "Taim vil sjåv!" Nå skal jeg ut og se om det har kommet noe post... Takk for masse koselig besøk, jenter! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 19. juli 2006 #1918 Del Skrevet 19. juli 2006 Da krysses alt som burde krysses! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #1919 Del Skrevet 19. juli 2006 Da krysses alt som burde krysses! Ha en fin dag! ← Jeg er så spent på dine vegne! Også vil jeg sååå gjerne ha RETT! *xxxxxxxxxxxx* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #1920 Del Skrevet 19. juli 2006 Halv ti! Så deilig da!! Så skjønn lillegutt høres ut. Ute på oppdagelsesferd forstår jeg! Er nok spennende alt han finner Deilig med veranda ikke sant? :-D Vet ikke hva jeg skulle gjort uten!! Da var det bare meg igjen på jobb.. Tror jeg sniker meg hjemover 5-10 min før idag......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå