Fibonacci Skrevet 12. juli 2006 #1841 Del Skrevet 12. juli 2006 Så rart at du har passert 31 uker alt! :grine2: Ikke så altfor lenge igjen nå! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juli 2006 #1842 Del Skrevet 13. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. juli 2006 #1843 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei snuppis! Så deilig med nytt kjøkken... *drømme* Jeg vil også ha det!! Eller, jeg vil ha STØRRE kjøkken... Så flink lillegutt har vært på turen! Synd med bekkenet ditt, jeg kjenner meg igjen der ja... Desverre! Hadde du bekkenplager sist gang også? Håper du får en snuperfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1844 Del Skrevet 13. juli 2006 IdaC: Ikea er definitivt et stressende sted... Men må man så må man... Har aldri vært der så lenge som 6 timer - og forhåpentligvis slipper jeg det noensinne igjen! Sensommerbruden: Ikea på sommeren er en prøvelse ja... Skulle tro folk hvalfartet dit med buss for å spise billige pølser og kjøpe servietter... Og kjøkken da.. Utrolig hvor mange som skal ha kjøkken allurat når vi skal ha... Epica: Ikea er noe for seg selv, ja... Skytte: Har vel ikke tatt deg riktig igjen... men kjenner følelsen... Plutselig ligger "alle" hakk i hæl... Klart dere skal få se resultatet av kjøkken-oppussingen. Tenkte å legge ut før- og etterbilder når vi er ferdige... (HAdde egentlig tenkt å gjøre det da vi pusset opp badet også.. men det ble med tanken Denne gangen skal jeg virkeliggjøre det! ) Linn3c: Biltur er koselig... bare formen er bra! Kjør forsiktig dere også! Enig med deg at Ikea alltid er gøy... bare det at det enkelte ganger blir litt for mye av det gode... La Traviata: Ja, utrolig fort hvor tida går... Sommer og sol og dagene bare flyr... Nei, det er jammen ikke lenge igjen.. Kos dere dere også! IdaC: Missbumblebee: Ja, Lillegutt har jammen vært flink på turen... utrolig til tålmodighet på han - i hvert fall når det gjelder bilkjøring! Kjøkken blir gøy! Gleder meg ikke så veldig til selve jobbinga - men veldig til resultatet! Ang. bekkenplager... så hadde jeg noe i forrige svangerskap også - men ikke sånn som nå... Heldigvis er noe dager veldig gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1845 Del Skrevet 13. juli 2006 Håper du slipper flere plager! Hva er planene for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1846 Del Skrevet 13. juli 2006 Vi reiste ikke til Sverige i går likvel... Hadde jo planer om å besøke en kjøkkenbutikk der nede - men etter en ekstratur på nettet for å se på beliggenheten, fant vi ut at hele butikken er stengt i juli! Tro det den som vil... Vi ombestemte oss dermed, og reiste rundt i byen for å innhente tilbud og se på benekeplater. Godt å ha det unnagjort. Nå gjenstår det bare å bestemme seg for hvilket tilbud vi skal gå for! Er spennende, men jammen ikke lett. I dag har vi vært på tur for å finne hvitevarer... Vi trenger, innbygningskomfyr med platetopp, innbygningsmikro, kombiskap og hetteventil... Blir spennende å se hva slags pris den butikken vi var i kan trylle fram... Nå skal vi ut og gå tur alle sammen snart... Skal gå en tur med vogna ned på stranda og kjøpe is... I morgen derimot, blir det Sverigetur. Da skal vi ned for å fylle fryseren med kylling og karbonadedeig igjen.. Lite Harry vi da... Og på vei hjem SKAL vi få sette på den søskentrilla vi ønsker oss... Skal prøve å skrive litt mer ikveld... Men kjenner at det er mye annet som trekker mer enn nettet nå for tiden... Godt dere er innom og opprettholder boka mi, jenter... :kys_2: Hei så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1847 Del Skrevet 13. juli 2006 Epica: Planer for dagen blir å gå en koselig tur sammen med gutta mine og spise is... Så i kveld skal mannen male garasjen... og da tenkte jeg kanskje at jeg skulle prøve å hjelpe til litt etter at Lillegutt er i seng... Får se litt på formen. Må i hvert fall stå rett opp og ned for å male.... Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1848 Del Skrevet 13. juli 2006 Vi har ingen planer.. Blir nok avslapning i sofaen- Begynte å se en serie, Big Love igår... Morsom En som har tre koner og barn med alle! Høres kos ut med tur.. Ikke minst IIIS! Kooose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1849 Del Skrevet 13. juli 2006 Epica: Den serien hørtes artig ut.. På hvilken kanal? Ble nysgjerrig jeg nå... TV her også i kveld. Kjenner nå at jeg ikke orker å male noe.. trenger nok litt hvile... ------------------------------------------------------------------------------------ Jeg har helt glemt å fortelle at jeg har vært på JM-kontroll i dag. Enda det var det jeg var inne for å oppdatere om i stad... Savangerskapståka igjen? :klø: Alt så bra ut på kontrollen i hvert fall. Her er tallene: Uke: 31+4 Vekt: + 3 kg (+ 5kg totalt) BT: 110/75 Hb: Ikke sjekket Urin: Negativ Ødem: 1 Leie: Vanskelig å si, trolig snudd seg til hodeleie. Fl./min: 136 SF-mål: 31 cm Syntes ikke dette ser så verst ut... Bortsett fra at jeg syntes jeg hadde lagt på meg mye siden sist. 3 kg på drøye tre uker... JM mente mye av det var på grunn av vann i kroppen - hun så det tydelig på beina mine. Jeg plagdes jo med vann siste trimester i forrige svangerskap også - men håper likevel å slippe unna det verste denne gangen. Uansett, så kan det se ut som jmålet mitt om å gå opp maks 10 kg ryker... men det får i så fall være.... JM sa også at jeg måtte begynne å ta bekkeløsningsproblemene mine på alvor, og at det faktisk ikke var noe å kimse med. Jeg har jo tenkt sånn at siden jeg ikke har sååå vondt, og har venninner som har og har hatt mye mer vondt enn meg... så får jeg bare leve med det. Men JM mente at jeg absolutt burde komme meg til fysioterapaut.. Så nå må jeg virkelig gjøre alvor av det... JM fortalte også om akupunktur og hvordan det kunne hjelpe til med moding når det nærmet seg termin. Noen som har vært borti det? Er det dyrt? Fungerer det? Er litt nysgjerrig på det der. Fikk en brosjyre jeg skal lese igjennom, også får jeg se om jeg finner litt mer info på nettet... -------------------------------------------------------------------------------------- Lillegutt sover og mannen er ute og maler garasjen... Deilig med stua for seg selv... Se TV og surfe på KG er tingen for avslapping... Blir nok ikke sent i kveld... I går kveld ble det nemlig veeeeldig sent. La oss i utgangspunktet rundt midnatt... men så ble det ikke noe soving før rundt halv to... Deilig med litt Blir ikke så ofte for tiden... Bekkenet er ikke helt greit sånn... Må på runde nå... Føler det er lenge siden jeg har fått tatt meg skikkelig tid til å besøke alle jeg ønsker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. juli 2006 #1850 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei og takk for hilsen i dagboken min Høres ut som du/dere koser dere i sommervarmen (?) :) is på stranden ...hmmmm ..... blir nok lenge til vi kan gjøre det... må jo bli ferdig med oppussingen ja.. Kjempegøy med shopping etter kjøkken og accesories Been there, men vil gjerne tilbake til "normale" livet igjen... Ha en fortsatt fin sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juli 2006 #1851 Del Skrevet 13. juli 2006 Så kjekt med nytt kjøkken Vi holder og på med det... Blir megadeilig når det er ferdig, ikke sant?? Så kjedelig at bekkenet trøbler.. må ta vare på deg selv. Du har ikke lenge igjen nå til babyen kommer Kos deg supermasse på "harrytur" (bare tuller) til Sverige i morgen. Herlig å få fyllt fryseren ja. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juli 2006 #1852 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenge siden jeg var her ser jeg Bedre sent enn aldri da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #1853 Del Skrevet 14. juli 2006 Så koselig dere har det da! Trivelig å lese om dagene deres! Huff..jeg vet hva du mener ang vondt bekken og hanky panky...Det spørs om hele den seansen er en saga blott her for en stund Meeen,skal vel alltids få tatt igjen det tapte etterhvert Igår fant jeg ut at den nye kjøkkenmoten skal hete halvferdig Siden vårt kjøkken mangler fliser,viser noen rør og har mye sponplater der vi har satt inn et mye mindre vindu og vi ikke skal gjøre noe mer ferdig enda,så måtte det passe fint!! Selvtrøsting! Fine tall hos JM forresten! Merkelig disse kiloene..var lenge fornøyd med å ha gått opp bare 7 kg...jadda,pang sa det og nå er jeg oppe i 12...Meeen,vi skal vel få dem av igjen?! Og bli hot mamas?! Ha ei riktig så koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #1854 Del Skrevet 14. juli 2006 Deilig at kontrollen gikk bra! Vi har lasta ned serien http://www.hbo.com/biglove/ Den er kjempemorsom, kul serie. Ble litt på deg også igår ja? Håper bekkenet oppfører seg! Ha en suuuuuuuuuper helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. juli 2006 #1855 Del Skrevet 14. juli 2006 fine tall fra JM!! Hanky-panky, hva er det?? :klø: Blir litt lite her i hus... Håper bekkenet ditt er snill mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #1856 Del Skrevet 14. juli 2006 cappocino: Is, sol og sommer! Hva mer kan man ønske seg? Kjøkken er toppers... Men det er slitsomt med oppussing når det står på som verst! Liljen: Ja, kjøkkenoppussing er visst i vinden for tiden.. Deilig med fornying! Vi har ennå ikke begynt nedrivinga... venter ennå noen uker til... iss: Koselig at du stikker innom! Skytte: Hanky Panky og bekkenvondter er ikke alltid en heldig kombinasjon, nei... Men som du sier... Det kommer plenty av tid til å ta det igjen senere... Halvferdig hørtes ut som en allright mote... Litt selvtrøsting er godt! Ting tar tid og man må prioritere riktig... og ikke alltid passer det seg at oppussing komer først. Sånn er det med den saken... Ja, det er rart med disse kiloene... Men det er klart - uansett hvor mange vi får på oss, så kommer de nok ganske så fort av igjen. Jeg hadde det i hvert fall sånn med førstemann. La på meg 12 kg - og 2 uker etter fødselen hadde jeg gått ned 16 kg. En del av disse kom på igjen i permisjonstiden da... Mye god mat og drikke med venninner og i barselgrupper gjorde sitt til det... Epica: Kanskje jeg må laste ned jeg også... :klø: Hanky Panky sier vi ikke nei takk til, gjør vi vel? Selv om det stoppers seg selv litt her enkelte ganger - med bekkenet... LinKri: Godt at det er flere som har litt Sahara-tendenser når det gjelder HankyPanky... Ikke det at jeg ikke unner deg det - men godt å høre at vi er flere i samme båt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #1857 Del Skrevet 14. juli 2006 Sverigeturen gikk smertefritt i dag. Vi var såpass tidlig ute at det ikke var noe trafikk å snakke om - den møtte vi først da vi var på vei hjem... Fikk handlet inn karbonadedeig, litt grillmat, kyllingfilet, juice, te, snop, røyk til mamma og litt øl til mannen. Greit å fylt opp fryseren igjen. Det er sirkus her på stedet, så i stad gikk vi en tur ned til teltet for å se om vi så noen dyr... Lillegutt syntes det var sååå stas da vi oppdaget elefantene som stod ute og ble spylt. Vi så også kamler, en diiiger okser, sebra, lama +++ Moro for en liten tass kan dere tro. Tusla videre til mamma og pappa etterpå. Der ble vi invitert på mat... og ble noen timer. Pappa kjørte oss hjem i syvtiden... Det var deilig - vet sannelig ikke om jeg hadde orket hele turen hjem igjen... Jeg ble helt sånn da jeg kom inn her i stad og så IdaC sitt innlegg på gravid-forumet. Leste også i dagboka hennes at vannet har gått allerede! Håper alt står bra til og at hun enten kommer hjem med en frisk liten jente... eller at de klarer å stoppe fødselsforløpet såpass at den lille blir i magen noen uker til... Tenker i hvert fall masse på IdaC nå og håper at hun, den lille og mannen blir GODT tatt vare på... Ellers skal jeg til legen på mandag for å få sykemelding for bekkenet. Trenger det også fordi vikariatet mitt går ut 3 uker før permisjonen begynner.... Håper bare ikke at det blir noe problem. Er en vikarlege jeg skal til, og har aldri møtt han før. Men det vil vel helst gå bra. Men jeg har jo begynt å grue meg til å gå allerede. Må dessuten ta med meg Lillegutt. Barnehagen har ferie, mannen er tilbake på jobb og det er mamma og pappa også. Men det går nok bra det altså... Han er jo en sååå god unge så... Vi ser egentlig på Cold Mountain vi nå... Men jeg er ikke akkurat noen filmoman for å si det sånn.. så jeg følger omtrent ikke med... Har fått med meg litt av handlinga, men det er stort sett det... Ellers gleder jeg meg til en god natts søvn. Er skikkelig trøttern om dagen... :klø: Takk for masse koselige hilsner, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 #1858 Del Skrevet 14. juli 2006 Ha ein flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. juli 2006 #1859 Del Skrevet 14. juli 2006 Hørtes ut som en fantastisk dag kost dere masse, det fortjente du. Det går nok bra hos legen skal du se. Forstår godt du gruer deg litt, men tror nok det ikke byr på problemer og lillegutt høres ut som en fantastisk liten gutt. Hva slags kjøkken skal dere ha da?? Ha en strålende helg, med mye sol og flotte opplevelser stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. juli 2006 #1860 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei snuppa! Så deilig dag dere hadde i går! Deilig å få handlet litt, lenge siden vi har vært over nå, det må vi få gjort om ikke så lenge. Kan tenke meg at sirkusdyr er fryktelig spennende for liten gutt! Sikkert gøy å se reaksjonene hans på dem! Å, som jeg gleder meg til jeg kan vise verden til mitt lille barn! Håper du får en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå