Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at dere koser dere på ferie! Jeg har også lyst på en Røros-tur, så jeg håper du rapporterer hva du synes om byen!

Jeg drar på ferie i morgen og blir nok uten nett i 3 uker. Ønsker deg en absolutt strålende sommer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom en liten tur for å si hei :vinke:

Har dere hatt en fin tur? Røros er koselig! Vi har vært der om vinteren, med masse snø og kanefart. Veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai er like ved du ja! Dvs at du må kjøre forbi her for å komme deg hjemover..Kult! Bra dere har det fint og koser dere! Ble jo jammen meg litt varme også! Deilig det!

God helg og god tur til Røros! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata, Missbumblebee, Murmelmy, Murf, IdaC, Missbumblebee, Liljen, Murmelmy, Missbumblebee, Skytte, Epica, IdaC, Linn3C, Missbumblebee, Fjellrypa, Murmelmy, IdaC, Cymbidium, Skytte, Liljen, LinKri, IdaC, Missbumblebee, Skytte:

:kyss::klem::legrine::klem::kyss:

Dere er vel noen engler som har passet på boka mi... Jeg var jo til og med på side 1 ennå... :ler2:

Vi har hatt en veldig fin tur... men det er godt å komme hjem igjen! :Nikke: Borte bra, men hjemme best!

Turen hjem gikk veldig fint. Lillegutt sov masse i bilen. Han har virkelig vært en engel med all denne kjøringen - har jammen ikke vært mye til klaging! :klappe:

Var veldig koselig å overnatte i Røros på vei hjem. Vi fikk riktignok ikke sett så veldig mye mens vi var der... Kom rundt 19.00 på lørdag og reiste igjen 10.00 på søndag.. det gir ikke mye tid til sightseeing... ;) Men det frister til en tur en annen dag... virkelig et koselige sted...

Kom hjem i går, litt før barne-tv-tid. Har ikke hatt ork til tur på KG før nå. Har hatt mer enn nok med å rydde oss inn her hjemme... vaske klær og slappe av.

Har hatt en del bekkenplager på turen... kommer sikkert av at jeg har sovet i en mer eller mindre ubehagelig seng hele uka og kjørt masse masse bil. Har blitt hele 250 mil på en uke... Men det har faktisk gått over all forventing... så skal ikke klage...

Gleder meg til å stikke innom dere alle og oppdatere meg... men det får bli i morgen.

Vi skal forresten på Ikea i morgen og gå over kjøkkenet vårt sammen med en konsulent og sikkert bestille. Blir spennende. Mamma og Pappa skal passe Lillegutt, så får vi ro til å gjøre det vi skal...

Vi har bestemt oss for å kjøpe servicepakka de tilbyr på Ikea. Dvs at de kjører alt vi bestiller direkte fra lager og hjem til oss. Koster snaue 2000,- men det tror og håper vi det er verdt. Da slipper vi jobben med å låne bil (har ikke hengerfeste) og leier henger ++ Alt kommer ett på døra... :sjarmor:

Skal tidlig avgårde i morgen - skal være der når det åpner tenkte vi... så blir ikke sene kvelden på meg i kveld. Jeg merker dessuten at ting koster meg mer i form av krefter nå enn for bare 2-3 uker siden... :sjenert: Men sånn blir det jo bare framover... Har jo rundet 31 uker nå! :overrasket: Utrolig fort tiden går... Snart bare 8 uker igjen! :hoppe:

Fra 31 uker til 31 uker og 6 dager av svangerskapet!

Forresten, så har vi pratet masse om navn på turen... og nå er vi mer eller mindre enige tror jeg... :sjarmor: Så får vi bare se om det faktisk er en gutt der inne... ;)

Stikker innom hos dere i morgen kveld, jenter!

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom nå, og ser at du jammen har rukket å være på ferie! Jeg er imponert over lillegutt som har vært så flink :klappe: Det er jo ingen kort tur dere har lagt bak dere akkurat!! Er forresten imponert over deg også. 250 mil er ikke bare bare med en stor gravid mage :overrasket: Må være deilig å være hjemme i egen seng igjen nå.

Lykke til på Ikea i morgen :klem: Ikke stress nå da!

(Og ja; Røros er utrolig sjarmerende! Jeg har bare vært der om vinteren, men tipper det er nydelig der om sommeren også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valentine: Ja, Lillegutt har vært strålende hele turen... Utrolig at han trives så godt i bilen. Veldig deilig for oss i forsetet :sjarmor: Det gikk faktisk over all forventing med meg i bilen også... Trodde egentlig at ryggen skulle knirke mer... og bekkenet fungerte egentlig greit i bilen - verre ellers egentlig. Men det er godt å være hjemme og vite at vi ikke skal ut på langtur på en stund (bortsett fra til søta bror i morgen... :sjenert: ) Tror jeg må en tur tilbake til Røros ja... virkelig sjarmerende!

Må poste nå... har ikke mer batteri... men skal oppdatere mer i løpet av kvelden... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen til Ikea i dag gikk fint... Vi var der rett etter åpningstid og fikk sett over kjøkkenet vårt... Så var det bare å vente i kø!!! :sur:

Neida... må jo regne med sånt på Ikea... Men det tok halvannen time før vi fikk bestilt... Så når vi skulle betale det lille vi hadde i handlekurven, så måtte vi vente en halv time da det nesten var vår tur... kunden før oss hadde nemlig kjøpt en vare som ikke gikk inn i kassa - og det var visst ikke lett å løse... :ler2:

Kjente jeg ble noe amper der en stund... :sjenert: Men det gikk fort over... Og nesten seks timer etter ankomst satte vi nesa hjemover. Heldigvis! ;)

Lillegutt hadde kost seg med Morfar... Vi er veldig glad han ikke var med oss i dag... Da tror jeg neppe vi hadde fått gjort det vi skulle...

Mannen lagde deilig kylling med ris og saus da vi kom hjem... og Lillegutt sovnet som en stein i stad... God og mett etter både middag og jordbær til dessert + masse lek med Morfar.

Imorgen skal vi til Sverige en tur... Skal innom hos en kjøkkenforhandler og se etter og evt. bestille benkeplater... Huff... det er masse som skal ordnes mht kjøkkenet... Nå virker alt så abstrakt - så langt unna og så usansynlig... Men før jeg vet ordet av det, så er det nye kjøkkenet på plass.

Pappa og svigerfar skal hjelpe mannen med å sette det opp. Har litt dårlig samvittighet for Papppa - som ALLTID stiller opp. Denne gangen skal han til og med bruke en del av ferien sin til å hjelpe oss. Snille pappa'n min... :engel:

Skal innom en barnebutikk å se på søskenvogn også. Først i Sverige - så i Fredrikstad på vei hjem...

Etter morgendagens kjøretur, skal vi være litt mer i ro resten av uka... :ler:

Nå må jeg snart på en liten runde her inne - er jo sååå lenge siden jeg har fått meg en skikkelig oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å ha deg hjemme igjen :klem:

Godt å høre at dere har hatt det bra, bortsett fra bekkenet som ikke er helt med... Håper den blir bedre.

6 timer på Ikea :overrasket: Da tror jeg at jeg hadde blitt smårar etter å ha vært der så lenge :sjenert: jeg blir stresset av å være der jeg.

Håper dere finner det dere trenger i Sverige i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, IKEA midt på sommeren er det verste jeg vet! (Vel, noe av det! :ler: ) :sinnatagg:

Blir frustrert når jeg må vente et kvarter jeg, og jeg har bestillt kjøkken i rykk og napp, så jeg vet hvor kjedelig det er å vente i kø der!

Må forresten bare si ifra, jeg er en kløpper til å skru IKEA-kjøkken! ;) Kan hjelpe til jeg vet du! :sjenert::ler:

Snill pappa du har! Hyggelig med foreldre som virkelig tar seg tid til å hjelpe, hele tiden! :)

Håper du får en flott dag! Nå skinner hvertfall sola her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Stress med IKEA.. Alltid såmye folk! :sprettoy:

Kos med Sverigetur! Litt stress når det står på med oppussing og fiksing i hus, men digg etterpå å se resultatet! :)

Planer for dagen da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er dere vel hjemme igjen ja! Supert at ferien har gått så utrolig bra!Snille,flinke lillegutten som har vært på langtur!

Men atte,du har jo tatt meg igjen mens du var borte :overrasket: 31 uker?? Var ikke du bare 26 nettopp?? Jeg henger ikke med lengre! GRATTIS i allefall!!

h my GOD?! 6 timer på IKEA hadde fått meg til å klikke med fet overskrift i VG dagen etter :ler: Dere er jo helt suverene på tålmodighet!!

Gleder meg til dere er ferdige sånn at man kanskje kan få en liten lurekikk på resultatet...... :sjenert:

Misunner alle med pene kjøkken jeg.....Menmen!

Godt å ha deg hjemme igjen vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at du har hatt ein fin tur, me skal også snart på biltur, gler meg masse!

IKEA er då alltid gøy, men litt mindre når ein er gravid, kanskje.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...