Furstina Skrevet 30. juni 2006 #1801 Del Skrevet 30. juni 2006 Det är inte gott med en liten pojke i sängen - som vill ligga nära eller på mamma... min lillkille har börjat vakna med drömmar? och kommer in till oss och upp i sängen på natten. Phew Kör försiktigt på turen - det ska vi göra. Planerar ju till och med att resa på veckodagar i stället för på helgen för att slippa de värsta resdagarna med stressade familjer som bara måste fram. Det blir en lång resa på oss - men så är det när familjen finns långt borta. Och då missar vi ändå min pappa som "bara" bor 50 min sydväst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. juni 2006 #1802 Del Skrevet 30. juni 2006 God tur og kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1803 Del Skrevet 30. juni 2006 Epica: Takk for det, vennen! Vi skal nok få en fin tur! Å kjenne knøttet er det beste i verden! Gled deg! Furstina: Nei, akkurat sengen vår vil vi gjerne ha for oss selv... Det er som du sier - ikke akkurat behagelig med en liten tass som skal ligge OPPÅ oss.. og da gjerne mamma'n med den stadig større magen... De er jo søte også da... Det blir mye kjøring, men som du sier - sånn er det med familie langt borte! Koselig blir det også... Vi har heldigvis gjort av det verste stykket før trafikken begynner lørdag. Derfor vi begynner så tidlig. Dessuten velger vi å kjøre Østerdalen i steden for Gudbrandsdalene - der er det ikke så mye spennende å se, og derfor ikke så mye trafikk heller... Kjør pent! MissS: Takk for det vennen! Vi skal kjøre veldig pent!v Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. juni 2006 #1804 Del Skrevet 30. juni 2006 Deilig med lillegutt hos bestemor så dere for pakket i fred og ro. Det er sikkert mulig å kjøpe støttestrømper på vei, men da har de ikke like god effekt. De skal helst tas på om morgen før en står opp, og ha de på hele tiden. Håper dere ikke glemmer å pakke noe. Hvis jeg ikke får tid til å stikke innom i kveld, så ønsker jeg dere en riktig god tur, kos dere masse og ta vare på deg selv. Kommer til å savne deg på KG, men lover å passe på dagboken din. Stoooor fra Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juni 2006 #1805 Del Skrevet 30. juni 2006 Huhei! Var det alt imorgen dere skulle dra ja!! Jeg bor leeenge før Bodø jeg altså Håper dere får en skikkelig fin tur og en uforglemmelig ferie(på en positiv måte)!! Det kommer nok sikkert til å gå bare bra! Tror lillegull prøver å komme ut å si hei nå Men jeg prøver å forklare at veien ut gjennom ribbena er litt tungvindt for alle parter God helg og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1806 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) IdaC: Det var kjempedeilig for både oss og Lillegutt at Mormor stilte opp litt i dag.. Både Lillegutt og Mormor hadde storkost seg... og han var helt utslitt da vi kom hjem. Likevel orket han å spille litt fotball på stuegulvet sammen med pappa'n sin... Nydelige gutta mine... Skytte: Lenge før Bodø ja! Du skal se jeg skal til Skytte-by! Det hadde vært litt rart da... Måtte le av beskrivelsen din av lillegull som prøver å komme ut og si hei... Fortell h*n at jeg gjerne ser at h*n holder seg inni magen i hvert fall til jeg er tilbake fra ferie. Jeg vil nødig gå glipp av noe stort her! ---------------------------------------------------------------------------------------- Nå er bilen pakket og klar. I morgen tidlig er det bare å pakke ned det som skal i kjølebagen og sette den ut i bilen - så er det å sette avgårde. Humøret mitt er mye bedre nå. Jeg ser at alt har gått bra med pakking og diverse... og jeg tror dette blir en bra tur. Vi må bare kjøre veldig forsiktig... På vei opp skal vi stoppe i Verdal. Der er det forresten rånefestival i helga.. Ikke akkurat derfor vi stopper der da... Har familie der.. så det passer veldig bra sånn sett. Har sittet å pratet litt om hvor vi skal stoppe på vei hjem. Og det ser ut som det blir Røros. Har ikke vært der før, og det skal jo være veldig fint der - så jeg tror det kan bli bra... Om det er mye å se, kan vi jo til og med ta en ekstra dag der før vi kjærer videre sørover... Vi har i hvert fall funnet tre ulike hoteller i Røros som er aktuelle.. så blir det bare å ringe til uka og høre hvem som har ledig rom til oss på hjemveien. Mannen ser fotball, Italia - Ukraina. Skikkelig action i kampen nå. Plutselig to mål til Italia og Ukraina har vel hatt 3 kjempesjanser nå uten å ha greid å få ballen i mål... må være fryktelig frustrerende du... Snart skal jeg stelle meg og krype til køys... Mannens klokke skal ringe 03.00 i natt, så regner vi med å komme avgårde rundt 04.00. Greit å kjøre så tidlig, så er vi i hvert fall i Østerdalen før folk og fe i trafikken begynner å leve... Jaja... da blir det nok en god stund til det blir noe action i denne boka fra min side. Mulig jeg får sjansen til en liten hilsen eller to nordpå. Men har ikke helt klart for meg hvordan nettforbindelsen (om enn noen) er der vi skal være... Uansett.. så får dere passe på boka mi så lenge... Ønsker dere alle noen deilige dager med masse sol og sommer! Stoor reise- fra Cr@sh Endret 30. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. juni 2006 #1807 Del Skrevet 30. juni 2006 Har ikke rukket å oppdatere meg inne hos deg i det siste, men stikker innom med en stor klem! Takk for hilsener og lykkeønskninger i boka mi vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. juli 2006 #1808 Del Skrevet 1. juli 2006 Håper dere har en god tur vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. juli 2006 #1809 Del Skrevet 2. juli 2006 Håper dere koser dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. juli 2006 #1810 Del Skrevet 2. juli 2006 God tur! Og håper dere koser dere på ferie! (Er elendig til å legge igjen spor, men idag husket jeg det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. juli 2006 #1811 Del Skrevet 3. juli 2006 Innom og passer på dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 #1812 Del Skrevet 3. juli 2006 Håper du koser deg på tur vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. juli 2006 #1813 Del Skrevet 3. juli 2006 Goooood tur, og kjempegod ferie stor ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. juli 2006 #1814 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 #1815 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #1816 Del Skrevet 4. juli 2006 Aner ikke om du kommer deg noe på nett i ferien,men nå MÅTTE jeg bare sende deg en pm!! Dvs jeg skal gjøre det NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1817 Del Skrevet 5. juli 2006 En superkjapp tur innomfor å si HEI! Dere er så go'e som passer på boka mi mens jeg er borte! Vi har dt bra på ferie... Kjøringa gikk smertefritt - til tross for hovne bein med ankomst... Reiser sørover igjen lørdag morgen, men stopp i Røros over natta... Skytte: Takk for PM! Jeg er ca 10 mil norrafør! Må løpe... skriver mer når vi er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #1818 Del Skrevet 5. juli 2006 Kose deg videre på ferie! * GOD SOMMER * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. juli 2006 #1819 Del Skrevet 6. juli 2006 Godt å høre at dere koser dere vennen. Håper turen nedover igjen blir like lite smertefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #1820 Del Skrevet 6. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå