Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1661 Del Skrevet 19. juni 2006 Epica: Avhengig ja... Ikke bare av laptopen... men av KG også... Balluba er toppers! Gled deg! MissS: Ja, tida går fort fort! Og du tar meg jo snart igjen... ......................................................................................................... Nå har jeg akkurat vært på personalromme og spist kake. Deilig bløtekake med jordbær... Spiste et ganske så stort stykke... og kunne sikkert hatt plass til et digert til Har vært flink og rydda også. Har kastet masse papirer og makulert en hel del. Utrolig hvor mye papir det blir i løpet av et skoleår Blir vel bare en time-halvannen til jeg reiser hjemover. Skal innom og handle melk og bananer på veien + bleier til Lillegutt på Kiwi (må jo benytte 4-for-3-avtalen...) Vekslet mail med mannen i stad - så vi har avtalt at vi skal en tur på Elprice og handle PC etterpå + innom Elkjøp for å se på hvitevarer til det nye kjøkkenet. Vi trenger kjøleskap (kombiskap), innbygningskomfyr med platetopp og innbygningsmikro. Heldigvis skal dette ikke handles inn NÅ - men det er greit å kikke litt og finne ut hva vi vil ha. Og kommer vi over noen gode priser, så kan det vel hende vi slår til... Skal bli så moro med nytt kjøkket. De vi har nå, har veldig dårlige løsninger og er lite utnyttet i forhold til hvordan det kan bli... og det er det som skal bli toppers! Mer skap- og benkeplass! Dessuten blir det såå deilig å gå fra gulnet eik til hvitt og stilig! Tror nesten jeg må ta et før-bilde når jeg kommer hjem, sånn at jeg kan vise dere før og etter når vi er ferdige... Apropos bilder... Jeg har jo helt glemt det med magebilder. Tror det må være ti (!!!) uker siden jeg la ut bilde sist - kanskje på tide med et nytt? Skal prøve å ordne i kveld.... Nå må det jobbes (les: ryddes) litt mer her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1662 Del Skrevet 19. juni 2006 Jordbær!! Imorgen skal vi få gulrotkake på jobb. NAM! Føler du også at alt smaker mye bedre nå?? Jeg syns alt er SÅ godt!! Og blir aldri mett!! Ja, magebilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1663 Del Skrevet 19. juni 2006 Epica: Jordbær er knallgodt! Gleder meg til norske får litt finere priser enn 40 kroner kurven... Det aller meste er veldig godt, ja! Men noen kvelder har jeg såååå lyst på "noe" ... også finner jeg liksom ikke helt ut hva dette "noe" er... Men is, jordbær, kiwi, vannmelon, mamba fruktkarameller, chilinøtter, salt sild, søppeldynga-sukkertøy osv... er det beste jeg får for tiden... Bare noen få favoritter, ja... hihi... Må prøve å få til magebilde i kveld, ja! (Men tør ikke love noe - du vet den svangerskapståka... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1664 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja... IS,,,, MÅ ha hver dag.. Håper ikke tåka tar overhånd.. for jeg er så nysjerrig på bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juni 2006 #1665 Del Skrevet 19. juni 2006 Åhh.. Har faktisk ikke spist jordbær i år jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juni 2006 #1666 Del Skrevet 19. juni 2006 Hmmmm... Ja, is, og jordbær.... Er gal etter is og jordbær! (Betaler gladelig 40 kr kurven hvis de er gode jeg altså!) Men noen ganger klarer jeg meg med saftis. (For å få i meg litt annet enn bare jordbær.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. juni 2006 #1667 Del Skrevet 19. juni 2006 Magebilde!!! Jeg digger is og jordbær... må spise MYE av det nå før vesla kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. juni 2006 #1668 Del Skrevet 19. juni 2006 Nå fikk jeg SINNSYKT lyst på vannmelon! Men det har vi ikke... Hmm... noe annet godt i skapet? *gå på jakt* Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1669 Del Skrevet 19. juni 2006 Epica: Ja, is hver dag er toppers! Sommer, sol og is! Bortsett fra at det sprutregner her i dag da... Har tatt magebilde - må bare få lagt dem inn på PC'n... skal nok få gjort det i løpet av kvelden... Grooo: Da er det jammen meg på tide å gå til innkjøp av en kurv! Du må jo kose deg med det nå før babyen kommer.... Sensommerbruden: Blir helt sånn jeg nå... etter at vi bare snakker om is, jordbær osv... Tror jeg må ut i fryseren i løpet av kvelden - har nemlig ikke blitt no' is tidligere i dag! La Traviata: Ja! Kos deg masse med jordbær før vesla kommer... Åh... i morgen skal det kjøpes inn i hvert fall en kurv her i huset... Magebilde kommer i løpet av kvelden. Har faktisk tatt bilde! Nå er det bare å få lagt det inn på pc'n... miiip: Vannmelon er digg! Vi har ikke vi heller.. og heller ikke jordbær... så ikveld blir det Sørlandsis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2006 #1670 Del Skrevet 19. juni 2006 GRATTIS MED 28 UKER!! Og bursdagshelgen hørtes jo bare helt super ut! Har selv sett på bilder fra mine barnebursdager ikveld,og nå har jeg så lyst på gelè at fytti.... Tror lillegull også vil ha "noe" for her er fullt sirkus Eller så viser h*n bare at kg er kult!! Åh..nytt kjøkken..*drømme* Det er neste og siste store husprosjekt her i gården,men det blir lenget il ja...Får vente å se ditt om jeg kan hente litt inspirasjon! Dvs vi har et par forslag på tegning...er værre med cash..! Oi,ny UL??!! Så "trist" da Det bli spennende!! Og strax sommerferie på deg! Blir herlig kan jeg tenke meg! Dere får kose dere masse ikveld!Eller ble det nok igår?! Glemte å rope hurra for n pc!! *HURRA* Er så genialt når mannen kommer med sånne lure forslag!Må jo ha deg her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. juni 2006 #1671 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer med 28 uker :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. juni 2006 #1672 Del Skrevet 19. juni 2006 Og apropos jordbær: jeg kunne sikkert betalt 100 kroner kurven nå for jeg er besatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. juni 2006 #1673 Del Skrevet 19. juni 2006 OI OI OI!!! 28 uker har jammen meg gått fort! Gratulerer supermasse Også så sier jeg som andre her at jeg vil se magebilder!!! Kan nesten ikke huske å ha sett magen din i det hele tatt...og jeg er såååååå fasinert av disse magebildene Usj, sorry at jeg har vært så fraværende i det siste... Er så trøtt og slapp og lite motivert for tiden. MEN, det er superkoselig å komme til velskrevet dagbok med mange hilsner i . Takk for at du holder den ved like snuppa Rett før jeg sluttet i forrige jobb (januar) klarte jeg å bestille en pc gjennom jobben. Fikk først i forrige uke avklaring på hva som skjer. Fikk to valg, levere den inn uten flere kostnader (har ikke betalt en krone for den hittil) eller kjøpe den for 3.800 kr. Digg med billig PC! Kos deg med mannen og lillegutt, snuppa. Også venter jeg på magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1674 Del Skrevet 19. juni 2006 Skytte: Kjøkken er drømmeprosjekt ja. Vi har spart en god stund vi nå, og endelig skal det vi har pratet om så lenge virkelig skje. Det er nesten så jeg ikke tror det før det nye kjøkkenet virkelig er på plass.... UL og sommerferie er toppers! Gleder meg til å få mer tid til å ruge og til å slenge beina opp på sofaen... til deg. Ephemera: Takk for 28-ukers gratulasjon... Jordbær ja... Det skulle virkelig vært en menneskerett med tre store kurver levert kostnadsfritt på døra hver dag... I hvert fall til gravide! Murmelmy: Så koselig hilsen fra deg! Må si meg enig i at 28 uker har gått veldig fort. Men tenk på deg og magen din da... 30 uker! Billig PC er det bare å takke og bukke for... Jeg sitter og taster på min nye nå... Deilig å være sikret KG-tilgang hele sommeren! Det går opp og ned med motivasjon til skriving og KG-farting på oss alle sammen... det er sånn det skal være. Så får vi heller holde liv i hverandre sine dagbøker når vi er litt fraværende... Men jeg må jo si jeg syntes jeg har sett deg her på KG hver dag i det siste jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1675 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Her kommer det endelig magebilde 28+1: Endret 19. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. juni 2006 #1676 Del Skrevet 19. juni 2006 Ephemera: Takk for 28-ukers gratulasjon... Jordbær ja... Det skulle virkelig vært en menneskerett med tre store kurver levert kostnadsfritt på døra hver dag... I hvert fall til gravide! Jah, for en god idè!! Jeg skal ihvertfall på butikken og kjøpe et par kurver imorgen!! Veldig fint magebilde, forresten! Jeg vil også ha sånn mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1677 Del Skrevet 19. juni 2006 Jah, for en god idè!! Jeg skal ihvertfall på butikken og kjøpe et par kurver imorgen!! Veldig fint magebilde, forresten! Jeg vil også ha sånn mage... ← Ja, i morgen blir det jordbær for alle penga! Takk for mageskryt! Plutselig sitter du der gigamage du også... plutselig er den bare der - og det til de grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. juni 2006 #1678 Del Skrevet 19. juni 2006 Nyyyydelig mage Joa, jeg har hengt rundt og skrevet et innlegg her og et innlegg der. Men det har blitt med i min egen dagbok og Rognebær sin. Spennende å følge henne på oppløpssiden. Jordbær en nam. Merker at det blir mye mer slikkeri på meg når jeg ikke har jordbær i huset. Derfor er jeg nå nødt til å kjøpe mer jordbær Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #1679 Del Skrevet 20. juni 2006 Morn snuppa Her var det mye å oppdatere seg på, sånn er det når en er borte fra KG i noen dager . Men grunnen til at jeg har vært borte er at vi sov over hos mams og paps 2 netter, og de har kun stasjonær pc og ikke trådløs nettverk så jeg gadd rett og slett ikke å sitte ved pulten og taste. Så jeg skjønner godt at du gikk til innkjøp av laptopp, en blir så avhengig av den Vi kjøpte nytt noen uker før mannen fikk sitt på jobben, så nå har vi hver vår i tillegg til stasjonær Det høres ut som dere har hatt det riktig så koselig i helgen med barnebursdag. Kan tenke meg at lillegutt er fornøyd Det høres lurt ut å dele feringen opp sånn som dere har gjort, familie og venner for seg selv. Skal notere det bak øret Magen din har vokst seg stor og fin Men hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg sagt at det var en jentemage, ganske rund sånn som min Ha en fin dag på jobben vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. juni 2006 #1680 Del Skrevet 20. juni 2006 Kjempeflott mage du har! (Jeg håper jeg får en like flott mage om noen måneder. Den kommer vel når den er klar.) 28 uker! Det føles som en evighet foran meg, men det har vel sikkert gått ganske fort fremover for deg også en stund! Du får kose deg med ferie og ny laptop, og huske å nyte sommeren og ruge, ikke bare sitte her på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå