Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Blir da litt rørt av å lese om hverdagen deres jeg :hjerter: Gleder meg til å føle samme glede jeg også... (Ser likom for meg at jeg blir DEN hønemora :ler: )

Ønsker dere alle en GOD helg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: Ja... :overrasket: Snart er det vår tur !! Tenk.. det går faktisk ganske så fort til den tiden kommer... Feiringen har vært kjempefin her i huset - og i daghar vi hatt barnebursdag! :fest:

Skytte: Min lille goinga, ja! :hjerter: Barn er bare nydelige! Fotball ja - et helt eget diskusjonsemne i disse VM-tider vil jeg påstå... :ler2: Men jeg kan ikke klage stort på fotballtidsbruken her i huset... det er faktisk ikke sååå ille. Bare enkelte dager! :ler:

IdaC: :kyss: Håper dere også har en strålende helg, vennen!

Grooo: :klem: God helg til deg også. Kos deg med mannen og magen!

La Traviata: :klem: tilbake! Du fortjener det ekstra i disse dager... ;)

LinKri: Åh.. så koselig at du får en god følelse av å lese her. Det er sååå mye du har å se fram til og glede deg til! :Nikke: Og hønemor? Ja... det er vi vel alle sammen...? :ler2:

Valentine: Takker og :bukke: God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for masse koselige hilsner, jenter! :blomst:

I dag våknet jeg med vondt i hodet. Ingen heldig kombinasjon med barnebursag - men det har godt veldig fint i dag.

Begynte dagen med en liten tur til byen for å plukke opp noe vi hadde glemt (selvfølgelig... skal vi aldri greie å få med oss det vi skal? :ler: )

I ett-tid kom de første gjestene. Kjempekoselige!

Tilsammen ble vi 6 barn og 7 voksne. Mer enn nok folk. Og lyd! :legrine: Ungene storkoste seg i hverandres selskap... og vi spiste pølser, gele og boller. Stor stas. Lillegutt fikk masse fin Duplo-lego og stilige sommerklær! Det var jo såå stas med pakker!

Lillegutt sov ingenting på dagen i dag... men sover nå godt i senga si. Han var så utslitt stakkar, at han sovnet mens vi pusset tennene hans... :hjerter: Men da han skulle opp i senga, våknet han til liv igjen og skulle kose, nuss og vinke til mamma.... Herlig! Herlig!

I kveld har jeg og mannen sett film. "Elsk meg i morgen" - Elling nr. 3. En helt grei film... vi satt og småflira nesten hele filmen... av denne antihelten Elling og alle de rare tankene hans... ;)

Snart skal jeg køye... :Gjesp:

Imorgen er det familiebursdag. Det gleder vi oss til! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare deg på dette Murmelmy

Er lillegutt fremdeles interessert i magen?  Hvor mye forstår han egentlig av det hele?

Det er veldig vanskelig å si hvor mye han faktisk forstår av det med babyen i magen... men han er i hvert fall veldig opptatt av magen min og alt som har med babyer å gjøre.

I dag hadde vi jo besøk av to stykker på ca 5 mnd. Han var sååå opptatt av disse tassene, og skulle nusse og kose på dem.. :hjerter:

Han har heller ingen problemer med å snakke til magen og si "Hei, baby!" og lignende... Magen får også suss om kvelden, akkurat som mamma'n... :legrine:

Jeg tror nok de skjønner mer enn vi faktisk tror, disse småtrollene... :hjerte:

Men man vet jo ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, høres så søt ut han lille bursdagsgutten din :)

:sjarmor: Han er selvsagt verdens flotteste barn, vet du... :Nikke:

Så søt atte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 28 uker! Wow, snart runder du 30 uker, og da er det bare 10 små uker igjen! :hoppe:

Sommeren kommer sikkert til å gå superkjapt!

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: Ja... tenk å runde 30 uker! :overrasket: Væhhh... :ler: Men nå er jeg vel i tredje trimester nå, er jeg ikke? :klø: Tida går fort!

........................................................................................................

Har hatt familieselsap for Lillegutt. Kjempekoselig! :sjarmor: Koste oss med besøk av mormor, morfar, bestemor, bestefar, 2 x oldemor, tante og gammeltante... Riktig så koselig. Vi spiste rundtstykker, også ble det kaker... Bestemor hadde laget deilig bløtekake til bursdagsbarnet, jeg bakte gulrotkake og mannen bakte hvetekake (prinsessekake) :sikle: Kan si vi har kost oss i dag, ja! :ler2:

Nå sitter vi og planlegger det nye kjøkkenet vårt... :sjarmor: Mye man skal tenke på og mye som skal klaffe - men jammen blir det fint. I hvert fall på tegningene ;)

Planen er at det gamle kjøkkenet skal ned og det nye opp ca midt i august. Vi tar ikke sjansen på noe kjøkkenbygging i september... :sjarmor:

I morgen er det jobb igjen. Samme på tirsdag. Slik som det ser ut nå, så blir det fri onsdag og torsdag. Onsdag blir det tur til frisøren og torsdag er det UL! :hoppe: Skal bli moro å snik-kikke litt på mageboeren igjen! :hjerter: Håper alt ser bra ut, da... :Nikke:

Snart er det køya... Ble ganske sent i går... :sexy: Men det var det verdt... :sjarmor: ... :ler2:

:vinke: Håper alle har hatt en trivelig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobben. Nesten ikke folk i dag...

Enten er de sensorer på andre skoler, eller de har elever oppe til muntlig selv... og en del på personalrommet... :ler:

Sov rart i natt. Lillegutt våknet i 02-tiden og kom over til oss. Sikkert det som gjør at søvnen ikke har vært helt hundre... :roll: Satser på mer og bedre søvn den kommende natta.

I dag skal jeg rydde PC'n min og pulten min. I hvert fall noe. PC'n skal tilbake til skolen før ferien - og da er det greit å ha rensket ut magebilder og annet tullball jeg har liggende... :sjenert:

Siden vi ikke har hjemme-PC, bare hver vår jobb-PC, og jeg nå må kvitte meg med min... så har min kjære mann bestemt at i ettermiddag eller i morgen kveld skal det ut og shoppes bærbar... :hoppe: Jippi! :hoppe: Han er god, han!

Jeg har riktignok insistert på at jeg da ikke skal ha julepresang... men at vi heller skal gå sammen og kjøpe noe vi trenger. (Det store felles ønske etter nyttår er nok ny seng! :sjarmor: ) Men vi får se... Nå blir det i hvert fall PC på meg... og takk og lov for det. Hva skulle jeg vel gjort hele sommeren uten tilgang på KG før etter at mannen kom hjem fra jobb? :grine: Men nå slipper jeg altså den problemstillingen... :danse:

Full balluba i magen her jeg sitter... :hjerter:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med pc-kjøp, lykke til!

Sitter med laptop i sofaen nå jeg, genialt når man har sprengte bein og ikke orker ha dem ned så lenge om gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med pc-kjøp, lykke til!

Sitter med laptop i sofaen nå jeg, genialt når man har sprengte bein og ikke orker ha dem ned så lenge om gangen...

Nå som jeg har hatt laptop et helt år... så har jeg nok blitt noe avhengig, ja.... :sjenert: Kunne aldri tenkt meg stasjonær nå... Er jo såååå deilig å kunne sitte akkurat hvor man vil og surfe på nettet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så herlig å kjenne babluba i magen.. :hjerte:

Ja jeg er også avhengig av min laptop, hjemme, vlir bortskjemt med sånt. ;)

Håper du får sove bedre i natt vennen! :klem:

Tenker meg du gleder deg til å se den lille på UL på torsdag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...