Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bursdagsbarn i huset ! Og takk for hilsen i boka mi. Jeg har myst litt rundt i nabolaget, men er ikke så kjent ennå. Det kommer seg nok !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere får en strålende bursdagsfeiring og at lillegutt koser seg masse i dag, og slokner helt utslitt i kveld :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for lillegutt!!! Ååå bursdager er så gøy!!Tipper han har hatt en herlig dag! Kjekt at dere har så fint vær så dere kan grille og kose dere ute!

Fikk han mye fint?!

Tror nok legen vil sykemelde deg når du har plager og er sliten.Hvis ikke så er han skikkelig dust,og da må vi bare komme å jule han opp...Enkelt og greit :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Masse bra i pakka ja... :Nikke: Sånt liker vi! :sjarmor:

Cymbidium: Jepp jepp... her koser vi oss stort for tida... Det er deilig! :mrgreen:

Sensommerbruden: Takk for gratulasjon til Lillegutt! Gjett om vi har hatt en strålende bra dag 'a! :Nikke:

Kaprifol: Koselig at du stikker innom... :vinke: Man blir fort kjent i nabolaget... her er det maaaaange koselige dagbøker og dabbokskrivere med :babysmokk: i magen!

IdaC: Tror nok Lillegutt har hatt en strålende dag, ja! Nå ligger han i hvert fall trygt og godt under dyna sin og snorker... :hjerter:

Murmelmy: Takk for det! Tenk at min lille gutt allerede har blitt 2 år! Hvor har tiden blitt av? Syntes ikke egentlig det er så lenge siden han kom til verden, jeg...

Skytte: Deilig med knallvær ja! :briller2: Litt ekstra moro med grilling og kos på bursdagen - det har du rett i! :fest: Har hatt en fin dag alle mann! Ang. legen og sykemelding - så tar jeg det problemet når det kommer har jeg bestemt meg for... Hvis han ikke vil sykemelde meg... da skal jeg sende han nordover i en dør-til-dør-pakke så han kan få et og annet blått øye :blaaveis: fra Skytte... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Lillegutt i seng.. og da kan vi vel si at bursdagsfeiringa er over for i dag! :bursdag:

Jeg hentet ham halv tre i barnehagen - og han var såå klar for å gå hjem. Tydelig sliten. Og det var jammen ikke så rart, for de fortalte at han ikke hadde sovet noe hele dagen. :Gjesp: Tydeligvis litt vanskelig å få roen i denne varmen + at de driver å lager parkeringsplass utenfor barnehagen, så det har vært konstant støy de siste dagene pga gravemaskiner og lignende. Moro å se på - men slitsomt å høre på!

Da vi kom hjem, kom broren min en tur... Kjempekoselig. Han hadde med en stilig, liten, blå bil til Lillegutt og det var jo selvsagt stas! Han lekte og koste seg litt, men så ville han sitte på fanget mitt og kose... og det sier jo ikke mamma'n nei til... :hjerter: Så ble jeg og bror sittende å prate, og plutselig ser vi at Lillegutt har sovnet... :sove: Snakk om å være utslitt! :legrine: Og sååå nydelig.

Han fikk sove en time - og da var han i farta igjen.... Godgutten vår! Er nesten litt forelska i mitt eget barn fortida, jeg... Er akkurat som babyen i magen har gitt meg enda mer omsorg og kjærlighet som mor.... :sjenert:

Mannen hadde med pakke hjem til Lillegutt i dag også... Han hadde kjøpt en herlig liten Elias-redningsskøyte som gikk på batteri. Så det endte med at vi fylte ute-badebassenget og lekte med båten der! Kjempemoro! :hoppe:

Så ble det grillings og kos, med litt mer båtlek i vannet etterpå. Jeg går rent i barndommen igjen jeg... når det er bursdag... :ler2:

Nå er bursdagsbarnet altså i seng, og mannen og jeg har inntatt sofaen. Med hver vår PC for øyeblikket... Blir nok litt fotball i kveld... Sverige skal jo spille! :roll: Syntes det er greit med litt fotball altså - men enkelte ganger kan det bli litt vel mye... :sjenert:

Takk for masse koselige hilsner og gratulasjoner til toåringen! Det sitter jeg sååå stor pris på! Dere er søte, dere! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent ute jeg ser jeg, men GRATULERER MED DAGEN til lillegutt!! :bursdag:

Er enig med deg når det gjelder fotball... Det kan bli litt vel mye... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Vi hadde en kjempeflott dag alle sammen! :bukke:

Ephemera: :klem: til deg også...

Grooo: Super dag for super gutt! :sjarmor:

Missbumblebee: Takk for gratulasjon, vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser frokost. Alene. Gutta sover ennå.

Skal straks reise på jobben... blir nesten rart komme tlilbake. Har ikke vært der siden mandag - tirsdag var det møte og onsdag + torsdag har jeg hatt fri... Men etter i dag er det helg! Føler meg rent bortskjemt for tida, jeg... :Hehe:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå herlig dag lillegutten har hatt da :legrine: Blir helt rørt av å lese at du er forelsket i ditt eget barn, det er jo bare så koselig :) Jeg gleder meg så innmari mye til å kunne føle samme glede og kjærlighet mot mitt eget barn :hjerter:

Deilig med mye fri da, det trenger kroppen din og. Når er skoleåret ferdig egentlig?

Håper du får en bra dag på jobben vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IdaC: Å være forelsket i sitt eget barn høres helt søkt ut... :sjenert: Men det er omtrent en sånn følelse... :hjerter: Kan liksom ikke vente med å hente han i barnehagen... og noen kvelder bare må jeg gå opp og titte på han mens han sover... :hjerter_rundt:

Skoleåret er så å si ferdig for elevene nå. Men vi lærere jobber ut neste uke... Skal bli så deilig med ferie.. selv om jeg må innrømme at jeg har begynt ferieringa litt allerede... :Hehe:

Nå er det snart trekking av muntlig eksamen her på huset. Det første som møtte meg i morges var noen jenter fra den ene klassen min som bare måtte vite om de kom opp i norsk... :ler2: "Se det lure smilet 'a!!!" sa hun ene... :ler: De skulle bare visst at jeg ikke får opp NOEN! :hoppe: JIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja jeg husker di eksamenstidene selv jeg. Var litt av noen adrealinkikk en fikk da en satt og ventet på svaret om en kom opp eller ikke.. :ler:

Snart ferie :briller2: så deilig. Må bare nyte den. Håper du får litt fint vær og her hjemme.

Ha en strålende helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være forelsket i sitt eget barn høres helt søkt ut... :sjenert: Men det er omtrent en sånn følelse... :hjerter: Kan liksom ikke vente med å hente han i barnehagen... og noen kvelder bare må jeg gå opp og titte på han mens han sover...

:hjerter_rundt: Åhh, det høres så deilig ut!! Jeg gleder meg slik til jeg har en liten en, jeg også :hoppe:

Hørtes ut som dere hadde en super dag i går. 2 år er en herlig alder, men som du sier - tiden går fryktelig fort, så du får bare nyte, nyte, nyte!! Tipper det blir deilig med ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

:hjerter_rundt: Ååå, jeg gleder meg bare enda mer til å få min lille når jeg leser at du er så forelska i lillegutten ;)

Må¨være en så deilig følelse..

Ha en suuuuuuuuper helg SuperCr@sh!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Eksamentider ja... skrekkblandet fryd... Du skulle hørt hylene fra de som ikke kom opp i muntlig i dag! :ler: Og ikke minst de tunge sukkene fra de få som faktisk kom opp! :ler2:

Sommerferie skal bli toppers... Litt rart at jeg ikke skal tilbake på jobb igjen etter ferien... da er det jo permisjon! :hoppe:

Valentine: Ja, det gjelder å nyte tiden med disse små... Før en vet ordet av det så begynner de på skolen... og vips så er de konfirmanter! :legrine:

Epica: En veldig god følelse ja! :sjarmor: Gled deg! Ha en super helg du også! :kyss:

..........................................................................................................

Syntes det er så spennende med La Traviata og Rognebær for tiden...

Må ile inn i dagenbøkene deres jeg nå... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig feiring dere hadde i går... :Nikke:.

Det er superspennende med disse fødeklare tuppene...og vet du hva? Om ikke kenge er det vår tur :overrasket:. Er lillegutt fremdeles interessert i magen? Hvor mye forstår han egentlig av det hele?

Utrolig koselig å lese om dagene dine med storebror for tiden. Så innmari koselig... :hjerter:

Ha en super helg, snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag ja!! Lille goingen!! Nå har han masse å holde på med i helga hvis været holder seg hos dere! Regner med det holder seg temmelig like grått her :ler:

Sa du fotball?! Igang med andre kampen her idag...Angola-Mexico...Måtte virkelig høre med sambo hvem han heiet på av to sånne lag?? Men det var ikke nøye for det var bare så morsomt å se....Himmel for noen interesser :ler:

Ønsker dere alle ei riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...