Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som dere hadde en perfekt kjærestekveld i går :hjerter: Det er alltid så koselig når man tar seg tid til hverandre slik.

Må le når jeg ser for meg denne lillegutt som har fått politistasjon, og som er så fornøyd at han til og med må ha politibilen med i badekaret :ler: Falt nok i smak den gaven, ja!

Håper du får en like fin dag i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miiip: Har du tid til dagbokrunde? :overrasket: Så flott! Ja.. det er trivelig med resturantbesøk og litt kjærestetid. Er jo ikke noe i veien for å ta seg en tur selv om man har spebarn da... De sover seg jo som regel gjennom et resturantbesøk... verre er det nok med kino... :ler2: Håper du også har en fin helg... og takk for at du stakk innom. :blomst:

Iroim: :Nikke: Synd det blir litt for sjeldent... ;)

Valentine: :ler2: Ja, Lillegutt er en skjønn liten kar. Han blir jo så oppslukt i biler og den slags. Den var kjøretøyene som var morsomst med legoen... Bil, motorsykkel og helikopter... :hjerter: Godt at Lego Duplo både tåler det ene og det andre... ;) Kjærestekveld med mannen er toppers... Som jeg skrev over - synd det blir litt for sjeldent. Men da setter man jo spesielt pris på det også da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bør vel komme meg på da vinci koden jeg og, selv om jeg har lest boka! Kanskje ta med meg sambo snart, men han jobber jo så mye :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREGUD!!!

:hoppe: !!! 27 UKER !!! :hoppe:

Beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste... Henger rundt her, men er liksom ikke så supergira på å skrive så mye om dagen. Kan vel ha noe med varmen og at solen lokker meg ut. Ja, vi får satse på det :Nikke:

Kjærestekveld...det vil jeg også ha! :sur: Vi får satse på en kveld eller to før knotten kommer. Har i hvertfall bestemt meg for å bestille bord på en koselig liten restaurant hvor de ha nyyydelig mat den 25. juni. Da har vi nemlig ett års bryllupsdag. MEN, mannen skal i utdrikningslag fra fra lørdagen til søndagen og er vel ikke i verdens beste form :roll:

Ha en super søndag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg har en fin helg, vøttø.

Alt er snakk om prioritering. Siden jeg blir fort sliten av besøk har jeg litt tid til dagbokrunder og sånt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Tenkte jeg skulle stikke innom og ønske deg god kveld!:) Håper du har det bra og koser deg med magen! Du er jo langt av gårde du;) Har du fått stor mage? Gleder meg til jeg får litt mage å vise fram:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Du får dra med deg mannen på kino... Jeg syntes i hvert fall filmen var verdt å se... :Nikke:

Murmelmy: Det er ikke alltid man er i "form" til å skrive så mye...men koselig at du stikker innom. :kyss: Kjærestekveld er kos, ja... Dere får det sikkert kjempekoselig med feiringen av bryllupsdagen... Jeg er sikker på at mannen er i god nok form til en koselig aften med fruen... Hvem vil ikke være det? ;) Hvis jeg glemmer det, så må dere ha grattis med 1 års bryllupsdag... (Vi har i august, vi... da blir det ut og spise igjen i hvert fall... :Nikke: )

miiip: Når man først har litt tid fri fra bleieskift og amming, er det veldig deilig å kunne sette seg ned ved PC'n tenker jeg. Husker det fra da Lillegutt var baby... *sukk* Og med hensyn til besøk: Koselig når de kommer - deilig når de går! :sjarmor:

Sam: Ja... tida har gårr ganske så fort... Tenk at det bare er 13 uker til terminen min... :overrasket: Magen har begynt å bli ganske så stor og fin, ja... Det at du spør, minner meg om at det er leeeenge siden jeg har lagt ut magebilde. Får prøve å somle meg til deg i kveld. Takk for at du stakk innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen var strålende! Det knallværet! :briller2:

Vi var ute hele dagen... og det merket man godt når kvelden kom. Ble fort trøtt og sliten... :Gjesp:

På formiddagen fikk vi spylt av hele verandenmed høyttrykkspyler og vasket gulvene med verandavaskeren. Ble kjempeflott...

Så gikk vi en lang og deilig tur langs vannet... kjøpte is på veien og riktig koste oss. Lillegutt sovnet i vogna mens vi gikk og sov i nesten 2 timer. Sikkert deilig i varmen! :sove:

Ellers bare koste vi oss i finværet og med hverandre... :hjerter: Deilig med noen sånne dager... :Nikke:

..............................................................................................

I dag er jeg på jobben. Ingen undervisning i dag, pga de pågående eksamene... så ikke så mye å gjøre... ;)

I dag har de som har fått opp elever i muntlig fått beskjed. Og det har ikke jeg! :klappe: Deilig å slippe det! Syntes jeg har mer enn nok med den skriftlige eksamen jeg retter jeg... Skal på sensormøte i morgen. Blir spennende å se om jeg og den eksterne sensoren ligger omtrent på samme linje.. Håper det... Har aldri vært med på sånt møte før, så det skal bli lærerrikt og spennende. Håper bare jeg finner fram... :ler2: Akkurat det med kjøringa gruer jeg meg litt til... :roll:

Spist en kyllingsalat nå.. :sikle: Deilig.. Godt at det er kantine her på huset. Glemmer jo at jeg blir så fort sulten... :sjenert:

Hei så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nært forestående planer:

man 12/6

tirs 13/6 - Sensormøte

ons 14/6 - FRI fra jobben

tors 15/6 - Lillegutt 2 år! - FRI fra jobben

fre 16/6 - Plandag i barnehagen (stengt)

lør 17/6 - Barnebursdag for Lillegutt

søn 18/6 - Familiebursdag for Lillegutt

man 19/6

tirs 20/6

ons 21/6

tors 22/6 - UL

fre 23/6 - Plandag med sommerlunsj på jobben

lør 24/6 - 30-årslag til en kompis

søn 25/6

man 26/6

tirs 27/6 - Mannen har bursdag!

ons 28/6

tors 29/6

fre 30/6

lør 1/7 - Avreise Nordland

søn 2/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Blir koselig med bursdag for lillegutt tenker jeg!

De er jo bare SÅ søte i den alderen. ;)

Har mer og mer lyst på gutt faktisk!

Bare slappe av ikveld? :vinke:

Håper formen er fin! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir koselig med bursdag for lillegutt tenker jeg!

De er jo bare SÅ søte i den alderen.  ;)

Har mer og mer lyst på gutt faktisk!

Bare slappe av ikveld? :vinke:

Håper formen er fin!  :kyss:

Ja, vi gleder oss til bursdag! :bursdag:

Vi hadde ikke barnebursdag da han fylte 1 år - han skjønte så lite av det uansett - men i år blir det kalas! :hoppe:

Skal bli moro med huset fullt av småbarn... :Hehe: Håper været holder seg til helga - så vi kan være ute! Det gjør jo ting litt mer praktisk...

I kveld blir det nok avslapping, ja... Skal grille pølser og kose oss når mannen kommer hjem.

.........................................................................................................

Nå ligger Lillegutt og sover på sofaen. Hentet ham i barnehagen for ca 1 time siden. Der fikk jeg fortalt at han bare hadde sovet et kvart i dag! :overrasket: Han pleier å sove ca halvannen time... Det er sikkert varmen som har gjort det vanskelig å få roen. Ikke rart han sovnet når vi kom hjem da...

Han skulle ha meg til å ligge på sofaen... også la han seg ved siden av meg... med hode på magen.. og der sovnet han! :hjerter: Har ikke sett noe nydeligere jeg! :hjerter_rundt:

Er egentlig ikke så gunstig å sove så sent på ettermiddag - men jeg gir ham hen halv time... da er mye gjort. Så får han heller være oppe litt lenger til kvelden hvis han viser seg å ikke bli trøtt som vanlig. Noe jeg egentlig tviler på. Med det aktivitetsnivået han fører... :ler2:

Vi skal ha med noe godt til barna i barnehagen på bursdagen til Lillegutt. Og jeg har endelig bestemt meg for hva jeg skal lage. Det blir gulrotkake... i muffinsformer! Lillegutt elsker gulrotkake... også er det jo meget praktisk med muffinsstørrelsen til disse småtassene... De er 18 barn på avdelingen - så jeg regner med at jeg lager ca 50 stk. Så får de 2 hver + at tantene kan ta en smak...

Åh... jeg elsker bursdager, jeg! :hoppe: Ikke min egen da.. men alle andre sin... :sjenert: Og særlig Lillegutt og mannen sin... Det er så koselig å kunne henge opp flagg om morgenen, sette bilde av dem i avisa med gratulasjon og gå på gavejakt! :sjarmor:

Er jo ennå ganske spesielt med Lillegutt sin bursdag syntes jeg. Vi ser liksom fram mot torsdagen... mens den lille tassen ikke aner at det er dagen hans engang... Men det kommer! :Nikke: Tenk for 2 år siden så var jeg 12 dager på overtid... :smilbla: Rart å tenke på det nå.... *sukk* Og i dag er det bare 13 uker og 1 dag til terminen for den lille i magen! :hjerter:

:hjerte: !!! DET ER SKJØNT Å VÆRE MAMMA !!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin er 12. september.

Er vi gærne om vi bestiller oss teaterbilletter og hotellrom 2. september da? :klø:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok kjempegøy med bursdag tenker jeg. :hoppe: Forstår godt du gleder deg. Ikke lenge til torsdag nå. :)

:hoppe::hoppe: 27 UKER :hoppe::hoppe:

Herlia, tiden går fort. :) september er en nydelig måned. Mannen min har og bursdag da. Tror nok det går greit å bestille teater og hotellbilletter 2 september jeg.. :)

Ha en strålende kveld med pølsegrilling og familiekos. ;)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med passerte 27 uker! :hoppe:

Så herlig med bursdagsfeiring for lillegutt da! Gulrotkake i muffinsformer hørtes genialt ut!

Kom lillegutten deres før, rundt eller etter termin forresten? Det kan nok være litt risky å bestille billetter så tett opptil.... men hvorfor ikke? Man skal jo kose seg litt før man får armene fulle med baby igjen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Bursdag blir toppers... :hoppe: Nå er han så liten at moren gleder seg mer enn ungen... :ler2:

Det går fort til september ja... Tenk at det bare er 13 uker igjen til termin! :overrasket: Og tretten uker går fort... :Nikke: Tror september er en fin måned å ha bursdag i... Den er jo ganske lun og varm blitt også... sånn med tanke på været. Lurer på hvilket stjernetegn babyen blir født i... :klø: Det må jeg sjekke etter på... :klem: til deg!

La Traviata: Tror gulrotkake i muffinsformer blir bra... Har prøvd med krydderkake tidligere... og det ble veldig bra. :sjarmor:

Vi har snakket litt mer om de billettene.. og vi er enige om at det kanskje er litt nærme termin... :Nikke: Lillegutt ble født 15 dager etter UL-termin, men det håper jeg å slippe denne gangen... ;) Vi får enten finne oss et stykke litt tidligere, i begynnelsen av august f.eks. Eller vente til etter fødselen... Men noe moro må vi nok finne på før det blir spedbarn i huset igjen ja... :Hehe:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får trolig en barn født i Jomfruens tegn.

Det går bra 24. august til 23. septmber.

Men sjansen er også der for at det kan bli et barn i Vektens tegn, som er fra 24. september til 23. oktober... I hvert fall med tanke på at jeg gikk 15 dager over UL-termin med Lillegutt.

I følge jordmor, blir det mest sannsynlig ikke sånn denne gangen... og det hadde vært helt greit for meg... ;)

Forresten: Overtidsdatoen min er 26. september.. og det er jo Vekten, det...

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...