Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1521 Del Skrevet 8. juni 2006 Hørtes kjempekos ut med planene for fredag. Deilig å komme sei ut litt iallefall. Dere må iallefall nyte dagen og kose dere supermasse. Ha en strålende torsdag. fra meg ps!! undulaten lever fortsatt. og det ser ut som dette skal gå bra også ← Der hadde Liljen sneket seg inn også jo... .vinke: Så flott at undulaten fortsatt er i live... Hadde vel ikke regnet med noe annet... Skal storkose oss fredag kveld... Nå må bare jeg huske å bestille bord i kveld... Vil nødig komme til favorittresturanten og så viser det seg at de ikke har plass til oss... Og kinobilletter også... Har noen sett DaVinci-koden eller? Lurer på om vi skal se den.... til deg, Liljen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. juni 2006 #1522 Del Skrevet 8. juni 2006 Har sett DaVinci koden. Helt grei underholdning, men ingen storfilm. Men jeg ville nok sett den uansett, for å finne ut hva alle snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2006 #1523 Del Skrevet 8. juni 2006 Enig med sensommerbrud her! Slipp Jimmy Fri er derimot å anbefale!! Omen skal jeg se snart... virker skummmmel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1524 Del Skrevet 8. juni 2006 Har sett DaVinci koden. Helt grei underholdning, men ingen storfilm. Men jeg ville nok sett den uansett, for å finne ut hva alle snakker om. ← Jeg har ikke lest boka heller jeg... så føler jeg MÅ se filmen. Nettopp for å finne ut hva alle snakker om... Enig med sensommerbrud her! Slipp Jimmy Fri er derimot å anbefale!! Omen skal jeg se snart... virker skummmmel!! ← Kunne godt tenkt meg å se Slipp Jimmy Fri også... men ikke Omen! Jeg kan rett og slett ikke se sånne ekle og skumle filmen... Jeg er skikkelig pysete når det gjelder sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. juni 2006 #1525 Del Skrevet 8. juni 2006 Har planer om å se Da Vinci koden jeg også! Helst før vesla kommer ut! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2006 #1526 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg også er livredd lenge etter en sånn film, men jeg MÅÅ jo bare se den også, lærer aldri! Men kan ikke se den om jeg skal hjem å legge meg alene... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1527 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) La Traviata: Du har vel kanskje bare tid av veien du da... til å komme deg på kino... Mye som kan skje framover.... Epica: Jeg KAN faktisk IKKE se sånne filmer.... om overnaturlige ting og sånt... det greier jeg ikke... Tror kanskje jeg er litt vel pinglete... men bedre å være det og få sove om natta... enn å prøve meg som tøff og ikke å sove på flere netter... Må flire av meg selv. Vet jo det er film.. men likevel... ...................................................................................................... Har vært ganske effektiv i dag syntes jeg... Har fått gjort følgende så langt: - Brettet to stativer stappfulle med tøy. - Vasket tre maskiner til, den fjerde går nå. - Støvsugd hele andre etasje - På god vei med støvsuginga i første etasje - bare stua og kjøkkenet igjen. Hadde jo store planer om å dra på et nytt senter som åpner i en by like ved her i dag... men fant ut at jeg heller skal ta en tur i morgen formiddag. Litt bedre tid da... vil jo nødig måtte stresse hjem... Mannen kommer tidlig hjem i dag, for vi skal på kunstutstilling i barnehagen i ettermiddag. Det blir koselig... Først er det sangsamling for alle på avdeligen til Lillegutt (avdeligen for de minste barna), og så er det felles for hele barnehagen etterpå - med salg av pølser, kaker og sikkert mere til. Så skal vi jo betrakte alt det fine barna har laget i løpet av året da... Åh... det er jo så herlig med det det små fingrene klarer å sette sammen... *sukk* (Tenk... om ca halvannet år, så har vi antageligvis to barn i barnehagen.... ) Nå fyker jeg for å støvsuge resten... Etter det skal det slappes av litt... Se om postmannen har vært her, og eventuelt kose meg med det han måtte ha med seg (om det ikke bare er regninger da...). Den siste maskinen må henges opp da... men det er håndklær, så ikke akkurat store jobben... Hei så lenge... Endret 8. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 #1528 Del Skrevet 8. juni 2006 Har dere tenkt å reise på omvisning på føden på Fr.stad dere og? Var kjempekjekt å få sett seg litt rundt, og å få snakket med jordmor der. De har en jordmor som mer eller mindre kun driver med omvisning virket det som, hun var veldig hyggelig og hadde satt av en time til oss. Kan virkelig anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1529 Del Skrevet 8. juni 2006 Grooo: Har tenkt oss en tur dit vi også. Jordmora som jeg går hos anbefalte en tur innom. Er jo kjekt å ha sett stedet før man er i fødsel. Var på omvisning med førstemann også, men da fødte jeg i Vestfold. Virker jo lovende det du forteller... Det er jo toppers hvis det ser fint ut der... og at folk er trivelige... Jeg må innrømme at jeg har vært litt skeptisk til Fr. stad etter all skrivingen omkring feil og mangler ved sykehuset. Men det er vel neppe noe sted det er tryggere å føde nå vel... ? De har jo alles øyne rettet mot seg... Vet du hvilken avdelig du skal på? Jordmor sa til meg at vi skulle begynne å tenke avdeling rundt uke 34-36 tror jeg... Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 8. juni 2006 #1530 Del Skrevet 8. juni 2006 Heisann Cr@sh! Fy søren, nå synes jeg at ukene begynner å gå fort for deg også! Merkelig det der, hvordan man liksom kommer over et visst punkt, og så bare suser det avgårde Håper formen din er grei for tiden! Jeg er jo (endelig) ferdig med eksamen og nå "bare" venter jeg på at junior skal bestemme seg for komme ut. Er 37+3 i dag, så i teorien kan det jo skje noe om ikke så altfor lenge Gleder meg til å lese referat fra kunstutstilling i barnehagen - kan tenke meg at det var mange stolte foreldre! fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 8. juni 2006 #1531 Del Skrevet 8. juni 2006 hellu måtte snike meg inn en tur lenge siden sist,men har ik glemt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1532 Del Skrevet 8. juni 2006 Fru Biscuit: Så flott at eksamen er over... og at du får tid til å kose deg litt nå før junior kommer... Det kan jo skje når som helst egentlig. Kjempespennende! Syntes også ukene har begynt å veldig raskt nå... jeg ligger jo bare snaue 10 uker bak deg.. og 10 uker går fort Moro også da... Tenk.. det er ikke lenge før du sitter deg med babyen i armene i steden for i magen... hihi... ............................................................................................. Kunstutstillingen gikk veldig fint. Var nok litt rart for Lillegutt at vi skulle være i barnehagen litt og ikke reise rett hjem... for han var på vei mot porten nesten umiddelbart... Var nok sliten etter en lang dag i barnehagen... også var det jo så mange mennesker der. Men når vi kom i gang, gikk det veldig bra... Først hadde vi sangsamling med alle barna i en ring... det var veldig moro... Lillegutt var liksom litt sjenert i starten... var sikkert rart at vi og alle de andre foreldrene var der sammen med dem... Sangsamling er jo noe de som regel har før lunsj... og uten foreldre tilstede. Etterpå var det å kikke på alt det fine barna har laget... og det var slettes ikke lite... Var sååå mye fint... og det varmet et morshjerte... Så jeg var nok en av de mange stolte foreldrene ja... mannen også. Så ble det tid til en pølse og litt lek med favoritt-lekekompisen, før vi satte nesa hjemover... Koste oss gjorde vi... I kveld har mannen og jeg bare slækka'n på sofaen... Deilig... Lillegutt sover godt i senga si... Ellers er jeg konstant sulten for tiden... Lover ikke bra for vektøkningen framover.. men er vel ikke til å unngå. Saken er vel den at jeg ikke spiser så mye når jeg spiser... så dermed blir det korte intervaller mellom måltider og mellommåltider... dessuten er det vel kanskje litt for lett å ta seg en kjeks eller to nå og da... er jeg redd.... Nå sitter jeg og flirer av gutta i Sjarmørskolen... Mye rart de skal igjennom. Pleier ikke å se på dette... men det er jammen meg underholdende... Snart er det kvelden... Takk for mange koselige hilsner i dag, jenter... til dere alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1533 Del Skrevet 8. juni 2006 hellu måtte snike meg inn en tur lenge siden sist,men har ik glemt deg ← Koselig å se deg, Gullet26... Lenge siden jeg har vært innom hos deg også... Får kikke innom deg i morgen vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 #1534 Del Skrevet 8. juni 2006 Siden ene avdelingen er stengt i juli vet jeg ikke riktig hvor jeg havner. De sa at ting er litt annerledes i juli, så selv om man feks. havner på spesialenheten pga plassmangel blir man behandlet som om man var på den avdelingen man "burde vært på". Åhh.. Mannen frister med kronesis, tror jeg sier ja takk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1535 Del Skrevet 9. juni 2006 Grooo: Min jordmor fortalte også at den ene avdelingen ble stengt i fellesferien. Egentlig litt rart... det fødes vel ikke færre barn da vil jeg tro... Men godt at man uansett får den oppfølgingen man skal da... uansett avdeling. Vi tenkte oss på omvisning i august. Fikk hint om at det lønner seg å ta det i enten juni eller august, nettopp pga denne sommerlukkingen... Juni flyr så fort fra oss nå... at vi satser nok på august, ja... Håper kroneisen smakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1536 Del Skrevet 9. juni 2006 Ny dag. Nye muligheter... Har sovet godt i natt... Men våknet med et lite tivoli i magen... Deilig å våkne til noe sånt... i hvert fall nå klokka er halv åtte. Hadde nok ikke vært like fornøyd om uret hadde vist midt-i-natten... Lillegutt og jeg har kost oss med frokost sammen, og nå har jeg kjørt han i barnehagen. I tolvtida skal jeg plukke opp venninne K, så skal vi på en liten shoppingtur. Blir koselig... Bare oss jentene for en gangs skyld. Som regel har vi alltid med oss barna - men i dag passet det sånn at vi kunne reise alene. Litt godt det også. Vært ser lovende ut i dag... Var allerede ganske varmt og deilig da jeg leverte Lillegutt i stad... I kveld er det kosekveld med mannen på byen. Fikk bestilit bord i går, så det er i boks... Har ikke bestilt kinobilletter ennå - lurer på om jeg skal få gjort det nå... Greit med alt som er unnagjort. Ellers burde jeg satt meg til og få skrevet søknad til vikarstilling på skolen jeg jobber ved. Det ler yst ut over 120% i det faget jeg underviser i... så da ser jeg ikke noen grunn til å la være å søke... De vet jo at jeg skal ha barn.... og jeg har prata med min nærmeste sjef om det... Det er mulig de kan lage en liten deltidsstilling til meg fra høsten. 20% eller noe... med undervisning 1 dag i uka. Hadde sikkert vært allright det.. Så kan mannen være hjemme den ene dagen. Problemet er jo evt. at jeg ikke føder før i september/oktober da... må jo beregne å være litt hjemme rett etter fødselen. Jeg kan ikke akkurat se for meg å begynne å jobbe igjen med en gang... Er vel en 6-ukers-regel som hindrer det uansett vel... :klø: Huff... plutselig ble jeg usikker på om jeg vil jobbe noe som helst... *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1537 Del Skrevet 9. juni 2006 Åå, så KOS med tivoli i magen...... Perfekt måte å bli vekket på! Gjett om jeg gleder meg til sparkene kommer.. Kos deg på shopping og med mannen ikveld! Høres ut som en PERFEKT fredag! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1538 Del Skrevet 9. juni 2006 Har akkurat satt Ciabatter til steking i ovnen (ikke selvlagde altså... ) Gleder meg allerede... Sulten igjen. Spiste halvannen skive med kaviar da klokka var litt over åtte.... Jaja... nå spiser jeg i hvert fall skikkelig mat da... og ikke snop og kjeks... Kanskje en kopp te? Det hørtes faktisk godt ut. Selv om sola skinner og gradestokken viser over 20 grader... Prata akkurat med mannen i telefonen... Gleder oss til i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1539 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg blir sulten en time etter frokost.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1540 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Åå, så KOS med tivoli i magen...... Perfekt måte å bli vekket på! Gjett om jeg gleder meg til sparkene kommer.. Kos deg på shopping og med mannen ikveld! Høres ut som en PERFEKT fredag! GOD HELG! ← Jepp... helt perfekt med tivoli som vekkeklokke... i hvert fall på den tida... Du har masse å glede deg til... det er noe helt speiselt med det å kjenne spark - man får naturlig nok et litt annet forhold den h*n i magen da... Du er jo over 17 uker du nå... kanskje du snart kjenner noe? Jeg kjente det første gangen ganske tidlig denne gangen. Husker ikke helt når det var, men et sted mellom uke 14 og 16. Jeg er helt sikker på at det var babyen... Jeg lå på magen etter at jeg hadde spist... og da kom det et skikkelig spark... Men det var det... så tok det mange uker før jeg merket noe mer... Håper du får en fin fredag... Endret 9. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå