Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Uff, drømmen din hørtes grusom ut!

Husker følelsen jeg våknet med da jeg drømte jeg hadde SA. Den satt i noen dager!

Vi håper du slipper flere sånne drømmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, for en grusom drøm!

Jeg hadde en lignende en i begynnelsen av svangerskapet. Det var skikkelig fælt. Best å glemme sånt noe!

Gratulerer på etterskudd med 26 uker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:grine: Uffffff for en drøm!! Stakkars deg :klem:

Høres deilig ut med hage når sola skinner! ;)

Kose deg idag & håpe varmen er hos deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Takk for jaging av drømmer... i natt sov jeg relativt godt. I hvert fall uten vonde drømmer...

Sensommerbruden: Aldri trivelig med vonde drømmer, nei... :riste: Men egentlig godt å lese at det er flere av dere som også har hatt sånne ekle drømmer... :sjenert:

LinKri: Takk for skremming... og :klem: tilbake!

La Traviata: Ja, best å glemme... det er vel naturlig å drømme om barn og alt som kan skje rundt... det betyr vel egentlig bare at hjernen jobber med dette hele tiden. Men no' moro er det ikke... da liker jeg heller de "lykkelige" drømmene... :Nikke:

Epica: Hage er toppers når det er fint vær... tumleplass sier man ikke nei takk til... :sjarmor: Og vonde drømmer jager vi bort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben.

Ikke så mye å gjøre nå. Karakterene er satt... og neste uke er siste uka med undervisning. :overrasket: Dette halvåret har gått kjempefort!

Sov relativt bra i natt. Var oppe to ganger pga hosting og doflying - men ingen skremmende drømmer i natt. Og godt er det! :Nikke:

Som jeg skrev over her... så har vel sånne skumle drømmer antagelig noe med at man går og tenker på barnet hele tiden... og underbevisstheten vår jobber konstant med tankekverna rundt akkurat dette... og selvfølgelig så er det det vi er mest redd for vi drømmer om. Sånn tror i hvert fall jeg at det er...

Planer for resten av uka:

Torsdag - FRI fra jobb pga. sykemld. Kunstutstilling i barnehagen. Åpning av nytt kjøpesenter i en by like ved. Tenkte å ta en tur... sikkert en del gode tilbud å snuse på.

Fredag - FRI fra jobb pga. sykemld. Støvsuge huset, skifte på sengene og lage god middag til gutta mine. Er det fint vær, skal jeg kose meg på verandaen... :briller2:

Lørdag - FRI sammen med gutta mine... Kose oss sammen hjemme. Kanskje det blir no' farting. Vi får se...

Søndag - FRI sammen med gutta mine... Samme som over... :sjarmor:

Burde vært hso frisøren også... men jeg er så utrolig treg til å bestille time... så det skjer jo aldri... :ler2:

Må vel jobbe litt nå.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du sov godt i natt. :)

Hørtes deilig ut med fri. Bare nyt det, du fortjener det. :Nikke:

Stor klem fra undulatvokteren :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cool:  Du vet mange gravide blir ekstra brune i sola?  ;)

Derfor bør du slikke masse sol!

:briller2: Ja... skal virkelig kose meg i sola. Litt farge hadde aboslutt ikke vært å forakte... ;)

Så deilig med fri da :) NYYYT dagene!

:klem:

Skal kose meg, ja... :sjarmor: Det som er synd er jo at fridager har en tendens til å fly ca 150% raskere avgårde enn vanlige arbeidsdager... :ler2:

Så bra du sov godt i natt.  :)

Hørtes deilig ut med fri.  Bare nyt det, du fortjener det.  :Nikke:

Stor klem fra undulatvokteren  :klem:

:bukke: Takk for det! Skal kose meg stort.... :sjarmor:

Pass godt på undulaten du da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Jeg har helt glemt å fortelle noe kjempekos!!! :hoppe:

På fredagskvelden skal mannen og jeg ut og kose oss! :smilorange:

Mamma og Pappa skal passe Lillegutt, så vi skal ut og spise, på kino og en liten tur på byen etterpå... :sjarmor:

Gleder meg stort! Vi har faktisk ikke gjort noe sånt siden vi var i Oslo på overnatting og Westside Story i... var det februar? Eller mars kanskje? Ja... uansett... lenge siden!

Det skal bli skikkelig kos å ha mannen helt for seg selv... :kys_2:

I hvert fall inntil vi treffer noen vi kjenner... ;)

:hjerte:

Hei så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går siste timene på jobb så TREEEGT?!  :grine:

Du er heldig som har fri!  :sjarmor:

Koooooose deg!  :klem:

Er på jobben i dag jeg også... imorgen og fredag jeg har fri... :sjarmor:

Går skikkelig tregt her i dag også... Minuttene bare sniler seg avgårde... :sjenert: Ennå tre kvarter til jeg egentlig kan gå hjem... men det spørs vel om ikke vi runder av litt tidligere i dag, ja... :Nikke: Sånn halv fire kanskje... :)

Hold ut, Epica!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Sånne mareritt vil vi ikke ha...Jeg lurer på om det er en sånn periodeting i et svangerskap?Jeg har drømt utrolig mye rart siden jeg ble gravid og ei stund var det masse mareritt hele tiden syns jeg :tristbla: Men nå er det heldigvis lenge siden sist! Håper du bare var innom et engangstilfelle!

Så herlige planer du har da! Deilig med fri!Håper været blir bra sånn at dere kan være mye ute og hoppe og sprette! Men at dere blir friske av hoste og sår hals...sånt vil vi unngå!

Deilig at det snart er sommerferie da :sjarmor:

Ha en fin onsdag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes kjempekos ut med planene for fredag. :) Deilig å komme sei ut litt iallefall.

Dere må iallefall nyte dagen og kose dere supermasse. :klappe:

Ha en strålende torsdag.

:klem: fra meg

ps!! undulaten lever fortsatt. og det ser ut som dette skal gå bra også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Har ikke hatt flere ekle drømmer, nei... Så jeg håper det greier seg med denne ene gangen... :Nikke: Ekkelt er det.. og setter virkelig en støkk i en... :roll: Gleder meg til noen dager fri, ja... Skal bli godt å få gjort litt andre ting og å slappe masse av...

Grooo: Gleder oss til fredag, ja... :sjarmor: Godt å bare få være to innimellom... :hjerter:

LinKri: Gjett om vi skal kose oss i morgen... :Nikke: Og det er betryggende å vite at Lillegutt kommer til å storkose seg sammen med Mormor og Morfar... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...