Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Åh... var sååå koselig å komme inn her og lese at miiip har blitt mamma! :hoppe: Til en liten gutt... Åh... så herlig!

............................................................................................

I dag sov vi til åtte, før vi koste oss inne et par timer med frokost og Pysj Pop Baluba! Jeg fikk drunte litt lenger i senga da... gutta stod vel opp en halvtimes tid før meg... Sov ikke no' mer.. bare lå og kjente på den lille i magen og slappet av. Deilig å ha den muligheten innimellom.

Så reiste vi en tur på kjøpesenteret for å ta sommerklippen på gutta. Lillegutt ville absolutt ikke klippe seg, det ble skikkelig ramaskrik da vi skulle sette han i frisørstolen - så da ble det med at pappa'n klipte seg... Han ble til gjengjeld meget kjekk... :sjarmor:

Vi får prøve med Lillegutt hos den frisøren vi pleier en annen dag. Der har de nemlig en sånn liten bil barna får sitte i og se på film mens de klipper... da er det noe annet å tenke på... Der har det nemlig gått riktig så bra å klippe tidligere.

Ellers var vi innom Plantasjen (i dag også) og fikk kjøpt mosefjerner og gressfrø - så får vi håpe vi greier å få orden på gressplenen i løpet av sommermåndene...

Når vi kom hjem, spiste vi lunsj... og så tok vi Lillegutt i vogna og gikk en laaang tur. Vi var ute i nesten 2 timer... men så går det jo ikke så veldig fort med meg da... :sjenert:

Nå har mannen laget lasagne... så nå er det mat! :sikle:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med 26 uker!!!! :hoppe:

Håper du har hatt en fin helg vennen! Dere holder på i hagen dere og ja.. Føler at det aldri blir bra her jeg... Men så har vi mye å jobbe med også da.. Forøvrig HATER jeg bennenesle....

Vel, kos deg masse i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu Missbumblebee...

Hagen ja... Begynner virkelig å hjelpe her ute... men det var den gressplenen da... Kunne tenkt oss litt mindre mose og litt mer gress for å si det sånn... :ler2:

Mannen var ute med plenlufteren i går kveld... og raket vekk masse mose. Så har strødd med mosefjerner og vannet... nå skal det stå et par dager, før vi legger på nye gressfrø. Håper det skal gjøre susen.

Håper helge di har vært bra så langt... og at været er like bra på siden din osm på min... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello you :)

Hagen vår skulle virkelig og ha trengt litt mosefjerner ja.... :sjenert:

Mer mose enn gress her. :ler: Nå har jeg hentet litt inspirasjon fra dere, så nå handler jeg det inn på tirsdag, så får Liljemannen ut å ordne. :ler:

Må si hvordan det går med gresset deres, er spent på resultatet jeg. :)

Håper du får en strålende søndag, og at solen har tittet fram hos dere og.

Så får dere vært masse ute å kost dere :briller2:

Glemte en ting og

:hoppe::hoppe::hoppe: for 26 uker :hoppe::hoppe:

Tiden går fort. :) Vi har fortsatt 14 uker å bli naboer på da.. :ler:

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED 26 UKER!!!!!!

Hjelpes som disse ukene flyr! Blir helt snålt frem mot jul når nesten alle har fått bebiser og kanskje prøverne har blitt gravide og de som venter har begynt å prøve :overrasket: Snakker om utvikling!

Det er koselig å bare ligge i sengen og kjenne på magen ja?! Ååå,det er så utrolig godt!

Aha,handsome man du fikk deg ja! Rart med det når dem piffer seg litt opp og blir enda penere enn de var! *savner sambo*

Håper mosen forsvinner og at gresset gror nå! Irriterende med moseplen...Selv om den er ganske myk og god å gå på :ler:

God søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS: :hoppe: Og du haler jo innpå... snart 24 uker du jo! :danse:

Liljen: Jeg skal oppdatere på hvordan gressplenen utarter seg... det er jo lov å håpe at det skal bedre seg... Skal ikke så mye til for at det skal bli bedre enn det var i hvert fall... :ler2:

14 uker å bli naboer på ja... :hoppe: Håper det ikke trengs riktig så lang tid da... Hadde vært så koselig å være dagboknaboer i GRAVIDITETsbøkene... ;)

Skytte: Ja, du sier noe... tida går kjempefort - og etter hvert blir det jo mange mammaer her inne... Men vi får da håpe at det kommer store hauger med gravide over fra prøverdagbøkene, ja! :hoppe: Og det regner jeg også med... Jeg har i hvert fall bestilt både Liljen, Cymidium og flere til over her sporen straks... ;)

Kjekk mann, ja... :sjarmor: Hjelper med litt oppfiffing i ny og ne... ;) Neste uke blir det min tur... hvis jeg bare husker å ringe og bestille time... :roll: Huske ja... er det noe som kalles svangerskapståke? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!!!26 uker!!!

Herregud :overrasket: nå tar du meg igjen snart :sur: . Føler dere liksom biter meg i stumpen og at det går så kjapt med alle andre :ler:. Men jeg er jo absolutt ikke klar for at han skal komme ut ennå heller :ler:. Hmmm...lurer på når jeg får bestemt meg :klø:.

Snakkes i mårra. Nattinatt, vennen :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 26 uker!!

Når jeg leser om hage og mose kjenner jeg at jeg er litt glad jeg bare har en balkong. Jeg skulle selvsagt gjerne hatt en deilig hage med plen, men jammen er det godt å slippe alt vedlikehold som følger med en hage. Når våren kommer plasserer jeg bare ut utemøblene våre, og vips er jeg klar for sommerhalvåret ;)

Og; ja. Jeg tror absolutt det er noe som heter svangerskapståke. Jeg glemmer i alle fall alt mulig hele tiden og må føre lister over absolutt alt jeg skal ha gjort ellers går det helt galt...

Ha en strålende fin dag da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, mose er jo også grønt, og det er mykt og godt å gå på... Som nybakt hageeier har jeg nok ikke de store ambisjonene, nei! ;)

Håper du har kost deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: :vinke: Pikkaboo! :ler2:

Murmelmy: Ta deg igjen ja... :ler: Tror neppe det skjer men... likevel ligger vi såpass likt at hvis du føder litt sent og jeg litt tidlig... så kan vi faktisk ende opp med barn født på ca samme tid... ;)

Valentine: Balkong må være herlig. Noen ganger ønsker jeg at det ikke var så mye styr med hagen.. men på den andre siden så er det jo veldig deilig å være ute og jobbe i hagen og det er god tumleplass. Da får man tåle litt ekstra arbeid... ;) Godt det er flere som har vært borti svangerskapståka! :Hehe:

Fjellrypa: Har nok ikke så store ambisjonene vi heller... men litt mer grønt enn det som er nå... det hadde vært noe. Men det er likevel stadig noe man skal gjøre i hagen da... Moro også... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Faktisk ikke siden søndag tror jeg... Kjente at abstinensene begynte å komme i morges... :ler2: Neida... ikke fullt så ille ;)

I går var det jo nesten søndag, selv om det var mandag... Deilig med en ekstra dag fri. Vi var ute og koste oss i hagen hele dagen. Klippet en hekk, lekte og hadde det trivelig. Deilig når været endelig tillater det :briller2:

Om ettermiddagen kom mamma, pappa og broren min en tur. Vi grillet laks og pølser (snodig sammensetning når man leser dem sammen sånn... :sjenert: ) og koste oss....

I dag var det tilbake på jobb igjen. Har sittet eksamensvakt i dag -ganske kjedelig egentlig. :klø: Heldigvis var det "bare" snakk om 3 skoletimer da.

Ellers har jeg akkurat sittet og plottet inn karakterer. Tar jammen litt tid og føre inn alle disse tallene... men nå er det gjort. :sjarmor: Fornøyd!

Lillegutt sover og mannen er ute og løper en tur. Spreke mannen min... :hjerter:

Har fått vakset masse tøy i dag... det var deilig å få unna. Tror det ble tre maskiner, jeg. Ikke så ofte det er så mange maskiner på samme dag... men i dag trengtes det.

Oj.. må forresten fortelle at jeg sov så vanvittig dårlig i natt. For det første så har jeg fått skikkelig vondt i halsen... så det er mye hosting og det er slitsomt. Både mannen og Lillegutt har også hese og såre halser... lurer på om det enten er en liten vårforskjølelse eller om det kanskje er pollen som gjør det. Jeg er nemlig allergisk mot gress - og den er jo i ferd med å slå ut i full spring nå... :klø: Hvis ting ikke bedrer seg må vi nok snakke med legen - ikke no' godt for Lillegutt å gå rundt å hoste over lengre tid...

Men så til det jeg egentlig skulle fortelle om i natt.... Hadde skikkelig mareritt. Det er faktisk første gang jeg har hatt mareritt på så lenge jeg kan huske. Det var så ille at tårene sprutet... :grine: Jeg drømte at vi hadde fått en liten baby... og at vi hadde samtale med jordmor om hvordan fødselen hadde gått... Av en eller annen grunn var ikke babyen sammen med oss. Men under samtalen kom det fram at .. "oj... den babyen deres er visst død, den..." :overrasket: Også var det noe om et plutselig blodtrykksfall og at den ikke overlevde... og det hadde de ikke "oppdaget" før under samtalen... Herregud! Det er det verste som har skjedd på lenge... Og selv om jeg visste at det var en drøm da jeg våknet av den... så gikk det SÅÅÅ innpå meg :grine: Var til og med vanskelig å sovne igjen... :roll: Håper det er første og siste gang jeg drømmer noe sånt... :sjenert:

Nå skal jeg på en liten runde.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei bort med slike drømmer *jager bort* Det hørtes grusomt ut.

Du skal få litt trøst av meg :kose:

Eksamensvakt :Gjesp: Det hørtes enormt kjedelig ut. Hva gjør du da?? Bare titter og ser utover klasserommet/gymmsal etc ?? Jeg hadde Aldri klart å holde munn i 3 skoletimer tror jeg :ler:

Kos deg resten av kvelden da :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...