Skytte Skrevet 1. juni 2006 #1461 Del Skrevet 1. juni 2006 Snakker om aktiv dame her,både hanky panky og shopping Må jo erte litt når vi har sjangsen!! Spent på hva du fant i byen jeg! Om det ble noen røverkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 1. juni 2006 Liljen: Den værmeldinga der likte jeg... Håper virkelig du/de har rett! Jeg vil ha finvær! Dagen i dag har jo vært toppers... har liksom ikke turt å håpe at det skulle vare litt... LinKri: Hatt en strålende uke! Shopping ble også bra! IdaC: Ja... nesten synd at du reiser i morgen... Neida... det viktigste er at du får en strålende tur og kost deg sammen med mannen! Vi skal passe boka di i mens, vi! minnimy: Travelt jeg? Joa... Så trivelig atte! Shopping med mammaer er knall ja... drypper gjerne litt da... så også i dag! Heldig jeg! iss: Hellu! La Traviata: Ja... Lillegutt er jo verdens beste... Og det stemmer bra at jeg har det fint om dagen... Veldig fornøyd med null vektoppgang ja... men spørs vel hvor lenge det holder nå... Murmelmy: Hatt det toppers vet du... Syntes det er veldig viktig å klikke med jordmor, ja.. Hvis man ikke er på samme planet, så er det liksom så vanskelig å åpne seg og prate om de private tingene som man jo snakker om hos jordmor. Må si hun var nøye da... Spurte og gravde om alt mulig - så helsekortet mitt så jo nesten fullt ut da jeg gikk derfra... Skytte: Å bli ertet for hankypanky er jo bare gull da! Fant masse fint på shopping - skal fortelle mer nedenfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. juni 2006 #1463 Del Skrevet 1. juni 2006 Høres ut som om du har hatt noen fine dager med mannen, og veldig fine tall fra jordmorkontroll! Sjønner ikke at det er mulig å ikke legge på seg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Shopping med mamma var kjempekoselig. Vi startet med å besøke en interiørbutikk, men fant ikke noe spesielt der. Vi så begge på stormlykter til å ha ute... men fant ingen som passet det vi hadde tenkt oss. Etter det reiste vi til en butikk med mammaklær. Der fikk vi virkelig shoppet. Hadde aldri vært i den butikken før, og jeg ble veldig positivt overrasket... Var god plass der... og godt tilrettelagt for gravide (store prøverom og toalett i umiddelbar nærhet, blant annet). Dette fant jeg: DENNE capribuksen i sandfarge og hvit (den rettferdiggjøres ikke av bildet, dessverre). Denne toppen fra New Life, i grønn og lys blå. Denne toppen fra boob. Kjøpte også en mamma/ammetopp fra boob i lys blå/turkis med knapper. Veldig fornøyd med fangsten! Mamma hadde jo tatt på to par spanderbukser, for å si det på den måten! Tenk å være så heldig som jeg er! Vi var også en tur i en skobutikk, og der endte jeg opp med to par sko. Et par hvite, flate sko av ballerinatypen og et par sandaler med antistress-såle som var både stilige og utrolig behagelige å gå med! Shopping er topp! Til slutt spiste vi sen lunsj på kafe og pratet og koste oss! Åh... det er så koselig å tilbringe litt tid med mamma'n sin.... Har ikke fått gjort noe annet fornuftig i dag da... men det er godt med noen sånn skikkelige avslapningsdager! Takk for mange koselige hilsner! Vedlegg fjernet grunnet kopirett. Reglene Arwen (mod) Endret 8. juni 2006 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1465 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Høres ut som om du har hatt noen fine dager med mannen, og veldig fine tall fra jordmorkontroll! Sjønner ikke at det er mulig å ikke legge på seg jeg... ← Hellu! Der hadde du greid å snike deg innimellom jo... Koselig det! Når det gjelder vekta... så har jeg nok litt ekstra i utgangspunktet så det er nok en av grunnene til at jeg ikke har gått opp noe så langt. Dessuten var jeg veldig kvalm i starten av svangerskapet og gikk ned noen kilo da... disse har jeg nå gått opp igjen. Men veier ennå under det jeg veide før jeg ble gravid... Uansett så er det greit å ikke ha lagt på seg noe så langt... da blir det kanskje ikke så stygt når kiloene kommer de siste ti ukene... Endret 1. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1466 Del Skrevet 2. juni 2006 God morgen! Da er Lillegutt levert i barnehagen og jeg har funnet fram eksamensoppgavene mine... Håper å få rettet noen før jeg skal prøve meg på litt støvsuging... Ellers tenkte jeg meg en tur til byen i dag. På Kid. Har lyst på nye gardiner til stua.... Men vi får se hva jeg år tid til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1467 Del Skrevet 2. juni 2006 Forresten 100 dager til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 2. juni 2006 #1468 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei og takk for hilsen i dagboka mi! Gratulerer med 100 dager til termin i dag! Lykke til, håper alt går bra videre! Hilsen fra Sam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #1469 Del Skrevet 2. juni 2006 Bare 100 dager igjen! Tida går nok bare fortere og fortere nå! Du får ha en fin langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1470 Del Skrevet 2. juni 2006 Sam: Takk for hilsen og lykkeønskninger... Sensommerbruden: Tida går veldig fort. Syntes det høres ut som det er så lenge til september... men 100 dager - det går jammen meg fort det... GOD LANGHELG TIL DERE BEGGE! .................................................................................................... Har rettet fire eksamensoppgaver.... Og brettet et stativ med tøy + hengt opp en ny maskin med klær. Nå er det tid for støvsuging... Tror jeg begynner i annen etasje og jobber meg nedover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. juni 2006 #1471 Del Skrevet 2. juni 2006 for 100 dager igjen. Tiden går kjempefort. Fangsten så suveren ut. Fin topp Så ikke buksa så godt, men ut fra forklaringen og det jeg så, er den kjempefin. Deilig med noe nytt i skapet. Ja jeg så på vg på nettet, at di fortsatt melder sol på østlandet i helga.. Bare å håpe (men di har dessverre tatt feil før..) Ha en fantastisk og solfyllt pinsehelg. Kos dere masse. Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #1472 Del Skrevet 2. juni 2006 WEEEEE!!! Bare hundre dager igjen nå!!! Ahhh så herlig mye du fikk tak på igår da!! *misunnelig* som vanlig jeg! Skulle så gjerne ønske vi hadde mammaklær her også... Og din flinkis med husarbeid og retting da Men atte duh...kommer det mange kilo de siste 10 ukene?! GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2006 #1473 Del Skrevet 2. juni 2006 100 dager, ikke lenge til!! Kose deg kjempemasse i pinsehelga! Flink husmor Søt capribukse! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. juni 2006 #1474 Del Skrevet 2. juni 2006 GRATULERER MED 100 DAGER TIL TERMIN Godt å bli "tatt lill vare på" av mamman sin . Ikke så ofte hverken de eller vi får den sjansen lengre. Merker jeg nesten blir litt brydd når mamma tar fram lommeboken. MEN, har fått pent beskjed om at hun har råd og at det er så koselig når jeg aldri forventer meg noe som helst. Flink har du vært som har rettet oppgaver. Hvor mange har du igjen? Hvilket fag? Ha en super dag og pinse, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. juni 2006 #1475 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer masse med 100 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1476 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Liljen: Vært ser lovende ut så langt! En pinsehelg fylt av sommer og sol hadde vært toppers.... Fornøyd med shopping-fangsten jeg også.... Skytte: Har vært litt flinkis i dag ja... og det er deilig. Kiloer på slutten.. Tror ikke det er noen fasit der, for å si det sånn... Men i forrige svangerskapet la jeg på meg det meste da. Nesten alt. Og veldig mye av det var vann - det forsvant umiddelbart etter fødselen. Ikke no' å engste seg for... Epica: 100 dager går fort, ja... Håper du også får en deilig og avslappende pinsehelg! Murmelmy: Takk for gratulasjon.... Husker jeg virkelig så fram til 100 dagers grensen da du "feiret" den i boka di for 15 dager siden... Akkurat den meldingen har jeg fått av mamma også. Hun har anledning, og når hun ønsker det vil hun mer enn gjerne spandere litt på jenta si... Har lært å takke pent jeg også... og ta i mot med et smil! De ser søte disse mamma'ne... Tenk - om 25 år er det kanskje vi som går med spanderbuksene på... Jeg retter eksamen i norsk for yrkesfag. Har fem oppgaver igjen... det skal jeg nok overleve.... Missbumblebee: Takk for det vennen! Endret 2. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1477 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ble ikke no' besøk på Kid i dag... jeg gadd rett og slett ikke å kjøre helt ned i byen... Men i steden ble det besøk på Plantasjen - hvor jeg kjøpte to kule blomsterpotter og to tøffe, grønne (kunstige) blomster til badevinduet. Ellers var jeg innom Skeidar. Handlet litt mat på Ica, og stakk innom Europris på vei hjem. Der fant jeg ballonger, sevietter og papptallerkner til Lillegutt sitt barneselskap. Ellers fikk jeg støvsugd både første og andre etasje før jeg reiste. Pluss tørket støv i annen etasje. Deilig å ha det unnagjort. I ettermiddag har gutta mine vært ute og klippet gressplenen, og da bakte jeg gulrotkake så lenge... Smakte deilig. Vi spiste et stykke hver til Barne-TV. I kveld blir det TV og sofa med mannen... Er jo Bislett Games. Spørs hvor spennende det blir uten NRK-kommentatorer... Nå er det badetid her.... Endret 2. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1478 Del Skrevet 2. juni 2006 Har sittet lenge å bare skravla med mannen... Åh... den gode samtalen! Det er godt å ha den innimellom. Ikke spør hva vi har pratet om... for det er alt mellom himmel og jord... Men en del om hus og forestående oppussingsprosjekter, samt ferieturen i sommer... Åh... jeg er så glad i den mannen. Kunne aldri i verden tenkt meg noen andre... Elsker ham såååå masse... Selv etter 9 år... det er lovende for fremtiden! Ble litt kjærsterier her gitt... Klisje på klisje... men det er godt de kan stemme i blant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. juni 2006 #1479 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei hei Måtte innom å skrive en liten hilsen til deg. Ble full av energi nå jeg av å lese hvor driftig du er. Utrolig flink Så nå skal jeg ut å vanne i hagen og støvsuge jeg og. Ble en smule påvirket. Så utrolig deilig å sitte med den forelskelsefølelsen, selv etter 9 år, sånn skal det være. Det er så gøy å høre du har det så bra. Slik er det hos oss også, men vi har ikke vært sammen mer enn 3 år, gift i 1. Men du verden livet er heeeerli En stor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #1480 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei hei Måtte innom å skrive en liten hilsen til deg. Ble full av energi nå jeg av å lese hvor driftig du er. Utrolig flink Så nå skal jeg ut å vanne i hagen og støvsuge jeg og. Ble en smule påvirket. Så utrolig deilig å sitte med den forelskelsefølelsen, selv etter 9 år, sånn skal det være. Det er så gøy å høre du har det så bra. Slik er det hos oss også, men vi har ikke vært sammen mer enn 3 år, gift i 1. Men du verden livet er heeeerli En stor til deg. ← Åh... det var en koselig melding å lese, Liljen... til deg! Ja, det er supert å ha det så godt med mannen... Det er ikke alle som er så heldige å faktisk finner "den rette"! Håper du også får en fin helg... det med godværet ser ut til å stemme! Her er det i hvert fall knalldeilig i dag... Nå løper jeg inn i boka di... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå