IdaC Skrevet 30. mai 2006 #1441 Del Skrevet 30. mai 2006 Håper du koser deg masse masse med mannen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. mai 2006 #1442 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi, og jeg håper du koser deg med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. mai 2006 #1443 Del Skrevet 30. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. mai 2006 #1444 Del Skrevet 30. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. mai 2006 #1445 Del Skrevet 30. mai 2006 Opptatt ennå, ja Lurer på hva dere holder på med håper dere er rimelig slitne nå Me and my dirty imagination... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. mai 2006 #1446 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå syns jeg at dere kan ta en liten pause så vi stakkars damene her får en oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. mai 2006 #1447 Del Skrevet 31. mai 2006 Innom og heier for at mannen er hjemme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. mai 2006 #1448 Del Skrevet 31. mai 2006 Innom for å ønske deg en strålende dag med mann og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mai 2006 #1449 Del Skrevet 31. mai 2006 Har dere ikke stått opp ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1450 Del Skrevet 1. juni 2006 HELLU ALLE JENTER! Tror jeg bare må takke for mange koselige og morsomme meldinger mens jeg har vært fraværende! Dere er virkelig noen go'inger! og til dere alle sammen! ................................................................................................ Det var veldig deilig å få mannen hjem igjen. Lillegutt og jeg hentet han på stasjonen etter Barne-TV mandag kveld. Det var så lenge siden Lillegutt hadde sett ham, at han ble litt forlegen da han oppdaget pappa'n sin på stasjonen... Men da vi kom i bilen så var det "Pappa! Pappa! Pappa!" Herlig... :grine2: Tror pappa'n også syntes det var ganske så herlig ja... Resten av kvelden koste vi oss sammen... og Lillegutt fikk være litt lenger oppe enn vanlig... Da han var i seng... var det bare oss to... Gikk ganske så tidlig til sengs... men sovnet ganske så sent... for å si det på den måten... Tirsdag var det på jobben igjen for oss to, og barnehagen for Lillegutt... Vi lagde taco til kvelden... det var det leeenge siden vi hadde spist. Ble ikke så sent den kvelden heller... I går, onsdag, hadde jeg lang dag på jobben. Gikk bra det... fikk begynt å rette eksamensoppgavene og kom ganske så godt i gang. Ingen møter, så da blir tiden litt mer effektiv til andre ting. Reiste hjem tre kvarter tidligere også... så da var dagen slettes ikke verst. Stoppet og kjøpte en fersk kylling på vei hjem + hvitløksbaguetter... DET var godt det.... Spiste mest brød og salat, jeg... I dag er jeg hjemme fra jobben. Lillegutt våknet ganske tidlig i dag... Halv syv... Men vi kom nå oss opp av senga og i gang... Spiste frokost sammen og stelte oss (kattevask på meg) og så reiste vi i barnehagen... Da jeg levert han, var han sååå søt. Det var nemlig en annen gutt som var "velkomstkomite" da vi kom - og da var gjesnynsgleden stor. Han fikk både en og to klemmer av Lillegutt... Omsorgsfull som han er... Jeg reiste hjem igjen... og nå har jeg mer eller mindre akkurat kommet ut fra badet.... Tok en lang og deilig dusj... tok bodyskrubb, vasket håret og koste meg skikkelig... Veldig sjelden jeg faktisk har tid til sånt om morgenen... Så jeg setter stor pris på det når det først skjer.... Etter på skal jeg hente Mamma og så skal vi på shopping sammen! Gleder meg... lenge siden vi har gjort noe sånt sammen! Får komme med rapport fra turen i ettermiddag.... Må igjen takke for mange koselige hilsner... Dere er såååå søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1451 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Var forresten på kontroll hos jordmor på mandag. Hadde ikke så store forventninger (det med kjemien har alltid så mye å si for om man syntes det er allright eller ikke)... Men denne dama var virkelig hyggelig og lett å prate med. Var der nesten en time. Alt stod bra til med meg og med den lille i magen. Her er tallene: Vekt: + 0 kg. BT: 110/70 Hb: Ikke sjekket. Urin: Negativ. Ødem: 0-1. Fl./min: 136. SF-mål: 26 cm. Fikk ny time den 13. juli. Før den tid skal jeg på UL hos gynekologen min, det er 22. juni. Endret 1. juni 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2006 #1452 Del Skrevet 1. juni 2006 Åh Høres ut som en perfekt uke så langt Også shopping med mamma.... sukk det er lenge siden jeg og har gjort....*ringe mamma med en gang og avtale å møtes* Kos dere masse på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1453 Del Skrevet 1. juni 2006 Åh Høres ut som en perfekt uke så langt Også shopping med mamma.... sukk det er lenge siden jeg og har gjort....*ringe mamma med en gang og avtale å møtes* Kos dere masse på shopping! ← Ja... cappocino... gleder meg stort til shopping med Mams... det er så koselig! Prater, ser på klær, ting og folk.... Uka har vært bra så langt også, ja.... Godt å ha mannen hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. juni 2006 #1454 Del Skrevet 1. juni 2006 For en fantastisk uke du har hatt. Det hadde du virkelig fortjent. :enig_anim: Deilig med en dag fri fra jobben, så nå må du kose deg kjempemye på shopping med mammsen. Di har meldt det knallværet på sør og østlandet i helgen. Opp til 24 grader stod det i VG. Vi satser på det Hørtes heeerlig ut med taco. Og hvitløksbaguetter. Ha en strålende dag. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. juni 2006 #1455 Del Skrevet 1. juni 2006 Der hadde det kommet en oppdatering ja Ser ut som om du har hatt en fin uke! Kos deg på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. juni 2006 #1456 Del Skrevet 1. juni 2006 Endelig er Cr@sh tilbake, men det selvfølgelig når jeg skal reise Men siden du hadde/har det så bra så er du tilgitt vennen Det høres ut som dere har hatt noen utrolig fine dager og kvelder sammen. Håper du koser deg masse med Mams nå. Håper du får det like bra mens jeg er borte, uten bekkensmerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 1. juni 2006 #1457 Del Skrevet 1. juni 2006 skal si du har hatt det travelt lykke til på shopping det er alltid gøyt og blir alltid til mor kjøper litt ekstra til sitt barnebarn og ikke minst barn kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juni 2006 #1458 Del Skrevet 1. juni 2006 Tittei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2006 #1459 Del Skrevet 1. juni 2006 Høres ut som du har det veldig bra om dagen! Lillegutten din høres jo bare så søt ut! Fine tall fra jordmorkontrollen! Ikke verst å ikke ha gått opp noenting hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 #1460 Del Skrevet 1. juni 2006 Så fint dere har hatt det... *drømme* Godt å ha deg tilbake i hvertfall og den jordmorkontrollen var jo kjempe fin! Resultatene i hvertfall . Godt å ha en jordmor man klikker med også... God middag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå