Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Der var Liljen også jo... :vinke:

Ja, altfor tidlig for hjemme-alene-fest. Men jeg tror nok ikke foreldrene var/er klar over at det foregår...

Gleder meg sååå til i morgen.... Håper bare flyturen hans går like bra hjem igjen.... :Nikke:

:klem: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du første time hos jordmor først nå? I uke 25? (GRATTIS MED 25 UKER!!! :hoppe:). Har vært hos jordmor tre eller fire ganger allerede, jeg.

Skjønner godt at du gleder deg masse til mannen kommer hjem - men disse dagene har jo gått dritfort!

Hvordan jobber du til uken? Jeg skal til legen i morgen og håper og regner med at jeg fortsatt vil være sykmeldt. Hodet er jo mye bedre enn da jeg jobbet men det har holdt seg stabilt ok (i forhold til hva det var) siden jeg ble symeldt. Ingen endring egentlig :riste:

Ha en fin dag snuppelure! :klem:

PS! Takk for koselige PM'er. Veldig gøy med navn, altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så mye koselig dere har gjort!!! Jeg ble skikkelig glad og :grine2: over å lese her altså! Høres så deilig ut å ha god tid sammen og bare gjøre sånne enkle hverdagsting som faktisk er utrolig koselig! Sånn ønsker jeg også å få det!

Sitter vel bare å tripper og venter på mannen du nå?! :sjarmor: Skjønner jeg godt! Men jeg greier fortsatt ikke fatte at det har gått 12 dager siden han dro :overrasket:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Er det 12(!!!!) dager siden mannen din dro alt?? Fytti rakkeren som tiden flyr.... :overrasket: Skjønner du syns det blir godt å få han hjem igjen!

Ha en fin kveld da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: Ja, denne gangen er det faktisk første gang til jordmor i uke 25. Var forresten vanskelig å få time - måtte være ute i gooood tid.

Til uken skal jeg jobbe mandag, tirsdag og onsdag. Hjemme torsdag og fredag, og neste mandag er det jo 2. pinsedag, så da blir det også fri + to dager til den uka. MÅ får meg fysio-time også!

Gleder meg stoooort til i morgen... :sjarmor:

Skytte: Det er virkelig deilig å kunne ta seg tid og gjøre hverdagslige ting som du sier... sånn er det jo dessverre ikke alltid tid til i hverdagen - så vi må nyte de dagene vi faktisk har anledning til å gjøre sånt... :Nikke:

Syntes dagen i dag har gått tregere enn de andre gitt... :ler: Venting gjør ikke tida kortere, nei. Men i morgen er det jobb - og vips så er den dagen over, og det er tid for gjensyn! Gleder oss stort, både Lillegutt og jeg! :hjerter:

Missbumblebee: Tenk at det har gått 12 (!!!) dager ja! :overrasket: Jeg har faktisk måtte telle over et par ganger, for jeg trodde jeg hadde regnet feil. Men det er faktisk 12 dager fra forrige torsdag til morgendagen! Men fint at tida har gått så radig da.. Nå skal det virkelig blir godt å få ham i hus igjen... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi hadde gått en tur i dag, og Lillegutt hdde sovet - reiste vi en tur til Mamma og Pappa. Broren min kom også, også grillet vi og koste oss.

Dagen i dag har vært fin, men lang og egentlig ganske slitsom. Lillegutt har virkelig satt meg på prøve i dag. Han har vært skikkelig trassig til tider... og det er ikke no' moro. Likevel er det helt naturlig for en soon-to-be 2-åring... så jeg får bare ta det som det det er... nemlig grensetesting. Så er det bare å ikke gi etter. Men slitsom er det da... :sjenert:

Sitter og ser på "Nakne fakta om mann og kvinne". I dag handler det om kjærlighet og det å holde sammen.... Artig å se hvordan forskere tenker mkring det teamet... ;)

Imorgen er det jobb igjen.

Som jeg skrev til Murmelmy over - så har jeg fri torsdag og fredag denne uken, så egentlig er den ganske så kort. Det skal bli godt å "komme inn i" sykemeldingen. Så langt føler jeg ikke at jeg har vært no' hjemme fra jobb... men det kommer seg nok.

Har fire undervisningstimer i morgen + at jeg skal møte den gruppa som skal ha norsk eksamen på trisdag etter disse timene. Så bærer det rett til jordmor. Planen etter det, er å plukke med noen matvarer på vei hjem, førjeg henter Lillegutt i barnehagen. Så er det å hente mannen på toget på ettermiddagen/kvelden. Jeg er spent på hvor sent han kommer... Håper det blir litt igjen av dagen - sånn at Lillegutt sett Pappa'n sin før han må i seng... :Nikke:

Nå skal jeg på en liten runde... og se litt mer på TV!

Takk for mange hilsner! :blomst:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: !! I dag kommer mannen hjem !! :hoppe: :hoppe:

Så koselig dag (selv med grensesetting) du hadde i går. Alltid kos å få servert mat - synes i hvertfall jeg. Her står jeg for det meste av matlagingen så de gangene mannen bretter opp ermene er jeg virkelig fornøyd :Nikke: MEN, nå skal det sies at jeg simpelthen elsker å lage mat.

Også må du ha masse lykke til hos jordmor.

Så bra at sykmeldingen nå endelig "trer i kraft". Godt å få litt hvile nå som kroppen har hanglet en stund.

Du får ha en super dag, og ikke minst kveld. Ser vel ikke deg mye på kveldinga i dag :sjarmor::ler:

:klem:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Det skal bli en stor fornøyelse å få ham hjem i kveldinga! :sjarmor:

IdaC: Takk for natta- :klem: ... :)

Murmelmy: :hoppe: Ja, tenkt i dag kommer han hjem! :hoppe: Fikk sms rett før jeg begynte på jobb. Da var han i Lisboa. Nå har flyet akkurat lettet derfra, så skal han via København, før han havner på Gardermoen i ettermiddag! :hoppe: Gleder meg! Det gjør nok han også... ;)

Spørs om det blir så mye KG i kveld, ja... :ler2: Skal heller komme med rapport i morgen, jeg... :sjenert:

Takk for lykkeønskninger mtp jordmor også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mannen som er på vei hjem! :hoppe:

Kos dere masse i kveld, og gratulerer med passerte 25 uker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han sikkert kommet mannen din :hoppe::hoppe:

kos dere masse i kveld. Mye kvalitetstid å ta igjen :sjarmor:

stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata: :hoppe: Ja... nå er han endelig hjemme... :sjarmor:

Liljen: Litt å ta igjen ja! ;)

miiip: Håper fødevibbene har hjulpet... må ile inn i boka di så fort jeg har postet her.... :ler2:

Skytte: :Hehe: Romantiske vibber ja... det er nok å dele ut der for tiden... :sjarmor:

Murmelmy: Jepp, jepp! Ikke tid til KG i går nei.... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utslitt du å sikkert?! :ler: Ikke overskudd igjen til å løfte en finger :ler:

.....skulle ønske det var mitt tilfelle,av en sånn grunn i allefall......

:sjenert::ler: Jeg må lære meg å slutte å være misunnelig!!

Kos dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...