Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

:grine2: Kan tenke meg at han var nydelig ja!!

Høres ut som dere hadde en koselig dag! Kjempekjekt med nytraktor da!

Og morsomt med broren din! Litt godt å føle at noen har bruk for en liksom.Få komme med råd og hint!

Bra at mannen er så flink til å ringe og maile deg! Da går det lettere å være borte fra hverandre på en måte!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IdaC: :kyss:

Missbumblebee: Det er det å høre stemmen som er best... det at det til stadighet blir brutt skal vi nok klare å leve med... :sjarmor: Jeg elsker bilder - og det er jammen meg moro med de første barnehagebildene! :Nikke:

Missbumblebee: Håper din dag har vært bra også...:klem:

Fjellrypa: Stolt mamma må selvsagt skryte litt og henger raskt bildene opp på veggen.. :ler2: Har ikke gjort det riktig ennå da men... neste uke tenker jeg... ;)

Valentine: Ja,jeg håper virkerlig denne delvise sykemeldingen gjør susen. Jeg vil nødig slutte helt å jobbe for jeg trives utrolig godt på jobben. Men er det det som skal til for at jeg ikke skal ha store plager både før og etter fødsel - så får jeg bare ta til takke med å være hjemme. Men så langt ser det lovende ut... og det liker vi... :Nikke: Var veldig spente på barnehagebildene vi også! Men så ble de bra da! :hoppe:

Skytte: Ja, det er moro når lillebror har brukt for en... :) Snille mannen som ringer og mailer ja... Glad han er så oppmerksom - ellers tror jeg at jeg hadde gått på veggen her hjemme.... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag på jobben i dag - men gikk egentlig ganske fort og greit. Hentet Lillegutt litt over fire... er bare på onsdager det blir så sent. Men det er verst for mamma'n... Lillegutt bare koser seg han... :ler:

Ellers har vi kost oss med Barne-TV, badet, pysjet og lagt... så nå sover gullet mitt... :sove:

I morgen er det Himmelspretten og det er fri. Deilig... Skal til Sverige en tur sammen med Pappa og broren min. Lillegutt skal selvsagt også være med. Vi skal reise herfra rett etter 08.00 - slipper vi alt som heter kø... da er vi mest sannssynlig på vei hjem når folk flest setter nesa nedover. Det liker vi... :sjarmor:

Er ikke stort vi skal ha da... men tar det som en liten tur... noe å oppleve! Blir sikkert litt godis da.. og Pappa skal ha røyk til Mamma. Vi kommer alltid hjem med mer enn vi tror... så får se i morgen... ;)

Nå skal jeg lage meg et stooort glass med deilig sjokolademelk! :sikle:

Da blir vel knerten i magen enda mer aktiv! :hoppe: Det har vært voldsomt liv der nede i dag... :grine2: Kanskje fordi jeg både har drukket te og varm sjokolade på jobb... ;)

Takk for mange hilsner, jenter! Dere er noen herlige engler! :kyss:

Får se om jeg orker en dagbokrunde hos dere etter på - har nemlig litt tungt hode i kveld... :sjenert:

Hei så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!! Har du savnet meg???

Så godt å lese om at du ble sykmeldt. Da har du tid til å ta litt mer vare på deg selv og lytte til kroppen. Flinke legen som sa du bare skulle ringe om det var noe :Nikke:

Å som jeg gleder meg til å ha min egen lille guttebass i armene. Jeg simpelthen eeeelsker som guttebasser (:klø: den der kan visst tolkes feil, så IKKE gjør det :ler:). Har alltid hatt mye lettere for å identifisere meg med disse guttenne enn de overpyntede jentene. Jeg ville alltid klatre høyest og hoppe lengst...du skal se knærne mine... :sjenert:

Høres ut som om det går greit så langt å være vekke fra mannen. Tenk så koselig dere får det når han kommer hjem :hjerter:

Og tenk at du har kommet så langt! Om ikke lenge er du mamma til ennå en tass! Blir spennende å se hvordan storebror takler det :Nikke:. Han blir sikkert verdens beste!

Ha en super dag i Sverige :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Så gøy med Sverige-tur! ;)

Håper dere koser dere masse! :klem:

Kom dere hjem med mye godt da?

Så deilig å kjenne liv! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hørtes ut som en god sykmeldingsløsning. Håper det letter ting for deg! :)

Handletur til Sverige er gøy! :) Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Ha en fantastisk kjekk sverigetur. Håper dere kommer hjem med masse masse ting :ler:

Ei stund siden jeg var her. Du verden tiden går fort.. Du har ikke lenge igjen nå :) Tenk positivt og hold humøret oppe, så går alt så mye bedre :kose:

Rikig god helg. Sender deg også en riktig god :klem: fra meg. Det fortjener du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuusen takk for mange koselige hilsner jenter! :kyss: Og i dag tror jeg at jeg må ta en felles hilsen til dere alle.

IdaC, Murmelmy, Skytte, Epica, Epona, Liljen: :klem::kyss::klem:

.........................................................................................

Var som dere vet tidlig avgårde til Sverige. Og hjemme igjen rundt tolv-ett var det vel... Handlet faktisk ikke så mye - ble jo godis da + litt barnejuice på boks og litt viltskav. Ellers svært lite. Det var broren min som stod for det meste av handlinga denne gangen... Fylle opp en fersk fryser vet du... ;)

Så kom mamma en tur på middag da pappa reiste på nattevakt. Vi spiste stroganof og koste oss. Prater, leker med Lillegutt og har det trivelig sammen.

Ellers har vi fått snusen i en tomt på et sted vi alltid har ønsket å bo. Ikke langt herfra - men mer sentralt og enda litt nærmere vannet. Så i morgen bærer det på meglerkontoret og i banken nå klokka er 09.00. Bør ha ting i orden så raskt som mulig, i tilfelle det kommer til en budrunde. Og nå som mannen er borte, blir det jeg som må ta det praktiske... men syntes det er greit jeg... Pappa blir med meg i banken da... så har jeg en kjent å forholde meg til + hjelp til å se etter Lillegutt. Barnehagen er stengt i morgen... Blir litt spennende da!

Har snakket med mannen i dag.. lenge! Koselig. I morgen skal de på fastland igjen, og på søndag er det hjemtur. Gleder meg såååå masse til å se han! :hoppe::hjerter::hoppe: Men blir først mandag ettermiddag/kveld han er hjemme hos oss da. Blir nok at vi hente han på toget.... Åh... gleder meg alt... :hjerter_rundt:

Nå skal jeg straks legge meg... :Gjesp:

Blir noe amputert tid på KG for tiden... men det får jeg ta igjen når mannen er tilbake... Etter at den "verste" gjensynsgleden har dempet seg da... :sjarmor:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn!!

Oioioi så spennende med den tomta!! Nå er du vel strax påvei ut døra tenker jeg!Masse masse lykke til!!

Kommer mannen hjem nå alt?? Hvor blir det av dagene?!?! Syns jo nettopp han dro :overrasket: Nei nå går det så fort at hjelpes!

Ha ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :klem:

Nå er det ikke lenge igjen før mannen din er hjemme igjen! :hoppe:

Ha en riktig fin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med tomta :hoppe: Håper den går i boks hvis det er det dere vil.

Kommer mannen allerede nå? Har det gått to uker allerede? Det blir sikkert deilig å få ham hjem igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg :)

Hørtes ut som en alle tiders sverige tur. :)

Kan tenke meg du gleder deg til mannen kommer hjem :klappe: Får prøve å fylle helgen med masse ting, så går tiden fortere. Regner med du er på Kg igjen på onsdag ei gang når den "verste" gjennsynsgleden har lagt sei :ler: Neida, bare tuller. Forstår deg godt jeg. Ikke kjekt når disse mennene er ute å reiser, men desto kjekkere når di kommer hjem :hoppe::kline:

Ha ei strålende helg

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Kjempespennende med tomta ja... Men det er litt for lite fakta på bordet til at det er interessant ennå... Får se hva som skjer til uka. Dessuten er det DYRT! :Nikke: Og ja... dagene blir bare borte. Han kommer hjem mandag og da har han vært borte 12 dager! Faktisk!

MissS: Kjempespennende! :hoppe:

La Traviata: Det blir en nedtellingshelg... :ler2: Men jeg regner med at den blir godt! Håper det samme for deg og dine! :klem:

IdaC: Som jeg skrev til Skytte over her... på mandag når han kommer hjem - er det gått 12 dager siden han reiste forrige torsdag! :overrasket: Fy som tida går! Tomta er det kjempespennende med.... men vi får se hvor realistisk det er etter hvert. Trenger litt mer tid til å se/føle/tenke, osv... ;)

Liljen: Det er egentlig ikke no' moro med en mann på reise! :sjenert: Men det er desto mer moro når han kommer hjem igjen da! Tror både Lillegutt og jeg gleder oss stort ja! Gjensynsgleden? :ler2: Den kan vi snakke om ETTER han er tilbake den... :sexy: ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dager på mandag ja. Er det mulig at tiden flyr så fort avgårde. Du syns sikkert ikke det da. Det blir nok godt å få ham hjem tenker jeg.

Hva er planer for dagen da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Ordet gjensynsglede får et litt annet perspektiv dersom man setter til et smiley som f.eks. denne :sjarmor: eller denne :sexy: For ikke å si denne :kline: eller denne :humpe: .... :ler2:

IdaC: Det ar egentlig vært full pakke i dag - men har hatt en bra dag. Forteller mer nedenfor... :klem: til deg!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...