IdaC Skrevet 22. mai 2006 #1361 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan gikk det? Nå venter jeg spent her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #1362 Del Skrevet 22. mai 2006 Skriver du nå tro..? Jeg ser deg vertfall! Spen på å høre hvordan det gikk hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1363 Del Skrevet 22. mai 2006 Epica: Timen gikk bra vet du... Valentine: Var litt nervøs for det på forhånd, men det gikk bra det gitt. LinKri: Snart kommer det rapport IdaC: Sent men godt... rapport er underveis... Epona: Rakk ikke å få skrevet noe i stad... en liten gutt som dro oppmerksomheten bort igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1364 Del Skrevet 22. mai 2006 Det gikk greit hos legen... Var jo en turnuslege jeg var hos - og hun var faktisk gravid hun også... Vi snakket litt om hvor jeg hadde vondt, og hun sa at det godt kunne være begynnende bekkenløsning. Så kjente hun litt på bekkenet og vi lyttet på den lille i magen. Hjertet slo deilig med ca 150 slag i minuttet... Hun syntes jeg skulle begynne med 40% sykemelding og se hvordan det gikk. Så kunne jeg heller ringe eller bestille ny time dersom jeg ikke orker å jobbe mer i det hele tatt. Hun fortalte meg faktisk at det var vanlig å være ganske liberal på sykemelding av gravide.. fordi det er mye som kan spille inn på trivselen til barnet i magen. Greit å vite. Nå skal jeg altså prøve dette en uke eller to. Og kjenner jeg ingen bedring, kommer jeg til å ta kontakt igjen. Fikk ellers sjekket blodtrykket som var fint, og det var heller ingenting å si på urinen. En fin kontroll. Nå er det jo dessuten bare en uke til jeg skal til jordmor for første gang. Da blir det nok en mer grundig sjekk, med kilomåling og SF-mål... Håper jordmora er allright. Hvis ikke jeg trives hos henne... går jeg heller til legen resten av svangerskapet. Ellers sover Lillegutt nå... Vi ble invitert på middag til mamma og pappa - og han var helt utslitt da vi kom hjem... Søtnosen... Trolig har mannen prøvd å ringe tidligere og jeg ikke har hørt det. For jeg så et ukjent nummer på mobilen og det lignet mye på det jeg fikk opplyst at jeg skulle ringe om det var noe spesielt. Åh... typisk. For jeg vil så gjerne høre stemmen hans. Han prøver vel igjen i kveldinga eller i morgen får vi håper... Savner han... skal bli godt å få ham hjem igjen... Nå må jeg rundt å kikke litt. Moro at Chiquita har fått minibananen sin da... Og Tulipan har sikkert fått sin knert også... selv om det ikke var noen 100% beskjed i boka hennes sist jeg var innom. Moro med babyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mai 2006 #1365 Del Skrevet 22. mai 2006 Spor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mai 2006 #1366 Del Skrevet 22. mai 2006 Så bra det var en snill lege! Det har alt å si! Får prøve deg frem nå og se hvordan du føler deg..ikke presse kroppen! Gikk du glipp av mannen?! Nei huff...det var dumt..håper han har ringt opp igjen! Hvordan er tidsforskjellen forresten? Blir bare en snarvisitt pga ribbensAUUUU!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1367 Del Skrevet 22. mai 2006 iss: Koselig at du titter innom... Skytte: Heia. Hørtes ikke deilig ut med ribbensvondt. Mannen ringte for en halvtimes tid siden... Var veldig koselig å høre stemmen hans og prate litt. Vi ble selvfølgelig brutt på slutten av samtalen, så det ble ikke no' :kys_2: og "elsker deg" før vi la på... Det var litt trist. Ellers var det kooos å prates - SELVFØLGELIG! Det er faktisk ikke store tidsforskjellen. De ligger en time etter oss. Nå er klokka 21.50 her, mens den er 20.50 der nede... Koselig at du stikker innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 22. mai 2006 #1368 Del Skrevet 22. mai 2006 hei takk for oppsporing i boken min,det er så mange gravide her at jeg faller litt ut med å følge med,men prøver sååååååå godt jeg kan,har fått med meg de som nettopp har fått sine nurk... godt å trappe ned litt i jobb og tenke litt på seg selv også.skal ikke gå rundt å ha det vondt nei. håper du får en ny samtale med mannen snart,husk å si det med en gang ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #1369 Del Skrevet 22. mai 2006 Så godt å høre at legetimen gikk bra og du fikk sykemeldingen din! Og at du fikk snakket med mannen, selvsagt! Jeg har litt for god erfaring med mann langt borte og telefoner man ikke klarer å ta, og det er BITTERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. mai 2006 #1370 Del Skrevet 23. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. mai 2006 #1371 Del Skrevet 23. mai 2006 God morgen Godt å høre at det gikk bra hos legen. Kommer du til å har kortere dager eller færre dager i uka? Godt at hun var forståelsesfull! Så koselig at du fikk snakket med mannen, men kjedelig å bli brutt Får håpe han ringer snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #1372 Del Skrevet 23. mai 2006 Åjaaa.. koos å prate når mannen er langt borte! Håper du får snakke med han snart igjen! Er formen bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mai 2006 #1373 Del Skrevet 23. mai 2006 Så bra dere fikk snakket litt værtfall! Koooselig det! Håper du og lillegutt har en fin kveld og at formen din er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 23. mai 2006 minnimy: Koselig at du stikker innom. Ja.. det er mange å holde styr på her inne. Greier nesten ikke å holde tritt innimellom - men for meg blir det til at jeg besøker noen faste, og stikker innom de andre i ny og ne. Koselig at det stadig er noen "nye" nurk her inne da... Fjellrypa: Mann langt borte er ingen ønsketenkning - men man får gjøre det beste ut av det. Koselig at vi faktisk har mulighet til å snakke på telefon og skrive mail da... MissS: IdaC: Jeg kommer til å ha færre dager. Har snakket med sjefen min i dag - og jeg får styre det meste selv. Med 40% sykemelding vil det si at jeg skal ha 6 klasser i steden for 10. Og det blir ca to dager hjemme i uka. Kjenner at det trengs... så jeg håper det hjelper, slik at jeg ikke må bli helt hjemme. Har lyst til å fortsette å jobbe. Epica: JA.... det var herlig å prates igjen Formen er som vanlig. Vondt i skrittet og det ene benet... men kan ikke klage... Skytte: Toppers å prate litt. Så fikk jeg mail både etter praten i går og i dag + at han ringte i stad også... så nå er jeg reint bortskjemt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #1375 Del Skrevet 23. mai 2006 Hjemme fra jobben i dag. Begynte dagen sammen med Lillegutt selvfølgelig... og etter hvert kom vi oss i barnehagen. Spiste frokost og koste oss litt hjemme først da. Jeg reiste hjem igjen og fikk rettet noen oppgaver og satt karakterer - fristen er i dag. Så kom jeg i prat med ei gammel venninne på msn, så da gikk det vel fort en halv time. Dro en tur til byen for å gjøre noen ærender i tolvtida. Var innom Bogerud for å se etter noen bodyer i litt større størrelser - og fant to stykker til Lillegutt. Syntes de blir så fort små når de vaskes, så vil leter alltid etter store størrelser. På Bogerud har de faktisk helt opp til 98/104. På H&M f.eks. er det jo bare opp til 86. Og det er jammen meg i snaueste laget nå... Var også innom to ulike matbutikken og plukket med meg noen gode tilbud. Broren min ringte mens jeg var innover - så jeg ble med han for å se på ny sofa. Vi fant en skikkelig fin en på tilbud til og med... så han skulle hjem å måle om han fikk plass til den! Første leiligheten han innreder... så det er jo stas da. Koselig at han har lyst å involvere meg i det... Ellers har jeg og Lillegutt kost oss i kveld. Da jeg var å handlet kjøpte jeg en traktor med henger til han (kostet faktisk bare 20,- i en matbutikk - og så langt er den ikke ødelagt ). Det var jo stor stas... så den har han flydd rundt med i HELE ettermiddag... Åh.. han er så nydelig... Ellers var barnehagebildene kommet da jeg hentet Lillegutt i dag... Åh... enda mere :hjerter: De nydelige bildene... Han smiler ikke helt - men det er et typisk Lillegutt-blikk der... skikkelig nydelig var han. Gleder meg allerede til å henge opp det aller første barnehagebildet! Nå i kveld lurer jeg på om jeg skal se den nye Apprentice med Martha Stewart. Må i hvert fall kikke litt på hva det er. Mannen ringte i stad forresten. Alltid deilig å prate. Ble brutt denne gangen også! Ergelig! Men bedre å fa pratet litt enn ingenting. Fikk lang og koselig mail også da... Takk for mange koselige hilsner, jenter! Nå er det tid for en liten KG-runde og TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. mai 2006 #1376 Del Skrevet 23. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. mai 2006 #1377 Del Skrevet 23. mai 2006 Heia vennen! Høres ut som du klarer deg uten mannen din foreløpig. Kjedelig å bli brutt sånn, men det er jo uansett deilig å høre stemmen til sin kjære. Moro at barnehagebildene ble bra da! Gleder meg til det er "min" tur jeg!! Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mai 2006 #1378 Del Skrevet 24. mai 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. mai 2006 #1379 Del Skrevet 24. mai 2006 Så kos med barnehagebilder, da! Klart det er stas å henge de opp på veggen, det skulle bare mangle. Håper du får en fin langhelg og får slappet godt av sånn at kanskje noen av vondtene roer seg ned litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 24. mai 2006 #1380 Del Skrevet 24. mai 2006 For det første: Så godt å høre at du fikk forståelse hos legen! Sikkert ikke en ulempe at hun selv var gravid Håper denne delvise sykemeldingen gir deg tid til å ta vare på deg selv så du ikke får større problem med bekkenløsningen! Og for det andre: Hyggelig at de barnehagebildene ble bra! Jeg har vært spent på å høre om hvordan de ble i og med at Lillegutt ikke var helt i toppform. Ha en strålende himmelsprett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå