Cr@sh Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #1341 Del Skrevet 19. mai 2006 Idol: Har dere lagt merke til at de alltid sier "Jonas Thomassen og Aleksander Denstad With!" I den rekkefølgen! Alltid Jonas først! Tror dere det har noe å si for hva publikum stemmer? Sånn uten at vi tenker over det? :klø: Snart avgjørelse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #1342 Del Skrevet 19. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mai 2006 #1343 Del Skrevet 19. mai 2006 Liker jonas best jeg og, men aleksander sang idol-sangen best.... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. mai 2006 #1344 Del Skrevet 19. mai 2006 Det ble ikke Jonas Det var kjedelig. Men som Iss sier, Aleks sang idol sangen bedre... Det høres ut som en fin dag. Herlige gutten din da Traktor gjør susen ja Tror det blir Gran Prix på oss også i morgen. Men jeg syns det var litt for mange halvnakne jenter på semifinalen i går. Blir litt feil syns jeg. Godt å høre at mannen er vel fremme. Kanskje ikke så overraskende at det tok sin tid i passkontrollen, det er jo tross alt TTT land som du sier det Natta snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. mai 2006 #1345 Del Skrevet 19. mai 2006 ← me 2....god helg for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. mai 2006 #1346 Del Skrevet 20. mai 2006 Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1347 Del Skrevet 21. mai 2006 iss: Skal nok overleve at Aleksander synger Idol-sangen... Men jeg syntes absolutt Jonas burde gått av men seieren. IdaC: Grand Prix er ikke hva det en gang var... Men det er kanskje bare bra? Syntes likevel det var litt vanvittig at Finland vant... :klø: Herregud... ble jo redd av å se på dem jo... Gullet26: Godt det er flere som syntes Idol-finalen ble en liten nedtur... La Traviata: Du hadde vel øynene rettet på Grand Prix du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1348 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Lørdagen var fin... Begynte dagen ganske sent. Lillegutt og jeg sov helt til ni... Deilig da... Etter å ha hatt en trolig morgen, men frokost og litt tegnefilm på TV... så lekte vi med biler og lego og koste oss. Ut på formiddagen ble været riktig så fint her... så da gikk vi en tur. Var nede på brygga litt, så både måker og en kattepus - veldig stas for Lillegutt. Så la jeg han ned i vogna... og vips var han borte... Han sov i nesten to timer... Sikkert kjempedeilig å ligge i vogna og bare ense alle de hverdagslige lydene som er rundt en... I kveldinga kom mamma, og vi koste oss med reker. Hun hadde med to småbiler til Lillegutt + en liten boks med Smarties. Gjett om det var konge da! Snille mormor! Etter hvert begynte jo Grand Prix... og det hang vi jo oss på. Men det ble mest skravling, så jeg kan ikke akkurat uttale meg mht hva jeg syntes om de ulike landenes bidrag... La jo selvsagt merke til Finland da... og det gjorde tydeligvis veldig mange andre også.... Ikke akkurat noen drømme-vinner etter min mening. Man ble jo lettere vettskremt av se på dem.... Like etter at mamma hadde reist hjem, våknet Lillegutt og skulle ikke sove mer. Han hadde tydeligvis drømt et eller annet, for han virket litt småredd. Jeg tok han med ned i stua (unntaket som bekrefter regelen ) en liten stund, mens jeg stelte meg for kvelden. Så gikk vi opp å la oss begge to... Leeeenge før Grand Prix var over... Sov helt til ni i dag også... Må si jeg setter pris på det gode sovehjertet til Lillegutt. Dvs... det er jo ikke alltid sånn... men det glimter til en gang i blant... Nå har vi akkurat vært ute og gått en liten tur... og han sover i vogna si på verandaen. Da måtte jeg bare benytte sjansen til en liten tur på KG. Har ikke akkurat vært mye tid til besøk her inne i det siste... Men sånn er det bare innimellom. Om en time-halvannen, skal vi besøke broren min. Det blir koselig. Er ikke så lenge siden vi har sett han - men det er lenge siden vi har vært hjemme hos ham. Så det gleder vi oss til... Skulle egentlig treffe venninne I i dag også... men jeg orket rett og slett ikke. Det hadde trolig bare blitt mas i forhold til besøket hos broren min - så jeg sendte en sms og avlyste... Håper ikke hun ble gretten, for jeg har nemlig ikke fått noe tilbakemelding ennå. Imorgen er det jobb igjen... og etter jobben skal jeg til legen. Før helga var jeg sååå fin... og hadde dårlig samvitighet for at jeg hadde skaffet meg timen... men nå kjenner jeg at jeg trenger å komme dit. Det ene benet henger, hvis dere skjønner hva jeg mener... og jeg har vært mye øm nederst i magen... Er det vanlig forrresten? Håper bare jeg blir tatt på alvor... Jeg ønsker virkelig ikke å jobbe så mye som jeg gjør nå... Vi får se hva legen sier... Jeg kjenner jo henne ikke heller... Nei.. nå må jeg gå og gjøre noe fornuftig mens jeg har sjansen.... Takk for mange koselige hilsner, jenter! Endret 21. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 21. mai 2006 Forresten - 24 uker i dag... og i gang med 25. uke! Fra 24 uker til 24 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 21. mai 2006 #1350 Del Skrevet 21. mai 2006 for 24 uker!! Imorgen er det jobb igjen... og etter jobben skal jeg til legen. Før helga var jeg sååå fin... og hadde dårlig samvitighet for at jeg hadde skaffet meg timen... men nå kjenner jeg at jeg trenger å komme dit. Det ene benet henger, hvis dere skjønner hva jeg mener... og jeg har vært mye øm nederst i magen... Er det vanlig forrresten? Håper bare jeg blir tatt på alvor... Jeg ønsker virkelig ikke å jobbe så mye som jeg gjør nå... Vi får se hva legen sier... Jeg kjenner jo henne ikke heller... Hmmm... :klø: Jeg kjenner ikke til at beinet "henger", men det skjønner nok legen seg på. Du skal se hun gir deg lov til å trappe ned jobbingen litt. Man bør jo ikke jobbe så mye dersom man ikke føler seg komfortabel med det. Hadde du forresten bekkenløsning i forrige svangerskap slik at du vet hvordan det kjennes? Lykke til i morgen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mai 2006 #1351 Del Skrevet 21. mai 2006 GRATTIS MED 24 UKER!!! Nå er du jo hakk i hæl! Syns stadig du tar innpå Koselig at du og lillegutt har gode morgener sammen når mannen er borte! Idolfinalen ja...*snøft* sier jeg bare...! Godt at du skal til legen imorgen,håper hun er kjempegrei sånn at du slipper mye pes...LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. mai 2006 #1352 Del Skrevet 21. mai 2006 for 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1353 Del Skrevet 21. mai 2006 Valentine: Det er litt vanskelig å beskrive det der med at benet henger igjen... Men der jeg som regel har vondt, er der bena på en måte henger fast i resten av kroppen, hvis du skjønner. Og spesielt vondt er det på den ene siden. Derav beskrivelsen av at benet henger igjen... det vil liksom ikke flytte seg når jeg vil at det skal flytte seg... Tungt forklart, men... Ellers er jeg veldig øm i selve skrittet. Vet ikke noen annen måte å beskrive det på. Jeg hadde tendens til bekkenløsning i forrige svangerskapet også. Men da jobbet jeg bare deltid og hadde mye mere tid til å ligge med bena på bordet for å si det sånn. Nå har jeg en krevende jobb og en liten gutt å ta vare på i tillegg. Da blir det dessverre ikke mye tid til egenpleie igjen er jeg redd. Sikkert derfor jeg kjenner det så mye bedre nå enn forrige gang... Skytte: Hakk i hæl? Vel, vel... tror neppe jeg tar deg igjen, gitt! Jeg føler det sånn med en del andre brukere her inne... at ojojoj... nå tar de virkelig innpå... i neste uka har de sikkert tatt meg igjen... MissS: Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 22. mai 2006 Ny dag. Nye muligheter! Vi får se.... Kjenner jeg er skikkelig sliten om dagen. Akkurat som om jeg ikke får fart på kroppen sånn som jeg pleier. Humøret er heller ikke helt på topp. Fikk lyst å begynne å grine da klokka ringte i morges. Skrittet/beinet var skikkelig vondt i går kveld... Dunket nedover hele benet da jeg la meg... men fikk heldgvis sove... Nå er det jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. mai 2006 #1355 Del Skrevet 22. mai 2006 God morgen snuppa Nå håper jeg virkelig at legen tar deg på alvor og gir deg sykemelding, for det høres ut som at du virkelig trenger det. Det er nok ikke bare bare å ha masse vondt, jobbe fullt og ta seg av lillegutt. Det tar nok på den gravide kroppen din, og de signalene er vi nødt til å høre etter. Lykke til hos legen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #1356 Del Skrevet 22. mai 2006 Godt du kommer deg til legen i dag! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1357 Del Skrevet 22. mai 2006 IdaC: Blir spennende å se hva legen mener... Jeg skal reise om ikke lenge nå... Kjenner jeg gruer meg litt til timen. Sikkert fordi jeg ikke kjenner denne legen og fordi jeg er litt redd for ikke å bli tatt på alvor... Fjellrypa: til deg også! Takk for lykkeønsker... ........................................................................................ Fikk dessuten vite at jeg får opp en gruppe på 15 elever i norsk skriftlig! Huff... det bare MÅ gå det... Er ikke så veldig stor jobb. Men skal jo rette alle oppgavene og møte en ekstern sensor for å avgjøre karakterene. Ting tar tid. Nå reiser jeg om få minutter. Da er legen neste. Kommer nok tilbake med rapport i ettermiddag eller kveld. Hei så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #1358 Del Skrevet 22. mai 2006 Uffda.. Kjipt du har vondt snuppa! Lykke til hos legen, håper timen går greitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 22. mai 2006 #1359 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg håper også at legen tar deg på alvor og skjønner hva du snakker om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. mai 2006 #1360 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan gikk det hos legen?? tok hun deg på alvor? Håper virkelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå