Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får en fin 17. mai-feiring! :flagg:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det som et godt tegn at du ikke er her inne.

Du koser deg sikkert sammen med mannen og lillegutt + minsten i magen.

Håper du får en super dag i morgen og husk å lytte til kroppen :Nikke: Viktig at du ikke tar deg heeeelt ut i morgen.

:klem: fra meg

Skrevet

Murmelmy: Mat må man ha.... :Nikke: I hvert fall litt sånn innimellom... ;)

IdaC: Ja, jeg leste hvor effektiv du har vært i dag! Flinke jenta! Men pass på kroppen - du skal jo opp av senga i morgen også... :kose:

Gullet26: Deilig med en mann som tar i et tak... Min mann er heldigvis veldig flink til å ta ansvar hjemme. Det skal han jammen meg berømmes for... :sjarmor:

Fjellrypa: Har fått henvisning til fysio av legen pga bekkenet - men når skal jeg få tid til å gå tid? :klø: Håper det roer seg litt etter hvert. Skal nok holde ut uka og fram til legetimen. Er jo tross alt bare torsdag og fredag igjen før det er helg... :mrgreen:

Skytte: Prøve ja... :ler2: Joa... det er deilig når vi hr prøven - men den skal jo rettes, vurderes og leveres tilbake den som alle de andre... :ler: Huff og huff... Forberedelsene til morgendagen er så godt som over. Noen småting i morgen tidlig, så blir det bra... :Nikke:

Missbumblebee: Huff, ja det spørs på været vennen! :roll: Det er jo til og med og for sikkerthets skyld meldt regn i morgen også... :( Men, men... jeg kjenner ingen av værgudene personlig, så det spørs vel om det er noe jeg får gjort... ;) Håper vi får en trivelig dag alle mann uansett. Her skal det uansett grilles under markisa... :ler2:

La Traviata: Det samme til deg og dine, LT! :blaaruss:

Murmelmy: :klem: Det er et godt tegn ja.. at jeg ikke har vært innom. Full fart med rengjøring, klipping av gress (mannen og Lillegutt har kost seg ute lenge i ettermiddag) og generell forbereding. Tror dette blir bra... Håper bare været er sånn nogenlunde på lag... :Nikke:

Skrevet (endret)

Så masse koselige hilsner... Dere er noen :engel: alle sammen, og fortjener en stooor bukket med 17. mai-blomster hver og en av dere.. :blomst:

Her har det gått i ett siden vi kom hjem etter jobb. Hentet Lillegutt litt over tre, og lagde mat til mannen kom litt over fire. Kylling Tikka Masala, som planlagt... :sikle:

Ellers har vi fårr støvsugd hele huset, brettet tøy, ryddet litt osv...

Mannen og Lillegutt var ute lenge etter middagen, og de har tettet det store hullet i plenen (vi har fjernet en stor stein), klippet plenen, vannet alle roser, og alle blomster og busker i potter rundt huset + ryddet i garasjen... Det er så koselig å stå utenfor å se på dem... Jeg kikket litt innimellom, sånn gjennom vinduene... og de koser seg jo sååå... :hjerter: Skravler og leker og tøyser og tuller... og jobber litt... Skikkelig radarpar av en far og en sønn det der... :hjerter_rundt:

Har forresten også fått opp fotografiene på veggen igjen. I hvert fall en del av dem. Ble veldig bra... Nå ble liksom stua "hel" igjen... :sjarmor:

Blir koselig i morgen... Gleder oss alltid til 17. mai! :flagg:

Vi får besøk av mine og mannens foreldre. Så skal vi gå i tog med barnehagen til Lillegutt, og ned på skolen der det er leker for barna, is, pølser og alt som hører til på barnas dag... :sjarmor:

Etterpå skal vi hjem her og grille. Uansett vær! :Nikke: Vi har to stooore markiser som vi kan kjøre ut... så det er ingen problem å stå ute og grille. Men det å spise, kommer vi nok til å gjøre inne. Det er mer pratisk, i hvert fall hvis været er så som så...

Oj... må huske å stryke den hvite, store duken i morgen tidlig. Vi har nemlig bestemt oss for å kjøre damask. Blir så stilig, også er det så fint å tilsette litt kule servietter ++ for å gjøre et skikkelig bord! *glede seg til å dekke*

Kjenner jeg ikke blir gammel i kveld... :Gjesp: Har vært grusomt tidlig opp de siste to morgnene. Det vi si å våkne en halv time FØR klokka... :overrasket: Ligner ikke meg... :roll:

:flagg: Håper dere alle får en kjempetrivelig 17. mai i morgen! :flagg:

:blaaruss: Kos dere! :blaaruss:

Endret av Cr@sh
Skrevet

Næmmen... der var jo MissS også.. :klem: tilbake!

Skrevet

Ønsker deg og dine en strålende flott 17. mai! :flagg:

Skrevet

Skikkelig husmor du og ja :) Skjønne guttene dine :hjerter: Håper du får en strålende dag vennen :klem:

Skrevet

Ha en kjempefin 17. mai! :blomst::flagg:

Skrevet
Ønsker deg og dine en strålende flott 17. mai! :flagg:

Skikkelig husmor du og ja :) Skjønne guttene dine  :hjerter:  Håper du får en strålende dag vennen  :klem:

:flagg: HA EN FIN 17.MAI!

Ha en kjempefin 17. mai!  :blomst:  :flagg:

Tusen takk for det, alle sammen!

Vi har hatt en kjempeflott dag! :blaaruss: :raudruss:

Men jeg får nok skrive om 17. mai-feiringa vår i morgen... Nå skal jeg kose masse med mannen... :kline: For i morgen reiser han fra meg... og blir borte leeeenge.... :kys_2:

Hei så lenge! :vinke:

Skrevet

Ååå er det i morgen han reiser? Håper dere får en kjempekoselig kveld/natt sammen og at dagene flyr kjempe fort avgårde vennen :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Gøy å høre du har kost deg på :flagg: 17.mai! :klem:

Blir han borte lenge, med jobben?

Håper dere kooooste dere i natt! ;)

Skrevet

Tilbake til realiteten på jobb, nå eller?

Håper du får en super dag i det mindre pene været :klem:

Skrevet

Nest siste dag før helga!

Håper du klarer deg uten mannen i nærheten! :)

Mn altså, har du ikke rett til fri for å gå til fysio? Det må vel arbeidsgiver sørge for?

Gjest miiip
Skrevet

Håper du fikk kost masse med mannen før han dro avgårde.

Skrevet

Hei på deg! :klem:

Nå har jeg lest meg litt opp i dagboka di, det var lenge siden sist :sjenert: Synes synd på deg med den ryggvondten :troest: Jeg har hatt en del vondt i ryggen selv, men ikke så ille som du beskriver. Dessuten er jeg jo student og kan styre dagene mine i stor grad selv. Det må være annerledes når man har en jobb hvor det kreves at man skal prestere.

Så hyggelig at dere venter en liten gutt til :babygutt: Har dere tenkt på navn? Vi vet jo ikke om det er en hun eller han i magen min, så vi har tenkt oss fram til ett guttenavn og ett jentenavn :)

Håper du har en fin dag!

Fru B

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Håper du fikk kost deg masse med mannen før han reiste bort :) Blir han borte lenge??

Skrevet

God tur til mannen!!

Du får bare bruke oss så mye du vil vettu! Vi får være sånn reservemann til han kommer hjem igjen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...