Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Så koselig det blir, med to skjønne brødre i hus ;)

Bare håpe det ikke blir formye sjalusi.. :sjenert:

Du er så heldig som vet kjønnet, jeg klarer nesten ikke vente!! :hoppe:

Får mer og mer følelse av gutt jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen snuppa, eller det er kanskje god dag for din del :)

:hoppe: for 23+1 jeg! Dette går jo unna!!! Jeg er helt overbevist om at dere kommer til å takle å ha to gutter helt fint jeg. Men som Epica sier, så er det sikkert lurt å være obs på sjalusi. Ser det med nevøen min, selv om han er glad i broren sin, og koser masse, så hender det at han klyper eller tar ting fra ham når vi ikke ser :ler: Stakkar liten. og noe snakk om en ny baby (hos tante og onkel) vil han ikke høre om. Bytter tema ganske kjapt da ja :ler:

Håper det blir varmene snart igjen. Det var så herlig da det var så varmt. Men vi kan kanskje ikke forvente så mye av mai mnd da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: Ha en fiiiin dag du også... :blomst:

Epica: Åh... du kan glede deg til UL! Det er en utrolig opplevelse. To skjønne gutter! :hjerter: Tre med mannen! Ja, kan man ønske deg mer? ;)

IdaC: Ja, man skal passe på det med sjalusi... Vi har allerede lagt opp en liten strategi vi... så jeg håper det skal gå bra. Så får vi takle problemene etter hvert, hvis de dukker opp.

Ja!!! Jeg vil ha varmen tilbake! Nå er det jo bare sånn midt-i-mellom-vær... :roll:

Fjellrypa: :klem: Takk for litt skriking til ryggen min, og hopping for 23 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen for en time siden....

Føler at jeg syter skikkelig nå... og uten grunn. Men jeg har jo faktisk vondt... og vanskeligheter med å gå enkelte dager...

Fikk selvfølgelig ikke time hos legen min... :sur: Hun var borte hele denne uka, og det var ingen timer å få før ute i juni en gang. De hadde en annen kvinnelig lege der som var ledig da - så jeg skal få besøke henne mandag om en uke...

Hun på telefonen spurte om det var en sykemelding jeg var ute etter... og da sa jeg det som det var... at jeg ikke kunne jobbe så mye som jeg gjør nå... :sjenert: Føler meg nesten som en snylter... men man MÅ jo ta hensyn til kroppen sin!

Håper denne andre legen er behjelpelig da...

Dårlig samvittighet overfor jobben får jeg også... Nå nærmer deg seg jo innspurten, og det er jo egentlig mye som skal gjøres. Heldigvis vil det verste være over med hensyn til avgangsklassene når jeg skal til legen... Hvorfor skal man alltid få så sårlig samvittighet? :grine:

I dag er formen faktisk ikke så verst. Kjenner bekkenet og ryggen godt når jeg har sittet en stund... og litt sitting blir det jo med all denne rettingen... :roll: Men det går... Enkelte ganger føler jeg ikke at jeg greier å rette meg helt opp, hvis dere skjønner.... og da føler jeg meg som en skikkelig vaglehøne - men rumpa ut. Spurte mannen i går om det så helt j**lig ut... Men han mente man nesten ikke kunne se det... så mye mulig det er noe jeg føler mest selv...

Sitter på jobben ennå - men blir nok tur hjem om ikke så lenge. En halvtimes tid til, kanskje... Får vel lese over noen oppgaver til før den tid...

Takk for mange trivelige hilsner. Dere er noen engler, jenter... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Du syter ikke!!! Det må du ikke tro. Det er lov å ikke være i form og da SKAL vi lytte til kroppene våre. Kjedelig at du ikke fikk time tidligere og ikke hos legen din, håper du klarer deg resten av uken. Ellers så har du kanskje egenmld som du kan bruke? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello!!

Hjelpe meg som sidene flyr her da! Dere er jo supereffektive og får unna den ene tingen etter den andre! Må si som jeg sa til LT;jeg skjønner ikke hvordan dere greier alt :overrasket:

Og du syter IKKE!!! Det er din bok og du har lov til å si hvordan du har det! Er det noen som har noe imot det,skal de få bank av meg!

Bra du har ringt legen,men dumt du ikke fikk din faste...Er så typisk det..

Blir ikke du irritert når sekretæren alltid spørr og graver om hva man skal der?! Det irriterer meg grenseløst....Kan være pga jeg ikke liker noen av dem som er sekretærer på mitt legekontor.De er skikkelig sure og frekke og tar null hensyn til folk syns jeg...

Nok om det! Nå får du ta det med ro og passe på kroppen din!

Kos deg masse med guttene dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :kyss:

Ikke noe godt med vondter i det hele tatt :riste:. Jeg lærte faktisk av Peony i dag at jeg har kynnere jeg også! Vet jo ikke hva de diverse tingene er, så jeg spør like gjerne. Like greit det :ler:

Og som jeg skrev i en annen dagbok så er vi jenter eksperter til å påføre oss selv mer skyldfølelse enn vi strengt tatt trenger. Noen ganger burde vi vært litt mer som disse mannfolka som til tider kan være litt tankeløse ;)

Men mennene våre tror jeg vi skal være veldig fornøyde med :Nikke:. Snille, omtenksomme som sier vi ser flotte ut selv om vi går som noen kråker. Mannen min erter meg litt med at jeg kan se ut som diverse familiemedlemmer Duck. Med stor mage og sprettrumpe (jeg har alltid hatt flat stump, så han er fornøyd med den :sjarmor: )

Håper kvelden blir bra og at du er flink til å lytte til kroppen.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: :klem: Tror nok det skal gå bra denne uka. Jeg bare MÅ jobbe uansett - for det er så mye som skjer og som ikke går i boks uten meg er jeg redd... :sjenert: Godt jeg har noen her inne å støtte meg på... :rodme: Er ikke alltid jeg føler for å fortelle alt til venninner og mamma.

Skytte: :kyss: Koselig å se deg... Jo, de derre sykesøstrene skal liksom vite alt... Blir skikkelig :sinna: når jeg har lagt på enkelte ganger... Lurer på om de sitter der på kontoret og snakker seg i mellom... "Ja, nå ringte hu dere XXX igjen... og maser om time og..." Hvor på den andre kanskje svarer... "Ja, hu er ei skikkelig sytekjerring hu derre.. Har hørt av tanta til broren til svogern til naboen at hu.... " :ler2: Syntes jeg ser dem.. slarvekjerringene... ;) Huff... får ikke være såå slem da... Noen av søstrene på "mitt2 legesenter er faktisk veldig så koselige... men det er kanskje bare i telefonen... ;)

Murmelmy: Ja, det er godt vi har så fine menn - som tar oss som vi er og elsker oss over alt på jord... :hjerter: (Hvordan skal det gå når min reiser bort? :grine: ) Så forresten fint bilde av magen din inne hos IdaC. Dere har s mye mager atte! :klappe: Er vel snart påtide med et nytt magebilde i denne boka også.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydusja og klar for senga... :Gjesp:

Har faktisk fått rettet litt flere oppgaver nå i kveld... :hoppe:

... også har jeg flydd rundt i huset her som en aldri så liten strikk. :ler2: Har fått ryddet litt her og litt der... og det er godt å ha gjort. Mindre å gjøre i morgen. :Nikke:

Oj.. har glemt å ta opp kylling *roper stille på mannen* Tenkte å lage Kylling Tikka Masala i morgen... og da er det jo greit at vi har tatt opp kyllingfilet så den er tina...

Full pakke på jobben i morgen - 6 undervisningstimer. Tirsdag er den tøffeste dagen sånn undervisningssett. Men det går nok fint det også. Må jo det. Tirsdager pleier jeg å reise mer eller mindre rett hjem etter at timene jeg skal ha er unnagjort. Er rett og slett så sliten da at det ikke nytter å sette seg ned for å planlegge eller rette...

Må få gjort følgende før 17. mai:

* Støvsuge

* Vaske badet

* Handle inn nødvendige ting til grilling + dessert

* Brette tøy

* Gjøre klar flagg

* Gjøre klar tøy til oss alle tre

Ja... det var jo ikke så ille det der da... :Hehe: ...

Nei... nå bærer det i seng... Gleder meg til en deilig og avslappende natt! :sove:

Takk for mange koselige hilsner, jenter... :grine2:

God natt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Kjenner meg igjen i det du skriver om ikke å ville fortelle alt til mamma og venniner. Jeg forteller en god del til min søs, men det hender at jeg ikke vi bekymre henne med alt heller. Da er er godt å ha der gulljentene mine.

Den listen din så nesten ut som min den :) Stort set det jeg og må få gjort i dag. Det er så utrolig dumt at det er meldt regn og kaldt i morgen. Vil jo ikke ha sånn 17.mai :sur: Men det er vel ikke så mye å få gjort med :sjenert:

Håper arbeidsdagen flyr av gårde, og at alle vondter holder seg langt unna :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: Hello! Koselig å se at du er innom i morgentimene... :kyss:

IdaC: Nei, været får vi nok ikke gjort stort med er jeg redd... :sur: Surt, kaldt og regn er jo nesten typisk 17. mai vær da... :roll:

Jeg synte det er greit å holde litt for seg selv når det gjelder ulike vondter og sånt, ja... Dere her på KG er jo i samme situasjon - så da er det liksom ikke så ille å klage litt med dere som tilhørere... Venninner og Mamma slipper nok ganske så lett unna sånn sett... :ler:

Du og jeg har nesten samme liste ja? Jeg elsker å lage lister... :rodme: Det er så deilig å stryke ut ting man er ferdig med... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb. Straks lunsj. Og godt er det. Magen hyler etter mat... :rodme:

Fire timer unnagjort, to som gjenstår. Der skal jeg riktignok holde prøve... så da blir det til at jeg sitter og retter mens elevene jobber. En grei arbeidsfordeling... ;)

Etter på bærer det hjem til 17. mai-forberedelser!

:flagg: :blaaruss: :briller2::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok litt mer av her med vasking og rydding enn først planlagt, så jeg holder meg ikke til listen lenger. Men nå er det full stopp, kroppen sa ifra i form av noen vonde kynnere. Må nok ikke ta av så mye nei :fy_fy: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*mumser litt lunsj* veslemor er lagt så jeg slapper av litt og har gjort litt til 17mai før det er jobb kl 15!!Har skrevet STOR lapp til gubben at han må gjøre litt ikveld siden jeg jobber....lister er flott digger det jeg også stryke over :sjarmor: Ha en toppers 17.mai :klem:

:flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har fått deg legetime, selv om jeg synes det var veldig lenge til! Det er klart at du må ta hensyn til kroppen din nå, så jeg håper legen er forståelsesfull. Har du prøvd fysio/kiropraktor for ryggen?

Ha en strålende 17. mai i nyvasket hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du får gjort unna masse retting nå! Og er jo greit å ha prøver :sjarmor: For deg i allefall,kankje værre for de som har dem :ler:

Godt med en times stillhet kan jeg tenke meg!

Ellers er det samme planene som de fleste andre her inne har!

Lurer på om jeg også skal gjøre noe idag...... :sjenert:

Kos deg med forberedelsene og pass på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen! Håper du ikke er alt for sliten etter dagen. Høres ikke så dumt ut at elevene har prøver nei.. Er det kanskje derfor vi alltid hadde så mye prøver på vgs... :ler:

Sitter her og håper at været skal bli bedre til imorgen jeg, men det er vel tvilsomt vel.. Hva skal dere imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...