Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1261 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) MissS: til deg også... Murmelmy: Godt å høre at det er andre som har det sånn som meg... eller som mannen min da... Mannen holder bare litt avstand akkurat når det står på, og kommer med overhode ingen kommentarer eller spørsmål som kan misforståes/kveruleres om... Og godt er det... De skal ha en smule tålmodighet med oss enkelte ganger disse herremennene Heldigvis går det som regel fort over... men i går var jeg småmuggen helt til jeg fikk meg en time på sofaen... Lytte til kroppen burde selvsagt være en selvfølge... Men er ikke alltid like enkelt.. Jeg føler at jeg bare MÅ gjøre det og det og det, før jeg setter meg ned... Føler heller ikke at jeg er "syk nok" til å be legen om sykemelding... Jeg er jo fullt oppegående. Den henvisningen til fysioterapi har jeg bare sett langt etter enn så lenge... Når skal jeg vel få tid til å gå dit? Full fart på jobben og her hjemme. Etter 25. mai håper jeg det roer seg noe på jobb - da er skriftlig karakterer for avgangselevene satt.... Takk for koselig hilsen! IdaC: Mulig det programmet har gått før på en annen kanal (antageligvis) - men jeg har ikke fått det med meg.. Så vi skal benke oss foran TV'n i kveld vi også. Tror mannen også har lyst til å se det... Han kommenterte at det så veldig spennende ut da vi så reklame for det på TV'n i går kveld. Planer for dagen? Vel... ingen umiddelbare... Vi har bare planer om å finne på noe - vet ennå ikke hva det blir. Dere da? Kos deg uansett! Endret 14. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1262 Del Skrevet 14. mai 2006 23 fullgåtte uker i dag! :hoppe: Fra 23 uker til 23 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mai 2006 #1263 Del Skrevet 14. mai 2006 GRATTIS med 23 uker!!! Og ha en suuper søndag, hva enn dere finner på! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mai 2006 #1264 Del Skrevet 14. mai 2006 for 23 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 14. mai 2006 #1265 Del Skrevet 14. mai 2006 Gratulerer med 23 Håper du får en fin søndag uten de store humørsvingningene Forresten; den serien I mors mage på Tv2 har jeg hørt skal være bra. Vi skal i alle fall benke oss foran skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. mai 2006 #1266 Del Skrevet 14. mai 2006 23 uker! Nå må dere visst begynne å synge til magen! Hvis dere ikke allerede har begynt da! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1267 Del Skrevet 14. mai 2006 Epica: Det går fort framover... Ha en fin dag du også! monja: Tenk, 23 uker alt! Valentine: Blir nok mange av oss med spire i magen som kommer til å være benken foran TV'n i kveld, ja... Humøret har vært ganske så greit i dag... så langt i hvert fall. Men begynner å grine for alt da... Epona: Synge, ja... Vi synger nattasang for Lillegutt hver kveld... så der er det jo et par sanger som babyen kommer til å bli kjent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1268 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå har vi vært ute på tur. Gikk ned til stranda og hjem igjen. En mer enn lang nok tur i dag er jeg redd. Jeg gikk meg museskritt hele veien, men fikk vondt for det. Det er akkurat som det ene beinet mitt liksom ikke vil være... og ryggen er jo et kapittel for seg ... det samme med bekkenet. Ringer legen i morgen og ber om en time. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal holde ut på jobben den uka her først. Time i slutten av uka eller neste mandag hadde vært passende. Lurer på å steke litt vafler, jeg.... Takk for mange koselige hilsner, og 'ing for 23 uker! Fy! Som tida flyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. mai 2006 #1269 Del Skrevet 14. mai 2006 Uff, høres ikke bra ut at ryggen din ikke er bra ennå! Fikk forresten lyst på vafler jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 14. mai 2006 #1270 Del Skrevet 14. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1271 Del Skrevet 14. mai 2006 Sensommerbruden: ...liker det ikke jeg heller. Man blir så funksjonhemmet når man har vond rygg - den brukes jo tross alt til ALT! Vafler var kjempegodt! Anbefales! Funshine: Koselig at du stikker innom. Det minner meg om at det er lenge siden jeg har vært i prøverdagbøkene... En stor tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1272 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Vafler smakte strålende... Vi stod ute på verandaen og stekte i stad - så slapp vi alt "griseriet" innendørs... Nå hører vi på musikk og leker på gulvet. Det vil si, gutta leker.. jeg leker på KG jeg... Etter hvert skal vi grille ostepølser.... Begynner å bli sulten, jeg... det er jo hele 2 timer ( ) siden vi spiste vafler... I kveldinga skal vi prøve å få hengt opp noen bilder på veggene igjen. Har foreløpig bare hengt opp et stort bilde etter oppussingen. Men nå syntes vi begge at det er på tide å få opp de fine sort/hvitt bildene av Lillegutt og oss igjen... Gleder meg til nestemann kommer... da blir det flere bilder! Jeg elsker bilder! Men de må være stilfulle og personlige... Vi er veldig veldige forønyde med de vi tok da Lillegutt var 2 mnd. Var forresten flink jente i stad, og tørket støv! Det måtte gjøres før 17. mai... :blaaruss: Så da er det like greit at det er ute av verden. En ting mindre å henge fingerne i på tirsdag.... Åh... 17. mai er koselig! Og i år skal vi gå i barnehage-tog for første gang! Endret 14. mai 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mai 2006 #1273 Del Skrevet 14. mai 2006 Høres ut som om du har hatt en super dag Det har jeg også...ligget rett ut på sofaen med en bok som nå er lest ut. Mannen har tatt seg av det huslige mens jeg kun har spist godis og is i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mai 2006 #1274 Del Skrevet 14. mai 2006 Glemte en ting... !!!23 UKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1275 Del Skrevet 14. mai 2006 Murmelmy: Deilig med noen skikkelig slappe dager... og en bok er aldri å forakte... Så deilig å ha en mann som tar det huslige da... Godt vi harmannfolk som kan ta i et tak! Takk for 'ing for 23 uker også forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1276 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå har jeg akkurat oppdaget at TV2 sender begge episodene av "I mors mage" i kveld! Det vil si at jeg bare MÅÅÅ være oppe helt til halv tolv.... Ellers har jeg vært flink og rettet litt i kveld. Det vil si mindre å gjøre til uka... Vel... skal ta inn både arbeidsrapport og bokanalyse fra to grupper denne uka også da... Gutten i magen sparker virkelig fra seg nå i kveldinga... Det er virkelig deilig. Må forresten fortelle om i morges... da kjente jeg han vred seg rundt der inne - hadde jeg kikket ned på magen da, hadde jeg sikkert sett den bølge seg skikkelig... Åh... tenk at jeg skal bli mamma til nok en herlig liten gutt! Enkelte ganger tenker jeg at vi kanskje har tatt oss vann over hodet... men jeg er sikker på at det kommer til å gå veldig bra. Det er stort sett når jeg er deppa og føler meg utilstrekkelig jeg tenker sånn.. Nå, for eksempel... er jeg sikker på at vi kommer til å bli en stor og trivelig familien... (Mange rare tanker man skal ha, gitt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 14. mai 2006 #1277 Del Skrevet 14. mai 2006 Åh... tenk at jeg skal bli mamma til nok en herlig liten gutt! Enkelte ganger tenker jeg at vi kanskje har tatt oss vann over hodet... ← Ikke så ukjente tanker, må jeg si. Tenker det samme innimellom. Mest når jeg er i dårlig humør pga ett eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1278 Del Skrevet 14. mai 2006 Ikke så ukjente tanker, må jeg si. Tenker det samme innimellom. Mest når jeg er i dårlig humør pga ett eller annet. ← Godt å høre at det ikke er unormalt å tenke sånn innimellom, Vinga... Og som sagt, så er det når jeg føler meg utilstrekkelig og er nedfor at jeg tenker sånn... Det er nok en del av prosessen å bli flerbarnsmor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1279 Del Skrevet 15. mai 2006 På'n igjen... På jobb. Hadde ikke lyst å stå opp i dag.. Men våknet likevel en halv time før klokka slulle ringe... Lillegutt var også veldig trøtt i dag.. men blid som bare det... I dag måtte vi ha på jakker igjen... Ser ut som det kan bli riktig så bra utover dagen - men det var bare 6 grader da vi dro hjemmefra... Litt senere på formiddagen er det fotballkamp mellom russen og de ansatte her på skolen.. Jeg skal være tilskuer jeg da... Nå er det full fart! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. mai 2006 #1280 Del Skrevet 15. mai 2006 Go morgen ....Ha en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå