Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til tross for vond rygg, har jeg vært flink husmor siden jeg kom hjem... :Nikke:

Dette har jeg fått gjort:

1. Brettet tøy.

2. Tatt av sengetøy.

3. Vasket sengetøy og hengt det til tørk ute.

4. Vasket mørk tøy og hengt det til tørk ute.

5. Vasker hvitt tøy nå.

6. Ryddet i kommoden til Lillegutt (lagt vekk for smått tøy, laget plass til sommertøyet).

7. Støvsugd annen etasje + halve første etasje.

Dette må gjøres:

1. Henge ut hvitt tøy til tørk.

2. Støvsuge resten av første etasje.

3. Tørke litt støv.

4. Grille til middag! :sjarmor::sikle:

Da jeg hentet LIillegutt i barnehagen i stad, var det en av de ansatte som spurte om jeg skulle ha barn igjen... :mrgreen: Koselig syntes jeg... Men så spurte hun hvor langt jeg var på vei... og da ble jeg egentlig litt usikker. Vet jo at jeg snart er 23 uker - men hvordan er det med mnd'ene? Er jeg 5 mnd på vei? Syntes det er lettere å si mnd til folk som spør... det er bare oss gravide imellom det er grit med uker... *hihi* :Hehe: Vel... greit ellers også altså... men også greit å vite hvor mange mnd man er... :klø:

Leste et eller annet sted om den mnd-inndelinga ... men det har gått helt i glemmeboka... Så nøye er det forsåvidt ikke heller... ;)

Snart kommer mannen hjem :hjerter:

Han kommer en time tidligere i dag enn tidligere... Deilig! :kyss:

Hei så lenge... og tusen takk for mange koselige hilsner fra dere!

Dere fortjener alle en :blomst: på en fredag!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjipern med vond rygg altså! Håper den kommer seg!!

:klem:

Takk for klem iss! Jeg håper også det går fort over med ryggen... :Nikke:

God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi grilla og kost oss... :sikle: Hadde marinert flintstek med salat og potetsalat til... skikkelig sommermat! :briller2:

Nå er det skyet over litt her.. og det ser faktisk ut som det kan komme nedbør i løpet av kvelden... :sur: Jaja... bare det blir fint i morgen igjen så... :sjenert:

Vi har vel egentlig ingen store planer for helga... skal få ordna noen småting her hjemme. Noe som ofte medfører en liten handletur...

* Kjøpe maling/beis til utemøblene.

* Male/beise utemøblene (to strøk).

* Kjøpe maurkverk (problemet har vært lite i det siste... men greit å ha i hus).

* Handle noe av det jeg glemte i dag ( :roll: ) og kanskje noe jeg får lyst på i kveld, og som vi da ikke har i hus... :Hehe:

* Tette et hull i plenen (vi har fjernet en stooor stein).

* Slappe av og kose oss med hverandre.

* Kanskje besøke min mormor

Jaja... ingen planer sa jeg... :ler: Var visst mer på tapeten enn jeg trodde... men ikke alt er like tidskrevene da... ;)

I kveld er det semifinale i Idol... :sjarmor: Noen som skal se? Har ikke fulgt så veldig med i år faktisk, men tror jeg må få med meg kveldens program. Jeg tror min favoritt vinner, jeg da... Jonas selvsagt... :Nikke: Så vil tiden vise om jeg får rett... ;)

Nå har jeg en liten tass flyene rundt her naken - men med et stort pledd over seg... og roper "bøøøø! bøøøøø!" :hjerter: Han er jo bare sååå nydelig da.... :hjerter_rundt:

Har ikke kjent så mye til den lille i magen i dag... blir litt nervøs av det.. Tenker på at jeg har vondt i ryggen, og om det er noe galt der inne...

Oj... nå kjente jeg han faktisk. Oj... en gang til! :grine2:

Deilig!

Nå skal det koses med Lillegutt og mannen! :kose:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... Jonas glemte teksten! :overrasket:

Vivian sang greit nok etter min mening, og egentlig syntes jeg Aleksander var ganske bra.

Stemte på Jonas nå jeg... så kan jeg i hvert fall klage om han ikke går videre... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med vond rygg vennen :kose: Håper det er forbigående.

Vi har sett nesten alle idol programmer i år faktisk. Fredag har vært vår store Idol og fruktkveld det :) Vi har også Jonas som favoritt, har hatt det hele tiden faktisk, han og Wisnu, så vi får se om han vinner.

Så søt lillegutten din er som vil skremme deg. Gleder meg til å ha en liten en rundt her jeg og :hjerter:

Grilling høres godt ut. Vi har tenkt å grille i helgen dersom været holder seg, men forløpig så ser det dårlig ut :tristbla:

Du får ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med vond rygg vennen  :kose:  Håper det er forbigående.

Vi har sett nesten alle idol programmer i år faktisk. Fredag har vært vår store Idol og fruktkveld det :) Vi har også Jonas som favoritt, har hatt det hele tiden faktisk, han og Wisnu, så vi får se om han vinner.

Så søt lillegutten din er som vil skremme deg. Gleder meg til å ha en liten en rundt her jeg og  :hjerter:

Grilling høres godt ut. Vi har tenkt å grille i helgen dersom været holder seg, men forløpig så ser det dårlig ut  :tristbla:

Du får ha en fortsatt fin kveld  :klem:

Ryggen er bedre i dag IdaC... men fortsatt veldig øm og rar... :roll:

Du kan glede deg til å få en liten tass som løper rundt i stua... det er det beste i verden! :hjerter:

Idol, ja... Ble jo favoritten i finalen! :klappe: Bra det! Syntes absolutt han fortjener å vinne...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en tur i byen og fått gjort mye av det vi skulle:

* Besøkt broren min på jobben (og sett på ny TV).

* Vært innom møbelforretningen og purret på sofabordet vårt (det var selvfølgelig ennå ikke kommet! :sur: ).

* Handla inn litt mat (som jeg glemte i går).

* Kjøpt maling til utemøblene.

* Kjøpt vind/sol-lue til Lillegutt (-ble enn rød, de hadde lite utvalg).

* Kjøpt vernesko til mannen (må ha de med på turen).

* Vært innom Mamma og Pappa en liten tur på vei hjem.

Lillegutt sovnet i bilen på vei hjem igjen, og ligger nå og sover i vogna si... :sove: Mannen er ute og gjør klart til maling av hagemøblene. Blir bra å få de ferdig til 17. mai. Da blir det invasjon av foreldre og svigerforeldre her.. :ler2:

Lurer på hva vi skal ha til middag i dag, jeg... :klø: Det evige problem... :ler: Tror kanskje det blir enkelt, med noen ostepølser på grillen eller lignende. Vi får se hvordan dagen og ettermiddagn utvikler seg... :Nikke:

I dag har jeg så langt bare spist skvip.. :sjenert: Begynte dagen med en skive med banos og et glass melk, og da vi var på tur... kjøpte vi oss kanelboller og litt brus. Det er det som er fortært så langt i dag... Ikke mye næringsrik mat å snakke om... :roll: Men sulten er jeg nå i hvert fall ikke...

Tenk... imorgen er jeg 23 fullgåtte uker... og i min 24. uke... :sjarmor: Dette går unna! :Hehe:

Håper alle får en trivelig lørdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Fått gjort endel idag ser jeg! ;)

:klappe: for din 24. uke imorgen, så gøy!! :hoppe:

Håper du finner på noe godt til middag!

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Ja, har fått gjort en del... men ikke alt vi BURDE... ;)

Vet du... jeg var veldig heldig til middag i dag. Mannen bestemte seg nemlig for å kokkelere... og han er veldig flink. :Nikke: Han har laget deilig viltgryte med gulrøtter og brokkoli. Det smakte utmerket! :sikle: Flinke mannen min! :hjerter: Og Lillegutt spiste som han aldri hadde sett mat før... :ler2: Tydeligvis smakte det veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fortalt over... har vi akkurat fortært en deilig middag.

Nå tar mannen en cowboy, jeg sitter med PC'n... :sjenert: og Lillegutt leker med småbiler... Vi koser oss!

Koste meg ikke så veldig i stad... da var jeg i skikkelig dritthumør. Kunne sikkert drept en avisselger (bare et eksempel) med øye... :frustrert: Ikke spør hvorfor, for det vet jeg faktisk ikke... Jeg fikk bare masse hormoner og var lei meg, deppa og trist og lite fornøyd - alt på en gang. Huff... Får dårlig samvittighet overfor gutta mine... som er så tålmodige med meg...

Humøret steg betraktelig etter at jeg lå en time på sofaen mens mannen kokkelerte. Kanskje var jeg bare utslitt? Tror jeg bør tenke mer over kroppens signaler... :Nikke: Men jeg føler at jeg rett og slett ikke har tid til å sitte stille... :sjenert:

Ryggen er vond ennå... men glimter til meg fravær av smerte innimellom... Tror kanskje jeg ringer legen i løpet av uken... Hvis det fortsetter sånn framover, orker jeg rett og slett ikke å jobbe så mye...

Gruer for at mannen skal reise gjør jeg også... :grine: Mye klaging fra meg i dag, gitt... :roll: Bær over med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å klage i disse dagbøkene vennen :klem: Der er derfor vi har dem ;)

Syns det høres lurt ut å ta seg en tur til legen. Og lytte til kroppens signaler bør du absolutt gjøre ja :Nikke:

Viltgryte høres godt ut. Hos oss ble det kyllingsalat, med jordbær og is til dessert. Skikkelig sommermat :)

Håper du får en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: :sjenert: Godt dere tåler litt klaging, ja... ;) Tror jeg ringer legen på mandag...

Kyllingsalat med jordbær og is til dessert hørtes jo ikke akkurat ufyselig ut det heller... :sikle: Vi har jordbær i kjøleskapet vi også! :Hehe:

................................................................................

Noen som skal se I mors mage på TV2 i morgen?

Det har jeg lyst til... Er første epsiode av to...

Omtale fra www.tv2.no:

I mors mage (Life before Birth). Britisk dokumentar.

Episode 1 av 2.

Før et barn tar sitt første åndedrag har babyen allerede vært med på en utrolig reise. I den britiske dokumentaren "I mors mage" vises unike bilder av hvordan fosteret utvikles fra én celle til et levende barn.

Høres spennende ut! :Nikke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innom med en lørdags- :klem:

Tusen takk TT ! Lenge siden jeg har vært hos deg nå... :rodme:

*iler inn i boka til TT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare :ler: litt

Kjenner meg så igjen i disse utbruddene. Hos meg kommer og går de like fort. Ingen varsellamper blir tatt i bruk, kun veldig blid eller veldig sinna :ler:. Det verste av alt er at mannen er blit vant til disse utbruddene og tar det hele med en klype salt. Han mener jeg går rett fra gønt til rødt og at den gule lampen er disconnected :lol:

JAAAA, du må lytte til kroppen din! Har bestemt meg for å bli mye flinkere til å lytte til kroppen din. Det skal nemlig jeg :Nikke:

Nå må jeg sette fra meg de sure føttene (de man kan spise ;)) og få i meg et par brødskiver med leverpostei (eller banan).

Ha en super dag snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snuppa!

Jeg lurer på om ikke den "i mors mage" er den samme som gikk på National G. for ikke lenge siden? Jeg har tenkt å se den i kveld, og skal få mannen med på det, han har godt av å se og lære litt han og.

Hva er planene deres for dagen da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...