Gullet26 Skrevet 10. mai 2006 #1201 Del Skrevet 10. mai 2006 lenge siden sist..dagene flyr!!Grattis me 22 + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 10. mai 2006 Good morning! Missbumblebee: Hatt en innholdsrik dag med full fart! Gullet26: Takk for gratulasjon... :bukke: Ja, det er helt utrolig hvor fort tida går. Snart er det helg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. mai 2006 #1203 Del Skrevet 10. mai 2006 Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 10. mai 2006 På plass på jobben. Hadde en lang morgen med Lillegutt i dag. Begynner ikke før nå halv ti, og da har man tid til litt ekstra om morgenen. Vi stod ikke opp før halv åtte... Var kjempedeilig. Var skikkelig tung i hodet i hele går... og da er det ekstra godt å få seg en skikkelig god og lang natts søvn.. Lillegutt var litt vrien et par ganger da... han skal absolutt stå å leke med vannet på badet... og det er ikke lov... Så da må Mamma'n være litt streng og veldig standhaftig... Ikke ville han ha no' særlig frokost heller... Men det var full fart da vi kom i barnehagen. Vi var såpass sent ute (leverte litt før ni), så de aller fleste barna var ute da vi kom. Det var kjempestas! Så da var det suss og kos og så i full galopp på en av de små trehjulsmotorsyklene de har... Han er sååå nydelig. Lue skulle han ikke ha på i dag... men heldigvis er det relativt vindstille. Er alltid litt redd for ørene, jeg... I dag har jeg ingen undervisning (den ene gruppa jeg egentlig har, er i utplassering i bedrift). Men to ulike møter å gå på. Tror det kan bli en lang dag... men det går nok veldig fint. Har jo en del å rette... og kanskje får jeg tid til en skikkelig KG-runde også. Føler ikke jeg har vært skikkelig innom her siden søndag... Takk for koselige hilsner, dere! Tar en velbrukt klisje på slutten nå: I'l be back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #1205 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hei vennen!!! Lenge siden jeg har besøkt deg nå! Så skjønn lillegutt høres ut! Håper møtene går fort!! Hvordan er formen idag da? 22 uker på vei!! Føler du tiden har gått fort siden du fikk 2 blå? Endret 10. mai 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1206 Del Skrevet 10. mai 2006 IdaC: Koselig å se deg vennen! Epica: Lillegutt er verden beste... Om tiden har gått fort, ja! Den har rett og slett blitt borte! Tenk om andre halvdel av svangerskapet går like fort... da føler jeg plutselig at jeg har litt dårlig tid... (allerede) Formen er slett ikke verst i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. mai 2006 #1207 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei snuppa! Høres ut som en fiin morgen selv om mamma må være litt streng mot lillegutt . Gleder meg til å ha en lillegutt selv...men ikke ennå da . Ikke helt klar ennå, nei. Vil bare ønske deg en fin og rolig rettedag på jobben. Godt å ha litt "fri" fra all snakkingen og spørringen. fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #1208 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 10. mai 2006 Murmelmy: En stort sett trivelig morgen, ja... Må passe på å vise hvem som er sjefen på hjemmebane Han vet å teste grenser, den lille rampen... Skytte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1210 Del Skrevet 10. mai 2006 Sjefen permiterte oss litt tidligere i dag. Så jeg reiste hjem en halv time tidligere enn vanlig! Deeeeilig! Var skikkelig varm og tung i hodet på jobben - dårlig luft og 25 grader er ingen heldig kombinasjon for en med litt mye hormoner... Lagde pasta med tomatsaus og kjøttboller da vi kom hjem, Lillegutt og jeg. Smakte greit... Men desserten var bedre. Mannen hadde kjøpt is og jeg jordbær! Der har man en uslåelig kombinasjon... : :-D Lillegutt har blitt litt snørrete de siste dagene, og i dag var han varm da vi kom hjem. Har ikke målt om det er noe feber, men det kan jo være tilfellet. Eller det kan være sola som gjør at han rett og slett er het og utslitt... Stakkars kosegutten min.... I morgen skal de ta bilder i barnehagen! Så dit bare må han i morgen... Gleder meg sååå til å få bilder fra det første året i barnehagen De skal ta portrettbilder også.... Jeg og mannen snakket om det i stad... og fant ut at hvis Lillegutt ikke er i form i morgen, så blir mannen hjemme med ham. Så tar de en tur i barnhagen mens det tas bilder, og så hjem igjen etter på. Men vi tar ikke sorgene på forskudd... kanskje han er pigg som bare det i morgen tidlig... Vi håper det. Nå er mannen ute og vasker bilene med den nye høytrykkspyleren sin. Høytrykkvaskeren er en bursdagsgave fra Lillegutt og meg... bare litt på forskudd. Mannen har ikke bursdag før i juni... Men like greit å kjøpe den inn nå som den var til en pen pris, og vi har brukt for den... Sitter og ser på F.B.I på NRK. De tar opp hvor mye det er å spare på å få utført diverse tjenester i Polen i steden for her til lands. Noen som har vært i Polen? Jeg kunne virkelig tenkt meg en tur dit... Ikke for å få utført noen spesielle tjenester, men for å se litt av landet... og kanskje shoppe litt. Nu må jeg sjekke mail.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #1211 Del Skrevet 10. mai 2006 Oppdateringsspor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. mai 2006 #1212 Del Skrevet 10. mai 2006 Tittei! Jeg har vært i Polen! Fint land det igrunnen, mye å se på og slikt. Men dersom man skal shoppe klær ol er det like dyrt der som hjemme. Stakkars lillegutt da, håper han er frisk til bildetakning i morgen! Husker veldig godt da vi skulle ta klassebilder i første klasse... Da var jeg syk, men læreren min sa at jeg måtte være der hele dagen.. Det endte med at jeg spydde akkurat når fotografen skulle ta bilder... Så jeg er med på bildet, men er helt grønn i ansiktet. Ha en finfin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 10. mai 2006 #1213 Del Skrevet 10. mai 2006 Lykke til med Lillegutt i morgen! Håper han er i bedre form, i alle fall at han orker å bli tatt bilde av. Jeg skal krysse fingrene, men uansett form så blir han sikkert nydelig på bildene :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 10. mai 2006 #1214 Del Skrevet 10. mai 2006 Takk for hilsen i dagboka min, og gratulere med nr. 2 i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 #1215 Del Skrevet 11. mai 2006 Sitter og ser på F.B.I på NRK. De tar opp hvor mye det er å spare på å få utført diverse tjenester i Polen i steden for her til lands. Noen som har vært i Polen? Jeg kunne virkelig tenkt meg en tur dit... Ikke for å få utført noen spesielle tjenester, men for å se litt av landet... og kanskje shoppe litt. Hvilke tjenester er det snakk om? Jeg skal jo til Polen om ni dager...Warsawa vel og merke. Fint med noen tips, snuppa! Håper du får en super dag på jobb, så titter jeg innom litt senere i dag. Stor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1216 Del Skrevet 11. mai 2006 iss: Missbumblebee: Skulle ønske jeg fikk reist litt mer... Lillegutt ble verre utover kvelden, skal fortelle mer om det etterpå... Polen er sikkert allright land å reise til. Hvor var du? Valentine: Ja, han blir nok nydelig uansett Mannen tar han dit under fotograferinga, og reiser hjem med han etter på... Vilje78: Takk, og det samme til deg! :bukke: Murmelmy: Ja, stemmer det. Du skal jo på tur, du! Det de tok opp på FBI var at det er mye rimligere å reparere bilen, klippe seg og stelle håret, gå til tannlegen, kjøpe briller, sånne typer ting... Så trenger du et par nye sjåglass eller lignende, så er det kanskje verdt å få gjort det der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1217 Del Skrevet 11. mai 2006 Takk for masse hyggelige hilsner, jenter! Stakkars Lillegutten min... han ble dårligere i går kveld. Våknet i halv ti-tiden og var veldig varm. Jeg tok han opp litt, og han fikk sitte nede sammen med oss. Så plutselig kom det den sprutoppkasten! Sånn skikkelig, utover hele gulvet, over hele Lillegutt og mannen! Huff... kan le av det nå.. men det var litt hektisk mens det stod på kan man si... Heldigvis ble det med denne ene gangen. Vi har funnet ut at han trolig har reagert på den sterke sola - kanskje fått et lite solstikk i barnehagen... Skummelt! Han var i hvert fall i fin-fin form i dag morges, etter en god og lang natts søvn i mamma'n og pappa'n sin seng... Mannen er hjemme med han. Det vil si, akkurat nå er de nok i barnehagen. Mannen tar han med en tur under fotograferinga, og så reiser de hjem etterpå. Om han vil bli igjen... og formen er bra, så skal han selvsagt få det... Men det er sikker greit å være litt i ro etter en sånn turn... Huff... jeg liker virkelig ikke når Lillegutt er i dårlig form. Får så vondt av ham. Bra han er såpass fin i dag, da... I dag er det forresten 1 uke til mannen reiser til Afrika... Nå skal jeg til time... men får sikkert tid til å stikke innom her i løpet av dagen. Gleder meg til å prate med mannen etter på, og høre hvordan det gikk under fotoseansen.... Mannen skal forresten ut og spise med jobben sin i kveld... så jeg håper jeg slipper unna en sånn turn vi hadde i går, i dag... Hei så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #1218 Del Skrevet 11. mai 2006 Stakkars lillegutt! Så godt at han er bra idag! :-D Skal mannen til AFRIKA?? Iforbindelse med jobb, ferie..? Må være stas å reise dit!! :-D Ha en fin dag & at formen holder seg bra!! Blir lillegutt fotografert idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 11. mai 2006 #1219 Del Skrevet 11. mai 2006 Uff da! Stakkars liten. Ikke morsomt når de små blir så syke, nei Håper formen holder seg bra i dag, og at han ikke ser helt blek ut på bildene stakkar. Spent på å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 11. mai 2006 Stakkars lillegutt! Så godt at han er bra idag! :-D Skal mannen til AFRIKA?? Iforbindelse med jobb, ferie..? Må være stas å reise dit!! :-D Ha en fin dag & at formen holder seg bra!! Blir lillegutt fotografert idag? ← Koselig å se deg, Epica! Ja, mannen skal til Afrika med jobben. Være borte i minst 10 dager... kanskje til og med 2 uker! Jeg syntes det er såååå leeenge... og er veldig redd for at flyet skal dette ned... Huff... Men det går vel helst bra... Uansett er det jo som du sier, veldig spennende å reise nedover. Ingen av oss har vært i Afrika før... Lillegutt blir nok fotografert i dag... han og mannen tok en tur i barnehagen fo¨r å få være med på det. Er spent på hvordan det har gått. Lillegutt er ikke akkurat verdensmester i å sitte stille lenge av gangen... til deg! Håper du har en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå